![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Minister
|
![]() Als je hem als moslima draagt niet vind ik. Jij wel? Als ik morgen zin heb om een sluier te dragen in combinatie met een korte rok omdat, geloof het of niet, ik een sluier soms mooi vind is dat wat anders, dan is het een kledingstuk (punt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
persoonlijk vind ik een sluier dikwijls ook wel heel mooi of net uitdagend ![]() je ziet het verschil ook wel duidelijk tussen zo'n onderdrukkend exemplaar en een vrijgevochten sexy one ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan mij daar wel iets bij voorstellen, Laya gesluierd ! maar dan is t wel meer iets als in de afbeelding toegevoegd door circe, vrees ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nou, of een sluier mooi gedragen wordt of niet hangt af van waar de moslima afkomstig is, elke regio heeft zijn manier van... euh... drapperen (?). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Och, en ik heb weer n hele tijd de FVDW gemist, met net lady laya.
![]() Enfin, ik zal toch niet nalaten om mn belangrijkste vraag, die ik aan ieder tracht te vragen, te vragen. ![]() Voor het slapengaan, tel je vaak schaapjes? Of tel je enkel de pootjes, die je dan deelt door vier? ![]()
![]() |
#308 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nee, ik tel nooit schaapjes. Als we door de warmte met het raam open slapen tel ik soms blafjes als de hond van onze achterburen zijn klep weer niet wil houden. Misschien is hij dan schaapjes aan het tellen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() goeiemorgen, hond niet teveel geblaft vanacht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |