![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Voor of tegen wapendracht voor elke burger | |||
voor |
![]() ![]() ![]() |
24 | 36,36% |
tegen |
![]() ![]() ![]() |
41 | 62,12% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,52% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen enkel vuurwapen in huis, met reden. Ik heb ze niet nodig.
2 bogen -1 30pounder wedstijdboog en 1 90 pounder mongolse ruiterboog- oftewel een jachtwapen voor sterke mannen. 1 kleine kruisboog en 1 moderne St jansboog in aanbouw. Aan elke woonkamermuur hangt wel een of ander slagwapen. De materiaalkoffer is 1 grote massa moordwapens. Ongeveer 15 verschillende hamers, gaande van een piepklein juweliershamertje tot een 5 kg kolos. Engelse sleutels in een paar maten en losse alu en stalen buizen en stangen. En natuurlijk niet te vergeten 1 politie gummieknuppel en enkele meters 4 bij 4 balken. Denk de anti wapen liefhebbers dat ze zouden voorkomen dat ik iemand dood indien ik dat echt wil? Trouwens, als ik een vuurwapen zou willen dat niet ingeschreven is, zelfs niet traceerbaar, dan bouw ik dat zelf.
![]() |
#302 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=274
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie een wapen als laatste redmiddel.
Bovendien vind ik dat mooi. Ware het niet dat het zo verboden is geworden, ik zou er een tiental aan mijn muur hangen.
![]() |
#305 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
geen probleem, welkom ![]() Koo-ooom-kom-kom-kom, hier beestjes kom ![]()
![]() |
![]() |
#307 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2008 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mannen die hun vrouwen afschieten Kinderen die zichzelf door de kop knallen Mensen die doorflippen en moslims gaan afknallen Mensen die op campussen slachtingen gaan veroorzaken Ik niet, van overvallen en inbraken daarentegen...de kranten staan er vol van, op de achtergrond staat de tv op kanaal 3 (regionaal) en hebben ze het over een overval op een autohandelaar... Laatst gewijzigd door lantjes : 10 december 2008 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt geen messen in de keuken. (zelfs een lepel kan een moordwapen zijn, het is alleen wat meer werk).
U hebt geen klauwhamer om een spijker in de muur te kloppen. U hebt geen klomp bevrozen vlees in de diepvries. (wel handig, je kan later het moordwapen afspoelen en opeten) U hebt geen stuk touw in huis (Garrotte, het gemene sluipmoordwapen) En u heeft ook al geen hoofdkussen. Kortom U woont in een lege doos van gewapend beton met alle hoeken en kanten mooi afgerond, hebt alleen pantoffels zonder veters en dun katoenen kledij (en zelfs dat kan gebruikt worden om te moorden)
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat is daar naïef aan? Eerder logica. Mensen die een wapen in huis hebben kunnen zich immers verdedigen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2008 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sport, jacht, zelfverdediging.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wow, wat een doorgedreven argumentatie
![]() Maarja dat zijn we van u toch niet gewoon.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2008 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuurwapens, grappig, het eerste vuurwapen was voor feestvieren. De Chinezen waren eerst niet eens aan het denken aan het gebruik van buskruit als wapen. Het waren de Mongolen die het hun leerden.
Maar wat vind U van Biathlon? Oog hand coordinatie gecombineerd met conditie. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 december 2008 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 december 2008 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het doel van een hamer is nageltjes in de muur kloppen, niet om te doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |