![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En waar blijven dan de getuigenvarklaringen van dat personeel dat o zo onder de indruk zal geweest zijn door die binnenstormende studenten ??? -Naar binnen gaan ... En door een bende hooligans tegengehouden worden ... Als die linkse ondemocratische vechtersbaasjes opzij waren gegaan, en de mensen hadden doorgelaten, in plaats van er op te beginnen kloppen, dan was er niets aan de hand ... En arbeiders ??? Is het voor een arbeider ook al verboden om een debat te volgen ??? Is het een kaste te laag ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ja, en dat daar 'anarchisten' zitten die stokken bij hadden, dat is allemaal maar heel normaal.
Maar wee de gevaarlijke geweldenaars die een deur forceren om van die stokken weg te raken. Compleet mesjogge, en dat noemt zich tegenwoordig progressief ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de rest kan ik me alleen maar aansluiten bij wat Txiki zegt: de flikken moeten de volgende keer gewoon wegblijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
|
![]() Ik zal even je interpretatie in het vet aanduiden:
Citaat:
Daarvoor, op het moment dat de NSV'ers de deur kregen opengeduwd werden er rake klappen uitgedeeld langs beide zijden. Nota: de linksen hadden geen bokshandschoenen aan, geen stokken bij, ... Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 oktober 2008 om 19:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Pelgrim zit hier bladzijden lang de meest gratuite clichés te spuien, maar ik zit met een probleem ![]()
![]() |
![]() |
#307 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik had het er al over dat ik er een hekel aan heb als iemand: - mijn woorden verdraait - ze uit zijn context rukt - mij niet gelooft als ik zeg wat ik met mijn woorden bedoel als dat nodig is (niet geloven wat ik zeg = iedere bestaansreden van de discussie eindigt) Ik stel voor dat zo iemand niet reageert op mijn posts, of anders achteraf niet komt janken dat er vodden van komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
Extreem-links vroeg daarom als tegengunst van de rector of ze actie tegen het gebruik van extreemrechts van de univ als spreekbuis mochten ondernemen. Dit mocht van de rector. Extreem-links heeft dit ook gedaan door de Blandijn te blokkeren. Ik sta er niet achter, maar er is in ded eerste plaats iets mis gelopen bij de beslissingen aan de top van de univ. Ofwel erken je een vereniging en laat je ze je gebouwen gebruiken. Ofwel erken je ze niet, met de bekende gevolgen. Zoniet heeft die erkenning totaal geen waarde. En je laat je dan niet inpakken door het gedreig van de NSV met rechtszaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Er was geen aktie , geen betoging, geen bal ... Er was een DEBAT voorzien... Het debat had de goedkeuring van de rector , en als die een beetje eerlijk had geweest had hij de linksen de mogelijkheid gegeven om ook een debat te organiseren (ergens anders wel te verstaan ...)...Dan had er helemaal geen zever geweest, en had men kunnen praten over een Vlaams-Nederlandse samenwerking ... Citaat:
![]() Citaat:
Reken erbij dat ze in- en uitgangen blokkeren, mensen "gevangen" zetten (stel je voor dat er brand uitbreekt op zo'n moment ... ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Misschien nog eens een nieuwe nick overwegen, of een naamsverandering misschien? Ik wou de specifieke info die ik heb gekregen doorspelen. Problemen mee? Liever dat ik in abstracte en vage termen spreek? Heeft u ook argumenten hiervoor? Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 oktober 2008 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat linkse successen betreft, 't is dat de LSP zo'n grote massapartij is zeker. ![]() ![]() Ik begin stilaan te beseffen dat Cunhal volledig gelijk had toen hij de LSP destijds door het slijk haalde. Marginale geïndoctrineerde sekte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||||
|
![]() Citaat:
De linkse verenigingen zijn erkend dus die mogen debatten voeren van de rector hoor. ![]() Citaat:
In de Amerikaanse en Engelse buitenwijken, waar de politie niet meer durft te komen, ook naar het schijnt. Citaat:
Dat glas waarmee ze gooiden waren blikjes, volgens mijn bronnen. Er werd langs beide zijden met blikjes gegooid. Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
(allé, toch wel, maar dat is een groepje dat muziek en aanverwant lawaai maakt en met dit forum niets te maken heeft) Citaat:
op mensen met weinig geld? op armen? (een uitspraak als: "Er zijn genoeg mensen arm puur en alleen omdat ze niet kunnen omgaan met de marketingtrucs en alles kopen waar ze maar hun hand op kunnen leggen, ook al kunnen ze dat natuurlijk - zoals ieder wezen- niet betalen.", daar gaat mijn bloed van koken. Snap je eigenlijk wel wat je soms zegt?) op al wie het niet met je eens is? (wat zijn liberalen ook alweer voor jou? wat zijn VB-ers?) om dan achteraf verbaasd te zijn dat mensen zich kwaad maken om dan achteraf te beginnen zagen over hoe je geviseerd wordt ik hoop dat het begint op te vallen, ja Citaat:
ik heb een labiele persoonlijkheid, op dit forum en daarbuiten, so what? doet dat er toe? Citaat:
of wat bedoel je? Citaat:
![]() Citaat:
![]() heb jij bewijzen voor je bewering dat het om arbeiders ging? of zou het een verspreking kunnen zijn die op een vooroordeel wijst? heb jij bewijzen of argumenten voor dat gedoe over een 'groepje' dat samenspant tegen jou? Laatst gewijzigd door Dope : 9 oktober 2008 om 20:26. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dom argument eh. Als ze u aanvallen gaat gij ook gewoon wat staan meppen opvangen of zo? Ah ja, als ge terug slaat is dat oog om oog en tand voor tand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister
|
![]() Nog wat sfeerbeelden:
![]() ![]() Citaat:
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 9 oktober 2008 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet nog voor de eerste keer komen janken meid, ik zit niet constant te zeuren dat iedereen tegen mij is.
![]() |