Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2008, 19:35   #301
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat we hier nogal sterk afwijken van het onderwerp !
Het gaat over een discussie-avond tussen iemand van het VB en iemand van N-SA.
Tijdens het debat zal er ook de mogelijkheid zijn om vragen te stellen aan de sprekers.
Misschien kunnen al die betweterige liberalen en andere linksen daar eens hun zegje komen doen.
Hopelijk kunnen ze dan wel hun van-de pot-gerukte beweringen hard maken, kwestie van daar niet compleet af te gaan !

Laatst gewijzigd door Honoré gepluimd : 27 november 2008 om 19:35.
Honoré gepluimd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 20:24   #302
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Bovendien zie je nu dus duidelijk dat het hen helemaal niet om Vlaanderen te doen is maar om het blanke ras.
Je ondermijnt de discussie door haar te verschuiven naar het individuele, de afkomst, het geloof, de huidskleur, enz. Het gaat niet om een "huisneger" (dixit al-Zawahiri) hier of daar, maar om de verwoestende maatschappelijke gevolgen van massa-immigratie. Je weet goed genoeg dat immigratie een wezenlijk onderdeel van het liberale globalisme is.

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 27 november 2008 om 20:25.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 20:24   #303
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

al bij al is mensen sorteren in kleuren achterhaalt.. en een vorm van selectief raciaal denken. om het gemak heeft de volksmensch dit als naam zijnde "racisme".

wat ga je doen met een zwarte die hier geboren is ? terugsturen naar z'n "eigen" land? vertel me eens welk land dat moet zijn volgens jullie Groot Rassenboek.

en Eichman. de plaat blijft misschien draaien maar je noemt jezelf naar een die hard SS'er. wie kan je nu serieus nemen? ben je de carnavalsprins van Aalst die hier beland is ofzo? dat het NSA u serieus noemt daar kan ik in komen, maar anderen hebben het niet zo op Dolfkes die eens dachten geschiedenis te schrijven tijdens WO2.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 20:30   #304
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Je ondermijnt de discussie door haar te verschuiven naar het individuele, de afkomst, het geloof, de huidskleur, enz. Het gaat niet om een "huisneger" (dixit al-Zawahiri) hier of daar, maar om de verwoestende maatschappelijke gevolgen van massa-immigratie. Je weet goed genoeg dat immigratie een wezenlijk onderdeel van het liberale globalisme is.

migratie bestond nochtans ook voor liberalisme. trouwens, jullie antwoord is enkel "terug naar eigen land en los het zelf maar op". is dit een constructive en realistische aanpak van een heel complex en gevoelig probleem ?

tot zover het sociale aspect van "vrij, sociaal en nationaal"
Oud 27 november 2008, 20:32   #305
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
wat ga je doen met een zwarte die hier geboren is ? terugsturen naar z'n "eigen" land? vertel me eens welk land dat moet zijn volgens jullie Groot Rassenboek.
Nationale revolutie betekent dat de structuren zodanig veranderd worden dat die verschijnselen niet meer mogen voorkomen. Politiek gaat over structuren en niet over individuutjes.

Ik begin stilaan te geloven dat vrouwen het moeilijk hebben om generaliserend te denken.
Oud 27 november 2008, 20:36   #306
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Voor de "nationale revolutie" begint pakken jullie het probleem aan op dezelfde manier als het Vlaams Belang. simplistisch, asociaal en van miserie richting miserie.

wat met alle niet-blanken hier die enkel Vlaams spreken en hier geboren zijn? naar waar moeten die "terug" ? of denk je dat het hier gaat om enkel een paar honderden mensen?
Oud 27 november 2008, 20:37   #307
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
al bij al is mensen sorteren in kleuren achterhaalt.. en een vorm van selectief raciaal denken. om het gemak heeft de volksmensch dit als naam zijnde "racisme".

en Eichman. de plaat blijft misschien draaien maar je noemt jezelf naar een die hard SS'er. wie kan je nu serieus nemen? ben je de carnavalsprins van Aalst die hier beland is ofzo? dat het NSA u serieus noemt daar kan ik in komen, maar anderen hebben het niet zo op Dolfkes die eens dachten geschiedenis te schrijven tijdens WO2.
Ah voos mens, zaagt eens op een ander eh astemblieft... Gade daar nu blijven over mekkeren? Zal mij volgende keer Mahmoud Ahmadinejad of Kolonel Borremans noemen, is 't goed madammeke? Kom en ga nu eens terug on-topic ofwel terug naar uw fornuis.

