![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Letop, "niet in een cel gooien" is niet hetzelfde als los laten rondlopen, en in een instelling verblijven is niet hetzelfde als in een cel gooien. Maar de begeleiding moet alleszins aangepast zijn... Citaat:
![]() En hell, ik heb nergens gezegd dat die overtredingen minimaal zijn hé!! Ik zeg enkel dat als die persoon niet gevaarlijk is, dat er kan geopteerd worden om die niet naar de gevangenis te sturen maar een alternatieve straf op te leggen. Alternatief is niet gelijk aan licht!! Als je b.v. 3 jaar gemeenschapsdienst eist, dan moet die persoon wel zijn werk opzeggen en een tijd leven van een uitkering die wsl een heel stuk minder zal zijn dan wat hij normaal verdiende. Verder is het dada met op vakantie te gaan, want hij heeft een enkelband en er is nog een schuld af te betalen: arbeiten dus. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Minister
|
![]() Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 3 juni 2009 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat heeft weinig met domheid te maken. Wel met een uitgesproken racisme en haat tegen de autochtone bevolking. Als het om het geld ging zou men inderdaad zo'n geweld niet gebruiken. Het gaat dan ook niet om het geld, maar wel om de kick van het in elkaar trappen van een oud blank vrouwtje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval zowel dom als lomp.
![]() |
![]() |
#305 |
Burgemeester
|
![]() dome mensen verdienen de doodstraf .
ik zal maar al een touw gaan zoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Minister-President
|
![]() geen