Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2008, 14:26   #301
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Maar u zou mij wel een proces voor laster en eerroof tegen mij kunnen beginnen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster

(dit is de nederlandse wet, maar de belgische wet is ongeveer hetzelfde)
Hier slaat u de bal volkomen mis.

U mag vijftien miljoen keer klacht neerleggen wegens laster en eerroof, omdat iemand u "klein en dik" genoemd heeft, los van het feit dat u al dan niet klein en dik bent.

Het zal u vijftien miljoen keer veel geld kosten, vermits geen enkele rechtbank u hierin gelijk zal geven. Méér nog : u riskeert telkens aan het kortste eind te trekken inzake elke mogelijke tegeneis.

Probeert u het eens, als u niet aan de drang kunt weerstaan om alsmaar uw gelijk te halen...
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 14:38   #302
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde Bekijk bericht
Hier slaat u de bal volkomen mis.

U mag vijftien miljoen keer klacht neerleggen wegens laster en eerroof, omdat iemand u "klein en dik" genoemd heeft, los van het feit dat u al dan niet klein en dik bent.

Het zal u vijftien miljoen keer veel geld kosten, vermits geen enkele rechtbank u hierin gelijk zal geven. Méér nog : u riskeert telkens aan het kortste eind te trekken inzake elke mogelijke tegeneis.

Probeert u het eens, als u niet aan de drang kunt weerstaan om alsmaar uw gelijk te halen...
U leest mijn post niet:

Citaat:
Die bodemloze put is wel degelijk een belediging zelfs als dat de waarheid is.
Net zoals ik u, moest u klein en dik zijn, een kleine dikzak zou noemen.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 15:05   #303
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

-

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 november 2008 om 15:05.
Oud 15 november 2008, 15:35   #304
Hallebarde
Banneling

Standaard

Citaat:
U leest mijn post niet:
Dikzak, dan. Maakt geen enkel verschil.
Hallebarde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 15:38   #305
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Overigens, de grootste partij nu in Franstalig België is de MR, niet de PS.
En welke partij is er quasi onafgebroken aan het bewind in Wallonië?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 16:06   #306
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard aan Fallen Angel , over nva die zouden walenbashen ?

Citaat:
U leest mijn post niet:
Grappig dat net U dit zegt. Ik wil mijn vraag aan U toch nog eens herhalen :

( zie bericht 271 : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=271 )
Citaat:
Citaat van ikke

jij stelt dat nva de walen beledigt en twee bevolkingsgroepen tegen elkaar wil opzetten ( bericht 204). Ik geef toe, ik ben geen wandelend woordenboek en heb de termen "flaminganten" en "nva'ers" een beetje door elkaar gebruikt. En oke, de nva schiet soms op de Vb'ers en anderen, maar ze doet dit op een beschaafde manier. En hoe je het ook draait of keert, nva schiet terug op een veel beschaafdere manier dan haar tegenstanders.
...
Ik legde de nadruk ( zal dit nog eens duidelijk herhalen voor je ) op 't feit dat nva NIET overgaat op walenbashing, iets waar jij toch van had gezegd dat ze 't deden.
Dat lijkt me toch een makkelijk vraagje, en waar kom jij mee af om aan te tonen dat nva aan walenbashing doet ?

( zie bericht 274 )
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=gpQCsv2y2fc
Bloedzuigers of parasiet is een ander woord voor de beschrijving die hij hier geeft
De Wever zegt hier dat hij blij is dat ook 't project van een tegenstander is geslaagd. Daarna praat hij over verzoening. Oh nee, hoe erg grof van hem ... en trouwens, de Walen komen zelfs niet ter sprake. Offtopic dus.

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=3pOQNMqqfmY
De walen liggen in een coma
De uitstap naar Strepy, geen zorgen, die hadden we zien aankomen ... wat zegt De Wever echt ?

"Les transferts son't comme un médicament qui gardent les Wallons dans une situation comateuze et ca ne sert a rien. On veut bien etre solidaire, mais dans une facon que la wallonie arrive a se redresser sur le plan economique."

