![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3061 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Paulus
Ik vraag mij af of de 'hoer' definitie van de bijbel anno 0, dezelfde is als anno 2000.... Stel dat een 'hoer' een mevrouw is die alle mannen afwipt om zo de relaties te breken en een nieuwe partner te vinden... in de oude betekenis ? Dan kan je toch wel stellen dat de mens niet geviseerd wordt, maar zijn gedrag... om relaties te breken. Betekent dat dan dat een 'beroepsmatig professioneel hoer' die betaald wordt dan als beroep moet veroordeeld worden ? want ze breekt geen enkel gezin... |
|
|
|
|
|
#3062 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Devillés verhaal wordt vandaag vanuit een andere hoek bevestigd, in De Morgen (zie hieronder). Verdenkt u deze advocaten van hetzelfde als Devillé, nl. "beschadiging van de Kerk"? Of gaat het weer om "liegende politiemensen"? Opvallend is dat opper-Broeder van Liefde alweer genoemd wordt...
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3063 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#3064 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Nog één keer maak ik duidelijk wat ik onder de discriminatie van homoseksuelen versta. En als de Paulusssen, Albrechten, Inno's, Verbruggens en andere kerkslaven het niet willen snappen, het zij zo. Er zijn maar 2 mogelijkheden: 1 - De homoseksuelen hebben dezelfde rechten als de heteroseksuelen. 2 - De homoseksuelen hebben niet dezelfde rechten als de heteroseksuelen en dan is het discriminatie. Voornoemde forummers en anderen die ziende blind zijn, jullie mening is nummer 2 en bijgevolg discrimineren jullie homo's. Met wat voor rond-de-pot-draaierijen en bijbelsprookjes jullie ook afkomen, dat verandert niets aan jullie onmenselijke houding. Punt uit.
|
|
|
|
#3065 |
|
Staatssecretaris
|
Ik neem aan dat je bedoelt dat er na de dood een vorm van rechtvaardigheid bestaat: degenen die braaf waren worden beloond met naar de "Hemel" te gaan, wat dat ook mag voorstellen. Degenen die stout waren worden gestraft met naar de "Hel" te gaan, wat dat ook mag voorstellen.
Laat ons dat sprookje even aannemen. Dan vraag ik mij wel af waarom hier op aarde heel veel stoute mensen in de "Hemel op Aarde" leven en heel veel brave mensen in de "Hel op Aarde". Er is geen rechtvaardigheid op Aarde, waarom zou die er dan zijn in het hiernamaals, waarvan het bestaan puur een geloofsveronderstelling is? Vertel die schrale troost van rechtvaardigheid na de dood maar eens aan mensen die dag in dag uit in een Hel leven en zich terecht afvragen of er wel leven is voor de dood. Wat denk je dat het hen kan schelen wat er na de dood gebeurt? Geen ballen!
|
|
|
#3066 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De aarde wordt geregeerd door de mensen met de gevolgen van dien. Dat is dan spijtig voor die mensen. |
|
|
|
|
|
|
#3067 |
|
Staatssecretaris
|
Spijtig voor die mensen? Klinkt niet erg altruïstisch hé? En door wie wordt de Hemel geregeerd en door wie wordt de Hel geregeerd? De Hemel door God Himself en de Hel door Satan Himself? Of zijn het gedelegeerden?
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 november 2010 om 12:49. |
|
|
|
|
|
#3068 |
|
Minister-President
|
Dat is waar. De hel is de totale afwezigheid va God. Dus de afwezig van iedere liefde.
|
|
|
|
|
|
#3069 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Eerst verkopen als letterlijk aan de domme massa. En als de massa wat slimmer wordt, dan heet het dat dat allemaal niet letterlijk bedoeld was, maar dat je de "symboliek" ervan moet snappen. Gebaseerd op groot wetenschappelijk onderzoek van linkerduim van Bruggeman... |
|
|
|
|
|
|
#3070 | |
|
|
Citaat:
Het is het ideale schaamlapje voor uw homohaat. Maar u vertegenwoordigt de mening van die kinderen helemaal niet. En als er wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd wordt daaromtrent legt u het naast u neer, zoals de discussie met drosophilia bewezen heeft. Hoedje af voor Drosophilia, overigens. U bent daar afgegaan als een gieter. |
|
|
|
|
|
|
#3071 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3072 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3073 | |
|
|
Citaat:
Zeggen dat je de daad afkeurt, maar niet de persoon is dus puur hypocriet, want dat kenmerk maakt nu eenmaal onlosmakelijk deel uit van diens persoonlijkheid. In tegenstelling tot bij een hoer is homoseksualiteit ook geen keuze, er is geen catalogus met manieren van seksualiteitsbeleving waaruit de homoseksueel uit vrije keuze de optie homoseksualiteit gekozen heeft. Hij/zij heeft die geaardheid gewoon van de natuur gekregen, en dan zijn er onnozelaars die van tegennatuurlijk spreken |
|
|
|
|
|
|
#3074 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik ken jouw ultieme uitleg al: die Helse toestanden zijn de fout van de Goddelozen. En dan klopt nog ergens een klein beetje ook. Ik dien dan wel te besluiten dat Satan het gewonnen heeft van God. Bidden zal niet helpen Inno. Enkel de intolerantie uitroeien zal helpen, zoals o.a. de discriminatie van homo's en andere minderheidsgroepen en gemakkelijke slachtoffers van arrogante hetero's die met hun Bijbels staan te zwaaaien.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 30 november 2010 om 13:12. |
|
|
|
|
|
|
#3075 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor mij is god =internet. Dus de hemel op aarde is mijn PC. De hel is internet die uitligt ? |
|
|
|
|
|
|
#3076 | |
|
|
Citaat:
En zo blijven ze in armoede en in onderdrukking leven. Het katholieke geloof nogmaals als medeplichtige aan onderdrukkende regimes... |
|
|
|
|
|
|
#3077 | |
|
|
Citaat:
In de tijd van jezus leefden ze misschien tot hun 30-40 jaar. Hoe komt het dat we nu gemiddeld tot rond de 80 leven ? In elk geval niet omdat er meer gebeden wordt... Maar wat ik wou zeggen : Bruggeman spreekt graag in naam van andere groepen (de kinderen) als dat hem goed uitkomt, maar hij is niet geïnteresseerd om de mening van die groep te kennen. Als daar wetenschappelijk onderzoek naar gebeurt, en dat past niet in zijn kraam, legt hij het gewoon naast zich neer. Oogkleppen, het is verplichte uitrusting bij katholieken... |
|
|
|
|
|
|
#3078 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat hocus pocus gebeurde niet alleen in bijbelse tijden, maar nog steeds. Bv de drie meisjes bij Fatima in Portugal. 1000den mensen hebben kunnen genieten van een fysisch mirakel. |
|
|
|
|
|
|
#3079 |
|
Minister-President
|
|
|