![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, ik zou me eerder baseren op het model en het niet klakkeloos overnemen. Mijn bedoeling was alleszins niet van Vlaanderen in 52 staten te verdelen. Ik zou eerder de vrijemeningsuiting overnemen en dergelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk niet dat daar in Vlaanderen veel volk op zit te wachten.
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2) Een zeer groot aantal van de Taliban strijders zijn geen Afghanen, maar "vrijwilligers" uit andere landen in de regio. Plus het gaat hen niet persé om de vrijheid van Afghanistan maar eerder om een religieuze oorlog. 3) Mijn part is even groot als die van u, gelukkig zijn er meer mensen zoals mij dan als u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() Die anti terroristjes zijn toch schattig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hendrickx, Jan,2004, Vlaanderen en zijn buitenland, praktijken en kansen, Davidsfonds Leuven, p.34. -En de VS telt inderdaad 50 en geen 52 staten.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 15 april 2010 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg niet dat er geen discussie mogelijk is omtrent de manier waarop maar overvloedig bewezen is alvast dat Afghanistan wereldwijd voor enorm veel drugsdoden zorgt en het land dankzij de aanwezige radicale Islam een broeihaart is voor terrorisme. Beide hebben in West-Europa mij part alvast meer dan genoeg doden op hun geweten.
![]() |
#316 |
Minister-President
|
![]() Dat weet geen zinnig mens. De Amerikaanse investering lopen al sinds 2003 terug. Ik zie er het nut niet van in om ook nog de MUNSS investeringen weg te jagen. 't is crisis, we kunnen die centen goed gebruiken.
"Americans pulling out of Belgium US investment fell by more than €4 billion last year American companies are pulling out of Belgium at an alarming rate, according to figures compiled by the National Bank and published last week in De Morgen newspaper. Last year, US investment in Belgium fell by more than €4 billion, reversing a trend of growing investment in recent years: in 2007, investment rose by €4.39 billion; in 2008 by nearly €4 billion. The haemorrhage is being felt across the board, both in Belgian companies that are partly owned by American investors and in the Belgium-based subsidiaries of American companies. The American Chamber of Commerce (AmCham) in Brussels immediately called for caution in interpreting the National Bank’s figures. There was, a spokesman said, a visible fall from 2007 to 2008, and then to the first half of 2009. But “American statistics show a turnaround,” according to Am- Cham’s CEO, Marcel Claes. A statement on the chamber’s website claims: “These figures confirm the findings of AmCham Belgium in its most recent US Direct Investment in Belgium Report (USDI) published in November 2009. The study foresaw a further decline in USDI in Belgium together with a decrease in the number of jobs at US affiliates based here. “On the other hand, it should be borne in mind that the figures used by the National Bank of Belgium are not only preliminary, they also do not take into account the earnings US corporations have reinvested in their Belgian subsidiaries. In 2006, 2007 and in 2008, reinvested earnings consistently made up about 75% of US capital inflows in Belgium.” According to preliminary figures from the US Department of the Treasury, AmCham points out, USDI turned around in the third and fourth quarters, with positive figures of €1.34 billion and €970 million – a much-reduced deficit for the year of €1.72 billion, but a deficit all the same. The global economic crisis is not the problem here, experts said. That should have caused a falling-off in inward investment across the board, but in fact Belgium has been losing ground to the Netherlands and Germany since as far back as 2003. Belgium’s competitive position is at the root of the problem, according to AmCham. In its 2009 report, the organisation pointed to taxation and social charges on business and a certain inflexibility in the labour market as the main brakes on USDI. In addition, Belgian governments have taken a “rather passive” approach to attracting investment, according to Claes, with the result that existing USDI tends to be in traditional sectors – like General Motors investing in Opel Antwerp. “Germany and the Netherlands have been more proactive,” Claes said. “They’re fortunate in being more active in new technologies. I’m not saying nothing has been going on, it’s just that the Netherlands and Germany took more drastic measures and did it earlier,” he said. Alan Hope (April 14, 2010) http://www.flanderstoday.eu/content/...ng-out-belgium "
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 15 april 2010 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Vooralsnog ben je niet in de mogelijkheid om hier een 'smoking gun' af te leveren over de aanwezigheid van kernwapens in kb. Wat je ook moge palaveren. Degene die dus zonder argumenten zit ben jij. -Vredesactivisten die militaire domeinen disrespecteren horen thuis voor een rechter en nadien als het even kan in een cel. Daar waar ze volgens mijn bescheiden mening nog niet al te vaak terechtkomen... Uw calimero theorie snijdt dan ook geen hout. -Ik denk dat de Ahamadinijad's & Kim's van deze wereld heel hard lachen met jullie vraag voor inspecteurs. -Inspecteurs zijn tot nader order minder mobiel dan hetgeen waarnaar ze zoeken. Al ooit bij stil gestaan? -Waarom hebben jullie eigenlijk nog inspecteurs nodig? Zo te horen zijn jullie er toch maar fameus zeker van dat ze er liggen... of toch niet helemaal he. Waar jij dus zegt dat ik scheld weet je dus dat ik spijkers met koppen sla: Jullie weten van niks! -Wist je trouwens dat ze vandaag nog tonnen nucleair materiaal uit Irak slepen? Ik heb trouwens nog een bijkomend vraagje: Ken je het 'Global Strike Development Program'?
![]() |
![]() |
#318 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De vijftig staten van Amerika + de Europese Unie + Israël?
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#320 |
Minister-President
|
![]()