Dus ... Niet de walen maar de transferts worden aangeduid als de reden van een comateuze toestand, en wat is er verkeerd aan die comateuze toestand ? dat die Wallonie niet vooruit helpt. Verder wil de nva solidair zijn met de walen en hoopt dat ze zich economisch zullen kunnen herpakken. Walenbashing van de nva ? komaan he man, dat meen je toch niet ?

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=fuUwEEB9huw
Vergelijking met moederskindje
en wat vergelijkt hij met een "moederskindje" ( voor 't gemak gebruik ik het woord ook even ) ? Het gedrag van sommige waalse politici. Verder praat hij ook over de hoop dat er een economische heropstanding van Wallonië zou komen. Hij wil dat de Walen er op vooruit gaan.

Walenbashing van de nva ? ik dacht het niet

Citaat:
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/06/12/T054.htm
Artikeltje geschreven door Bart De Wever
Nog een stukje bewijs dat nva aan walenbashing doet ? De kers op de taart ? nee hoor ... zeg, heb jij die tekst eigenlijk wel gelezen ? De Wever praat over transferts die waalse dynamiek belemmeren, stelt zich de vraag of de modale waal daar beter van wordt en hoopt dat zowel vlamingen als walen beter zullen worden van de plannen van de nva.

... is er amper economische beterschap ... structureel afhankelijk worden van geldstromen die de eigen dynamiek belemmeren ... Daar wordt de modale Waal helemaal niet beter van ... Als solidaire partij, is de N-VA bereid om de transfers niet in één klap af te schaffen ... De Walen en de Vlamingen kunnen er enkel beter van worden....

Walenbashing ? dit is opbouwende kritiek en een poging om tot goede oplossingen voor BEIDE kanten van het land te komen. Ik moet de eerste waalse politicus nog horen die zich de vraag stelt hoe Vlaanderen er economisch op vooruit kan gaan en TOCH door de vlamingen voor vlamingenbasher wordt uitgemaakt. Laat staan dat ze hem zouden willen verzuipen.

Volgende poging :
Citaat:
Bart De Wever doet het iets genuanceerder dan deze andere Flamingant:
http://www.filipdewinter.be/Documents/11.doc

*confirmed*
INDERDAAD !!!!! *confirmed*

http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter

De Winter heeft niks met de nva te maken, hij zit zelfs in een ANDERE partij.

( is deze link voor U voldoende of wil je bijkomende gegevens die staven dat De Winter geen deel uitmaakt van de nva ? )

Walenbashing ? Ik zie dat er echt niet in hoor, Misschien kunnen we nu eindelijk eens beginnen uitgaan van de waarheid ? Met name dat de nva een gematigde partij van vlaamsnationalisten is die het goed voorhebben met zowel vlaanderen als wallonië en beide volkeren erop vooruit willen zien gaan ? Of je kan volharden in de boosheid en trachten bewijzen te vinden voor je stelling dat nva bestaat uit walenbashers, walenhaters en fascistoide groepsegoisten. ( veel succes als je wil proberen, ik ben benieuwd )

mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7

Laatst gewijzigd door UFSIA : 15 november 2008 om 16:21.
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 16:13   #307
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard @ fallen angel ...

Citaat:
Kan je misschien ook on-topic reageren op de mooie foto's die ik gaf.
Het is maar een ideetje hoor
Er zijn hier 2 mogelijke reacties :

1. foto's van niet-nva'ers hebben niks maar dan ook niks te maken met nva, en zijn dus offtopic foto's.
2. foto's van nva'ers die je postte, wel ik zou dat als volgt op willen reageren :

a. Ik ga er even van uit dat De Winter een fascist is, daar ga ik niet dieper op in, ik denk dat je't met die premisse wel eens zal zijn. ( verbeter me als ik me vergis )
b. Ik heb een foto waar Cathy Berx samen met De Winter op staat, en dit tijdens, voor of na een debat.( http://60gp.ovh.net/~novacivi/blog/a...s/IMG_0512.jpg )
c. Uit a+b volgt dat Cathy Berx een fasciste is. Immers ze staat voor een officieel debat samen op een foto met een fascist. ( en ja, de anderen op de foto zijn ook fascisten omdat ze op die foto staan )