Edit: In tegenstelling tot jullie kunnen de N-SA mensen hier op forum blijkbaar WEL inhoudelijk discussiëren ongeacht als je nu Jan, Pier of Pol noemt. En weet je waarom? Omdat die er al lang achter zijn dat de links-rechts tegenstelling zo achterhaald is als iets en labeltjes plakken eigenlijk infantiel gedoe is.

Laatst gewijzigd door Eichmann : 27 november 2008 om 20:42.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 20:38   #308
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
migratie bestond nochtans ook voor liberalisme. trouwens, jullie antwoord is enkel "terug naar eigen land en los het zelf maar op". is dit een constructive en realistische aanpak van een heel complex en gevoelig probleem ?

tot zover het sociale aspect van "vrij, sociaal en nationaal"
Zelfs in het Derde Rijk bestond gast(dwang)arbeid...
Oud 27 november 2008, 20:45   #309
Volksstormer
Minister-President

Standaard

Citaat:
neen, jullie volgen niet. het gaat hem juist om 100% identiteit en 0% racisme.
0% racisme...

"De rassenverschillen ontkennen is even belachelijk als het fundamentele verschil ontkennen tussen mensen van eenzelfde ras. Deze ongelijkheden zijn waarneembare, wetenschappelijke, etnologische, proefondervindelijke feiten. Er bestaan twee even belachelijke als weinig verdedigbare houdingen: deze van de racisten, die in de politiek etnologische begrippen projecteren, en deze van hen (zoals de 'progressieven'), die onhandig diezelfde etnologische waarheden ontkennen". (Jean Thiriart)

Laatst gewijzigd door Volksstormer : 27 november 2008 om 20:51.
Oud 27 november 2008, 21:42   #310
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

zeker, laten we het in dit topic nog eens hebben over het "Derde Rijk" en hoe goed toen alles was.

2 cellen in een brein.
Oud 27 november 2008, 22:22   #311
Jaja
Burger

Jaja's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"De rassenverschillen ontkennen is even belachelijk als het fundamentele verschil ontkennen tussen mensen van eenzelfde ras. Deze ongelijkheden zijn waarneembare, wetenschappelijke, etnologische, proefondervindelijke feiten. Er bestaan twee even belachelijke als weinig verdedigbare houdingen: deze van de racisten, die in de politiek etnologische begrippen projecteren, en deze van hen (zoals de 'progressieven'), die onhandig diezelfde etnologische waarheden ontkennen". (Jean Thiriart)
Racisme is niet gelijk aan rassenverschillen.
Jaja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 22:31   #312
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Ah voos mens, zaagt eens op een ander eh astemblieft... Gade daar nu blijven over mekkeren? Zal mij volgende keer Mahmoud Ahmadinejad of Kolonel Borremans noemen, is 't goed madammeke? Kom en ga nu eens terug on-topic ofwel terug naar uw fornuis.

Edit: In tegenstelling tot jullie kunnen de N-SA mensen hier op forum blijkbaar WEL inhoudelijk discussiëren ongeacht als je nu Jan, Pier of Pol noemt. En weet je waarom? Omdat die er al lang achter zijn dat de links-rechts tegenstelling zo achterhaald is als iets en labeltjes plakken eigenlijk infantiel gedoe is.
Goed, maar dat doet men hier toch ook. Als men zegt dat een zwarte, die hier geboren is en onze taal spreekt en leeft volgens onze gebruiken, geen Belg of geen Vlaming is omdat hij een donkere huidskleur heeft, dan is dat toch racisme. Of hoe noemt u dat dan. Wat is dan volgens u racisme.

