![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al ken ik wel uitzonderingen. Ik herhaal: al ken ik wel UITZONDERINGEN : fanatieke moslima's, maar ook niet-slachtoffer-en-toch-hoofddoek-draagster. De meest vrijgevochten moslima's dragen echter géén hoofddoek. Zij kleden zich wel eerder 'braaf, truttig, klassiek, ...' maar dat vind ik helemaal niet erg. Integendeel zelfs! Ik schiet doorgaans ook erg goed met die meisjes op. Wie hèn voor 'hoer' of 'makak' uitscheldt of op een andere manier krenkt, krijgt mij op z'n dak, en 't zal zijn/haar beste dag niet worden, wees maar gerust.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet in waarom een bediende die een religieus teken draagt minder neutraal zou zijn dan iemand die er geen draagt, of ze het nu dragen of niet ze zijn religieus of niet en dus is neutraliteit eigenlijk een eutopie. Waarom moeten ze zich voordoen als iemand anders. Ze zijn katholiek, moslim, atheist, jood,... En of ze dit tonen of niet verandert NIKS aan de situatie. Het dragen van een jeans heeft te maken met mode en met niks anders. Btw vond je dat een goeie maatregel dat ze jeans verboden? Blijkbaar zijn ze er toch op terug gekomen. Persoonlijk vind ik het ook bullshit dat werknemers verplicht worden om geen religieuze symbolen te dragen. Nogmaals wat verandert er? Ze zijn nog altijd religieus dus waarom moeten ze zich gedragen als iemand anders? Dat is toch belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je naar een theocratie? Waarom discrimineren tussen een politieke en een religieuze overtuiging? Laatst gewijzigd door Dimensie : 24 juni 2009 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() Een religieus symbool zal niemand bekeren en telt dus niet als propaganda(mij toch niet-jou wel?)
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2009 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou men propaganda mogen maken voor een religieuze overtuiging op school middels een hoofddoek, en niet voor een politieke overtuiging middels een T-shirt? Twee maten en twee gewichten. Zeer hypocriet. Citaat:
Laatst gewijzigd door Dimensie : 24 juni 2009 om 23:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Een religieus symbool zal niemand bekeren en telt dus niet als propaganda(mij toch niet-jou wel?)
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2009 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet over bekeren. Het gaat er om dat jij de ene een dres - code wil opleggen en de andere niet. Voor zulke houding bestaat een woord dat enkele posts hierboven ook al te lezen was. |
|
![]() |
![]() |