Nu heb ik een vraagje voor u , lijkt deze redenering van mij u niet compleet van de pot gerukt te zijn ? Zou het kunnen dat dit een erg slecht argument is ? Zo ja, waarom gebruikt u dan hetzelfde argument als hetgene ik net gebruikte ? Vlak voor, na of tijdens een debat op een foto staan met iemand lijkt me geen voldoende argument om de persoon op de foto van een bepaald gedachtegoed te verdenken.

Citaat:
Wallonie wordt een PS-staat genoemd (hetgeen misschien geen directe belediging is maar het zou hetzelfde zijn als dat de Walen alle Vlamingen vergelijken met Vlaams Belangers. Alle niet Vlamingen die geen VB'er zijn voelen zich zo beledigd). En verder wordt Wallonië een bodemloze put genoemd.
*confirmed*

1. Je zegt zelf al dat het "misschien" geen directe belediging is.
2. Die uitspraak is niet van nva'ers en dus offtopic als je tracht nva op die basis iets aan te wrijven.

Citaat:
Nog een interessant filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=k48w9C1fIHc
Dit gaat er HELEMAAL over, dit gaat niet over nva, vb, vlaamsnationalisten of zelfs maar belgen. Dit gaat over DUITSE neonazi's.

Interessant ? ja
Irrelevant in deze discussie ? helaas ook ja

Als dit al belgen viseert, dan viseert het de overheid die een ontoereikende wetgeving zou hebben. En wie zou daar schuld aan hebben ? VLD , SPA , PS , MR , CDH , CDV. Waarom ? zij vormen dus die overheid. Geen nva , geen vb, ...

mvg. sint ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.

Laatst gewijzigd door UFSIA : 15 november 2008 om 16:25.
Oud 15 november 2008, 17:10   #308
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Het gaat over 'de Waalse PS-staat', niet over 'de Walen' als volk. Begrijpend lezen is wellicht ook je sterkste kant niet?
FA vind vast wel een Wiki-item over "twist opponent's argument to falsely destroy it"...

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 15 november 2008 om 17:11.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 17:12   #309
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Daar dacht Filip De Winter toch wel anders over.
Hij publiceerde namelijk die foto om Bart De Wever in verlegenheid te brengen.
U probeert Filip alles waar Filip Dewinter voor staat te koppelen aan onredelijkheid en toch deelt u wanneer het u uitkomt zijn mening.

Meer nog , u gebruikt dezelfde "propaganda" technieken.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 17:14   #310
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het kan inderdaad in werkelijkheid een vuile mongool zijn. Toch is dit laster en eerroof.
Dan zijn alle partijprogramma's en alle politieke speeches laster en eerroof. Aanvallen van de vakbonden op het patronaat kunnen dan ook niet meer, kritiek op het migratiestandpunt van het VB al evenmin. En iemand ongevraagd betitelen als "separatist" is dus volgens onze Angel not done.
Oud 15 november 2008, 17:43   #311
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U begint er zelf over. Geef toe dat er toch vele zwartzakken hebben gezeten in het VB. En dat, nu nog, het VB vergeven is van een 'zwarte' of 'bruine' ideologie. Gedragen door heel wat mandatarissen. En met de regelmaat van een goede klok lekt dat natuurlijk uit in onze dagen en vallen ze door de mand door de moderne technologie (het laatste incident lekte uit door een GSM of digitale camera). Ja en dan kan men niet meer ontkennen en moet de betrokkene ontslag nemen. Vroeger veegde men dat onder de mat. Nu staat het op digitale film. En in kleuren! Pech voor u.
Pech voor mij? U schijnt me te identificeren met het VB. Maar ik ben het VB niet, noch stem ik erop, noch ben ik er lid van.

Pech voor u.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 19:18   #312
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
( zie bericht 274 )De Wever zegt hier dat hij blij is dat ook 't project van een tegenstander is geslaagd. Daarna praat hij over verzoening. Oh nee, hoe erg grof van hem ... en trouwens, de Walen komen zelfs niet ter sprake. Offtopic dus.
Verkeerde link naar bloedknijpersfilmpje, deze is de juiste
http://www.youtube.com/watch?v=IHRYdgBi1GU
Citaat:
De geldstroom van Vlaanderen naar Wallonie is als een permanente bloedtransfusie en wel naar een patient die zo vriendelijk is om tegelijk onze slagaders toe te nijpen. Wij hebben er genoeg van
Analogie:
Citaat:
Voor ons is dit niet een probleem dat je zomaar kan negeren of dat kan opgelost worden met kleine toegevingen. Voor ons is het een probleem of ons land ooit zijn gezondheid kan herstellen, en of dat de ********** geest ooit echt kan uitgeroeid worden. Laat je echter niet misleiden door te denken dat de ziekte verholpen kan worden zonder de bacterie te bestrijden.
..................
Deze ********* besmetting zal niet verdwijnen, deze vergifting van onze ******* zal niet stoppen zolang de oorzaak ********** niet verwijderd is uit ons midden.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 november 2008 om 19:19.
Oud 15 november 2008, 19:38   #313
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Pech voor mij? U schijnt me te identificeren met het VB. Maar ik ben het VB niet, noch stem ik erop, noch ben ik er lid van.

Pech voor u.
Nochtans beweerde u in een poll hier op dit forum dat u wel op het VB zou stemmen. Vergeten?

Laatst gewijzigd door system : 15 november 2008 om 19:39.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2008, 23:05   #314
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans beweerde u in een poll hier op dit forum dat u wel op het VB zou stemmen. Vergeten?
Moet ik weer het verschil uitleggen tussen zou stemmen als ik mocht en werkelijk gestemd hebben?

Dat wordt erg vervelend na een aantal maal.
Wordt u deze discussie niet moe? U blijft dit maar proberen...

Nog èèn keer voor u:

Ik zou erop stemmen als ik mocht =/= ik heb erop gestemd.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2008, 02:33   #315
UFSIA
Parlementslid

UFSIA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verkeerde link naar bloedknijpersfilmpje, deze is de juiste
http://www.youtube.com/watch?v=IHRYdgBi1GU

De geldstroom van Vlaanderen naar Wallonie is als een permanente bloedtransfusie en wel naar een patient die zo vriendelijk is om tegelijk onze slagaders toe te nijpen. Wij hebben er genoeg van

Analogie:

Voor ons is dit niet een probleem dat je zomaar kan negeren of dat kan opgelost worden met kleine toegevingen. Voor ons is het een probleem of ons land ooit zijn gezondheid kan herstellen, en of dat de ********** geest ooit echt kan uitgeroeid worden. Laat je echter niet misleiden door te denken dat de ziekte verholpen kan worden zonder de bacterie te bestrijden.
..................
Deze ********* besmetting zal niet verdwijnen, deze vergifting van onze ******* zal niet stoppen zolang de oorzaak ********** niet verwijderd is uit ons midden.

1. Bedankt om op 't grootste deel niet eens te reageren.

2. Welke woorden zijn weggelaten in de "analogie" door de sterretjes ? Wil je insinueren dat daar iets ergers stond dan er oorspronkelijk in 't echt stond ?

3. Van wiens hand is de "analogie" ? Zeker niet van nva'ers lijkt me.

4. Mij lijkt deze "analogie" sterk overdreven, De Wever gaat heus niet zover om de Waal met een bacterie te vergelijken, laat staan dat die uitgeroeid moet worden, De Wever vergelijkt de waal met een mens die hulp nodig heeft ( de patient ) en in een ander citaat dat je zelf eerder aanhaaldde stelt hij dat die patiënt geholpen moet worden en dat hij die nog wil helpen ook nog.

In dit citaat zegt hij enkel dat het erop lijkt dat die patient een beetje van slechte wil is.

Is dat zo grof ?