Laatst gewijzigd door system : 27 november 2008 om 22:33.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 22:55   #313
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Zeg uw plaat blijft doordraaien.
Je zou beter eens een antwoord geven, in plaats van hypocriet rond de pot te draaien.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 22:56   #314
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat wel degelijk over het individuele. Iemand met een zwarte huid kan geen Vlaming zijn. Kom dus niet af met onnozel gezever over hoe 'identitair' en 'antiglobalistisch' nsa is, het is gewoon racisme.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 23:19   #315
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Goed, maar dat doet men hier toch ook. Als men zegt dat een zwarte, die hier geboren is en onze taal spreekt en leeft volgens onze gebruiken, geen Belg of geen Vlaming is omdat hij een donkere huidskleur heeft, dan is dat toch racisme. Of hoe noemt u dat dan. Wat is dan volgens u racisme.
Ja vooral. Racisme is tegenwoordig DE stok om de hond te slaan. Het ganse begrip racisme is doorheen de jaren zo uitgehold geraakt dat het niet meer normaal is. Denk je dat de Congolezen toen ze de onafhankelijkheid uitgeroepen hebben de aanwezige blanken ook aanvaardden als zijnde Congolezen? Ah nee, anders hadden ze die wel niet verkracht, over de kling gejaagd, vermoord etc Maar die hadden natuurlijk gelijk volgens de poco's want het waren de blanken die hun land en hun rijkdommen hadden afgenomen. Je moet een kat een kat durven noemen zeg ik altijd. Ik heb geen problemen met Afrikanen, moslims, Albanezen, Joden etc maar ieder volk heeft zijn plaats op de wereld. Het is aan hen om er iets van te maken. Daarom ook dat ik het remigratie idee van N-SA best wel interessant vind omdat het uitgaat van een zekere mate van identiteitsbehoud voor de bewuste volkeren en hen tevens de kans biedt om hen troeven te geven die hen bij hun uiteindelijke remigratie in en voor hun thuisland ten goede komen (als ze van goede wil zijn natuurlijk).
Oud 27 november 2008, 23:22   #316
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Volkeren zijn niet relevante concepten op het vlak van politiek - oke?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 23:28   #317
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Volkeren zijn niet relevante concepten op het vlak van politiek - oke?
Voor wie geïndoctrineerd is door de multiculti samenleving niet nee. Ik weiger die te aanvaarden als is het maar omdat die OPLEGD wordt aan de bevolking en zonodig gesanctioneerd. Het is toch maar al te gek dat de Staat een beetje gaat bepalen wie met wie vriendjes moet zijn? Als jij vindt van Pietje bijvoorbeeld dat hij een dikke klootzak is moet je dat toch kunnen zeggen zonder daarvoor geldboetes en/of gevangenisstraf te krijgen?
Oud 27 november 2008, 23:40   #318
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Voor wie geïndoctrineerd is door de multiculti samenleving niet nee.
Neen, ook voor wie een afkeer hebben van de multikul, hoor.
Ik vind andere culturen op zichzelf staand geen probleem, zolang ze maar mij en mijn eigendom (en, bij uitbreiding, het lichaam en eigendom van andere) ook respecteren. Als ik die niet behoor te subsidieren, via sociale zekerheidsonzin en al die zaken, dan is er altijd een veel grotere sociale cohesie - en een veel grotere adaptie aan de 'leidcultuur', om het met een mooi woord te zeggen. Dat is dan ook wat er gedurenden 100de jaren gebeurt in de USA - en nu nog steeds een beetje, maar, natuurlijk, afgezwakter.

Als je andere huidskleuren op zich een probleem vindt, ja, dan heb je een probleem, inderdaad. Maar dat vind ik dus niet zo relevant - andere prioriteiten, he.

Een 'volk' is op zich ook maar iets arbitrair. Ik denk dat er inderdaad gesproken kan worden over een 'Vlaams volk' - maar ook van een Belgisch volk. De grote fout die 'jullie' maken is de vooronderstelling dat je maar van 1 volk lid kan zijn. Ik ben echter lid van deze vriendengroep, van nog een ander vriendengroep, van zij die vlaams als moedertaal hebben (i.e. Nederlands zonder dat typisch Nederlands accent), etc. Ik zie daar ook geen bevestiging in voor 'een staat' - als iedereen met zijn eigen middelen mag doen wat hij wilt en anderen niet zijn wil wilt opleggen, zouden we al een veel aangenamere samenleving hebben. En zij die zich dan willen groeperen als zijnde het Vlaamse volk (en de Vlaamse cultuur willen uitdragen) mogen dat - en zij die dat niet willen, die laat je dan met rust, he.

Citaat:
Ik weiger die te aanvaarden als is het maar omdat die OPLEGD wordt aan de bevolking en zonodig gesanctioneerd.
Tjah, dat is waar. Maar de geschiedenis kan je niet veranderen - enkel hopen op een betere toekomst. En dat doe je niet door wat de NSA voorstelt. Dat gaat zwaar backfiren.

Citaat:
Het is toch maar al te gek dat de Staat een beetje gaat bepalen wie met wie vriendjes moet zijn? Als jij vindt van Pietje bijvoorbeeld dat hij een dikke klootzak is moet je dat toch kunnen zeggen zonder daarvoor geldboetes en/of gevangenisstraf te krijgen?
Dat is zeker waar en daar ben ik ook tegen.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2008, 23:52   #319
Jaja
Burger

Jaja's schermafbeelding

Standaard

Als Pietje van u hetzelfde zegt moet dat ook kunnen.
Jaja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 06:34   #320
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs in het Derde Rijk bestond gast(dwang)arbeid...

Oei, dat is er ene die vlak in het gezicht aankomt.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be