![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
I had dreams, now I have them." Laatst gewijzigd door system : 15 februari 2009 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En niet te vergeten:
If you can dream it, you can achieve it! Maar het probleem is dat we nu liever met struisvogelpolitiek bezig zijn dan met de toekomst. Kinderen zijn onze toekomst en wat zien we? Het onderwijsniveau daalt, daalt en daalt. Jammer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heeft niet alleen met school te maken. Maar met vele andere factoren, zoals internet etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() De waarheid in pacht hebben....een typische ziekte waar een gelovige aan leidt. Op een paar uitzonderingen na, helaas niet actief op dit forum op dit moment....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#309 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die "waarheid" willen ze constant aan iedereen opdringen.
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan niet te vergeten de forse stijging van schoolverlaters.
De legerdienst terug invoeren zou zo zijn voordelen nog kunnen hebben. terug over waarheid,... als iemand een leugen wil omarmen als waarheid, hoe zien we dat dan? Laten we dat toe? En ga diep in het konijnenhol nu, hoe ver gaan we daar in? Als andermans geloof uw levensvisies blokkeert, hoe gaan we daar met om? |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan je dat niet ? Uhhh wel dan zal het bij 'discussiëren' moeten blijven. Of te wel 't uitoefenen van je eigen recht op vrije meningsuiting, waarvan de grenzen bepaald worden door eventuele schade die je anderen toebrengt. Tsja, kan die ander geen schade omschrijven en naar de rechter stappen, dan zal het bij 'discussiëren' moeten blijven. Of te wel 't uitoefenen van zijn/haar eigen recht op vrije meningsuiting, waarvan de grenzen bepaald worden door ............... Om uiteindelijk in de politiek te gaan en de wet te veranderen zodat je de schade kan bepalen en naar de rechter kan stappen.
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() Zo ondubbelzinnig zag Bernini dat:
![]() Dit mooie beeld werd door een paus besteld en betaald en daarna in een hoekje in het Vaticaan uitgerangeerd. Nu staat 't in een kerk in de via XX Settembre in Rome. Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2009 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gij moogt tegen euthanasie zijn. Gij moogt tegen abortus zijn. Gij moogt uw dierbaren eeuwig in coma laten liggen. Maar dring die waarden aub niet op aan anderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() Kortom, als een atheistisch gezin voor het probleem van abortus/euthanasie/langdurige coma komt te staan mogen ze dat behandelen op de manier die zijn gepast zien. Evenzeer voor een gelovig gezin.
Het probleem is nu simpel: gelovigen dringen hun waarden op aan anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik daarentegen beschouw de christelijke waarden als dermate fundamenteel dat ik niet anders kan dat deze verbreiden. Ik huldig geen vorm van relativisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tavek, je neemt nogal snel dingen anders op
![]() En... Omdat ik zeg dat een legerdienst mss de schoolverlaters zou doen dalen, wil dat niet zeggen dat ik daar voorstander van ben. Als je mijn gesprek met system had gelezen had je geweten waar ik wel voorstander van ben. Citaat:
![]()
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 15 februari 2009 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze is mooi. Tavek, die het enige bruikbare van het katholieke geloof in de praktijk brengt. Beleefd vragen om met rust te worden gelaten.
En Jan die zijn mening wil opdringen. Lol, sorry Jan, als er een hemel is dan mag Tavek erin en jij niet. ![]()