- De patiënt is een beetje van slechte wil
versus
- De Wever en zijn partij moeten verzopen worden in de oceaan

Wees nu eens eerlijk Fallen Angel, je kan toch heus niet zeggen dat de nva aan walenbashing doet ? Zij houden zich eigenlijk nog heel beschaafd, en jij kan een intentieproces proberen te maken als je wil, maar als je dat puur doet op basis van je eigen mening en verder geen nuttige gegevens kan aanhalen om die mening deftig te staven dan ben je vrij onredelijk bezig hoor.

Stel , ik beweer het volgende :

A. Serge heeft kritiek op vlaamsnationalisten
B. Jose Happart is tegen de vlamingen
C. jij steunt Serge

Daaruit concluderen we :

1. Serge lijkt op Jose daar ze gedeeltelijk dezelfde groep viseren, Jose is een fascist want hij is anti vlaams racist en dus is Serge dat ook
2. jij verdedigt hier Serge, en dus ben jij een fascist, want zie 1.

Vind jij dit een ernstige redenering die ik hier opbouw ? Neen ? Nochtans doe jij toch hetzelfde met de nva ? Of niet soms ?

mvg. sint ignacius

Laatst gewijzigd door UFSIA : 16 november 2008 om 02:36.
Oud 16 november 2008, 09:28   #316
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die bodemloze put is wel degelijk een belediging zelfs als dat de waarheid is.
Onzin. Dat is alleen maar een belediging wanneer u dat als dusdanig wenst op te nemen omdat het in je kraam past. De praktijk leert ons dat decennia van transfers blijkbaar geen zoden aan de dijk brengen. Meer zelfs, er is enige tijd geleden een soort marshallplan op tafel gegooid door Di Rupo. Blijkbaar is dus ook de PS van mening dat La Wallonie het niet redt zonder een bijkomend marshallplan. Een bevestiging dus van de bodemloze put, en volgens u dus een belediging van de PS aan het adres van de Walen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2008, 09:44   #317
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Een verkelijking met het nazisme?

"Les mots qui blessent, la haine qui s’étale entre les communautés, forme « moderne » de la guerre civile, peuvent faire plus de mal que des armes réelles et sont souvent le prélude de maux bien plus graves encore. Dans les années trente, au sein de l’Allemagne nazie, des discriminations de l’ordre de celles que je viens d’énumérer avaient précédé les solutions radicales ultérieures que nous connaissons. L’indifférence de la Communauté internationale – sous prétexte que le sang ne coule pas – serait la réitération de l’erreur déj�* commise il y a plus de soixante-dix ans."

Je zal hem weinig direct zien zeggen, wat hij indirect zegt daarentegen is walgelijk.
Als jij uit deze paragraaf besluit dat alle Vlamingen nazis zijn, dan heb jij wel een rijke verbeelding.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2008, 09:56   #318
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Blijkbaar kunnen ze geen goede argumenten aanhalen in een mogelijke discussie, dus proberen ze het op deze slinkse manier.
Deze argumenten snijden voor mij toch hout, want iemand uitsluiten of benadelen vanwege zijn taal ruikt erg naar racisme.
Hopelijk zal Europa deze deze wantoestanden veroordelen.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2008, 10:13   #319
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Moet ik weer het verschil uitleggen tussen zou stemmen als ik mocht en werkelijk gestemd hebben?

Dat wordt erg vervelend na een aantal maal.
Wordt u deze discussie niet moe? U blijft dit maar proberen...

Nog èèn keer voor u:

Ik zou erop stemmen als ik mocht =/= ik heb erop gestemd.
Wat zit u toch weer rond te pot te draaien. 'Ik zou stemmen als ik mocht', betekent: 'ik stem op het VB'. Wat is me dat nu.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2008, 11:34   #320
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Het zijn mensen als Fallen Angel, Azert, Hans1 en consoorten die, dank God dat ze bestaan, mij geleerd hebben dat er belangrijkere en nuttigere bezigheden zijn dan hier op het forum dagelijks ellenlange posts te schrijven voor irrationele dommekloten.
Dank !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be