![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind dat we hier nogal sterk afwijken van het onderwerp !
Het gaat over een discussie-avond tussen iemand van het VB en iemand van N-SA. Tijdens het debat zal er ook de mogelijkheid zijn om vragen te stellen aan de sprekers. Misschien kunnen al die betweterige liberalen en andere linksen daar eens hun zegje komen doen. Hopelijk kunnen ze dan wel hun van-de pot-gerukte beweringen hard maken, kwestie van daar niet compleet af te gaan !
Prachtig nummer van Aryan : http://www.youtube.com/watch?v=PgbwuNLmtw8 Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 27 november 2008 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Minister-President
|
![]() Je ondermijnt de discussie door haar te verschuiven naar het individuele, de afkomst, het geloof, de huidskleur, enz. Het gaat niet om een "huisneger" (dixit al-Zawahiri) hier of daar, maar om de verwoestende maatschappelijke gevolgen van massa-immigratie. Je weet goed genoeg dat immigratie een wezenlijk onderdeel van het liberale globalisme is.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 27 november 2008 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() al bij al is mensen sorteren in kleuren achterhaalt.. en een vorm van selectief raciaal denken. om het gemak heeft de volksmensch dit als naam zijnde "racisme".
wat ga je doen met een zwarte die hier geboren is ? terugsturen naar z'n "eigen" land? vertel me eens welk land dat moet zijn volgens jullie Groot Rassenboek. en Eichman. de plaat blijft misschien draaien maar je noemt jezelf naar een die hard SS'er. wie kan je nu serieus nemen? ben je de carnavalsprins van Aalst die hier beland is ofzo? dat het NSA u serieus noemt daar kan ik in komen, maar anderen hebben het niet zo op Dolfkes die eens dachten geschiedenis te schrijven tijdens WO2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
migratie bestond nochtans ook voor liberalisme. trouwens, jullie antwoord is enkel "terug naar eigen land en los het zelf maar op". is dit een constructive en realistische aanpak van een heel complex en gevoelig probleem ? tot zover het sociale aspect van "vrij, sociaal en nationaal" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik begin stilaan te geloven dat vrouwen het moeilijk hebben om generaliserend te denken.
![]() |
![]() |
#306 |
Minister-President
|
![]() Voor de "nationale revolutie" begint pakken jullie het probleem aan op dezelfde manier als het Vlaams Belang. simplistisch, asociaal en van miserie richting miserie.
wat met alle niet-blanken hier die enkel Vlaams spreken en hier geboren zijn? naar waar moeten die "terug" ? of denk je dat het hier gaat om enkel een paar honderden mensen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Edit: In tegenstelling tot jullie kunnen de N-SA mensen hier op forum blijkbaar WEL inhoudelijk discussiëren ongeacht als je nu Jan, Pier of Pol noemt. En weet je waarom? Omdat die er al lang achter zijn dat de links-rechts tegenstelling zo achterhaald is als iets en labeltjes plakken eigenlijk infantiel gedoe is. Laatst gewijzigd door Eichmann : 27 november 2008 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"De rassenverschillen ontkennen is even belachelijk als het fundamentele verschil ontkennen tussen mensen van eenzelfde ras. Deze ongelijkheden zijn waarneembare, wetenschappelijke, etnologische, proefondervindelijke feiten. Er bestaan twee even belachelijke als weinig verdedigbare houdingen: deze van de racisten, die in de politiek etnologische begrippen projecteren, en deze van hen (zoals de 'progressieven'), die onhandig diezelfde etnologische waarheden ontkennen". (Jean Thiriart)
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 27 november 2008 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Minister-President
|
![]() zeker, laten we het in dit topic nog eens hebben over het "Derde Rijk" en hoe goed toen alles was.
2 cellen in een brein. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 27 november 2008 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volkeren zijn niet relevante concepten op het vlak van politiek - oke?
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() Voor wie geïndoctrineerd is door de multiculti samenleving niet nee. Ik weiger die te aanvaarden als is het maar omdat die OPLEGD wordt aan de bevolking en zonodig gesanctioneerd. Het is toch maar al te gek dat de Staat een beetje gaat bepalen wie met wie vriendjes moet zijn? Als jij vindt van Pietje bijvoorbeeld dat hij een dikke klootzak is moet je dat toch kunnen zeggen zonder daarvoor geldboetes en/of gevangenisstraf te krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind andere culturen op zichzelf staand geen probleem, zolang ze maar mij en mijn eigendom (en, bij uitbreiding, het lichaam en eigendom van andere) ook respecteren. Als ik die niet behoor te subsidieren, via sociale zekerheidsonzin en al die zaken, dan is er altijd een veel grotere sociale cohesie - en een veel grotere adaptie aan de 'leidcultuur', om het met een mooi woord te zeggen. Dat is dan ook wat er gedurenden 100de jaren gebeurt in de USA - en nu nog steeds een beetje, maar, natuurlijk, afgezwakter. Als je andere huidskleuren op zich een probleem vindt, ja, dan heb je een probleem, inderdaad. Maar dat vind ik dus niet zo relevant - andere prioriteiten, he. Een 'volk' is op zich ook maar iets arbitrair. Ik denk dat er inderdaad gesproken kan worden over een 'Vlaams volk' - maar ook van een Belgisch volk. De grote fout die 'jullie' maken is de vooronderstelling dat je maar van 1 volk lid kan zijn. Ik ben echter lid van deze vriendengroep, van nog een ander vriendengroep, van zij die vlaams als moedertaal hebben (i.e. Nederlands zonder dat typisch Nederlands accent), etc. Ik zie daar ook geen bevestiging in voor 'een staat' - als iedereen met zijn eigen middelen mag doen wat hij wilt en anderen niet zijn wil wilt opleggen, zouden we al een veel aangenamere samenleving hebben. En zij die zich dan willen groeperen als zijnde het Vlaamse volk (en de Vlaamse cultuur willen uitdragen) mogen dat - en zij die dat niet willen, die laat je dan met rust, he. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Burger
|
![]() Als Pietje van u hetzelfde zegt moet dat ook kunnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |