![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3061 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3062 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3063 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De statistieken tonen een correlatie aan tussen onveilige seks en soa's. Holebi's die veilig vrijen krijgen geen soa's. Neen, u minacht hen en zoekt allerlei drogredens om hen te degraderen tot tweederangsburgers. Bovendien helpt u mee aan het verspreiden van een fout en negatief beeld over holebi's, goed wetende dat dit bij kwetsbare holebi-jongeren nefast kan zijn voor hun zelfaanvaardingsproces, met alle emotionele gevolgen van dien.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3064 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat jij degene bent die niet zo goed met taal overweg kan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3065 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3066 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3067 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3068 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je een karikatuur van jezelf maakt? Nee, je hebt inderdaad nooit iets anders beweerd...
![]() |
![]() |
![]() |
#3069 |
Burger
|
![]() Schattig. Maar goed, je bent toch niet serieus bezig, hoop ik?
Laatst gewijzigd door Raph : 15 december 2010 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3070 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3071 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3072 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3073 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, toen de wetenschap zich nog baseerde op religieuse vooroordelen (en dus nauwelijks de naam "wetenschap" waard was) zijn er idiote dingen verteld over holebi's. Wetenschap die zich echter houdt aan de juiste methodiek (verifieerbare waarnemingen) is een middel om de realiteit de bestuderen. Het is misschien niet het perfecte middel om de realiteit te bestuderen (omdat de waarmee we zaken beschrijven ons lemieten op legt), maar het is toch een veel betrouwbaarder middel dan antieke sprookjesboeken met verzonnen verhaaltjes in.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3074 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3075 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dit in pril contrast met instanties die vast blijven hangen aan oude waarden (zoals de kerk die homoseksualiteit een ziekte vond, en de mening van Copernicus als onzin afdeed). Laatst gewijzigd door Raph : 15 december 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3076 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het puur taalkundig wil gaan ontleden, is het woorddeel "homo" ook niet op zijn plaats, want dat betekent "gelijk". Strikt genomen zou volgens jouw redenering "homofobie" iets betekenen als "angst voor het gelijke". De term "homofobie" en de betekenis ervan zijn ondertussen algemeen aanvaard binnen de wetenschap... Ik stel voor dat jij hem ook aanvaard, in plaats van als een weerspannige kleuter te blijven vitten over zaken die je toch niet kan veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3077 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3078 |
Minister-President
|
![]() Maar wat de RKK zegt - niet eens op basis van de bestudering van de realiteit, maar op antieke sprookjesboeken - volgt u wel blindelings?
![]() |
![]() |
![]() |
#3079 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3080 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij vit liever op terminologie om af te wijken van het onderwerp. Misschien kan je daar in Suggesties & Mededelingen nog eens een klaagtopic over openen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 december 2010 om 18:15. |
![]() |
![]() |