![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
op radio en tv is het oorverdovend stil ook al hebben ze hun kansen gekregen het is bizar dat die moslimexecutive mij bereikt als het gaat om het boerkaverbod te veroordelen maar er niet in slaagt mij te bereiken, via de mainstream, als het gaat om deze onzin te veroordelen toeval? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister-President
|
![]() Raar dat ze vanavond op het nieuws wel beweren dat het overal veroordeeld wordt. Er zijn zeker een deel die dit veroordeelden maar bvb BOEH! kreeg wel geen afkeurend woord over de lippen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 april 2010 om 01:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Een samenzwering!
Een samenzwering zeg ik u !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op één punt zaten ze al zeker te liegen, nl. dat ze nog nooit hoorden van die site of die groepering. Het is totaal uitgesloten dat zij nog geen weet hadden van een zekere Abu Imram die alle dagen in zijn witte avondjurk door de straten schrijdt om naar de moskee te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() Die mannetjes van "shariaforbelgium.com" zetten wel een erg grote mond op tegen Benno Barnard.
We zullen hun mondje eens een beetje snoeren ipv zij het onze |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je hebt het er wel heel erg moeilijk mee he? Dat haar teksten hier geplaatst worden? Hoe dacht je dat moslims reageren als één of andere idioot weer onzin komt verspreiden over hen welke al honderden malen (tevergeefs) is weerlegd. En uiteraard is er voor u opnieuw een fundamenteel verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerst hebben jullie kritiek en als je dan weerlegd wordt, prijs je datgene niet wat jullie graag hadden zien gebeuren, maar breken jullie dan datgene wat jullie wensten opnieuw af. Het zal daarom ook nooit goed zijn voor jullie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gesproken van een kleingeestige Vlaming. Ik wed dat u van achter uw gordijntje elke vreemde gedraging in uw straat hebt opgemerkt...mogelijk al vele malen anoniem de politie op mensen afgestuurd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik waardeer het zeker dat Antwerpse moslims zichzelf uitspreken tegen hun radicale broeders.Een aantal van hen ken ik persoonlijk, en die mensen menen wat ze zeggen. Maar de bewering dat zij "niet weten wie dit zijn of waar het over gaat" is niet juist.Zeker weten! Ze weten dit wel, maar onder moslims is het erg lastig om paard en kar duidelijker te benoemen dan nu gedaan werd, het is niet "bon ton" om bij name broerders te bekritiseren en dat zullen die mensen dan ook niet doen, vandaar de ontkenning. Dat houdt ook in dat moslims zelf niets tegen de oprukkende radicalisering zullen ondernemen, ze zullen niet in debat treden met hun broeders over de waarden binnen islam, en volgens mij zou juist dit wel moeten gebeuren. In die zin ben ik teleurgesteld, want die radicale vleugel is ook een bedreiging voor moslims zelf. Juist het ontbreken van een bedat ten gronde onderling over de waarden binnen islam geeft die radicalen vrij podium, ik hoop dat de moslimgemeenschap beseft dat er meer nodig is dan publikelijk afstand nemen, het debat intern moet opengetrokken worden voorbij een aantal "heilige huisjes" die nu juist in de weg staan dat paard en kar duidelijk benoemd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar hun stilzwijgen.
![]() |
![]() |
#318 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En het is gewoon belachelijk dat moslims zich telkens moeten excuseren om wat anderen in hun naam doen. Vlamingen hoeven zich ook niet telkens te excuseren als het vlaams belang weer maar eens over de schreef gaat of een andere vlaming iets uithaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik kom dag in dag uit in contact met moslims en heb iedereen die ik ken gevraagd naar die beweging in Antwerpen. Niemand, maar ook niemand die die mensen kenden en ik garandeer je dat ze er eerlijk over zijn. Ken jij alle bewegingen in Belgie ???? En weet je, die moslims worden het ook gewoon kotsbeu...minder en minder zullen ze er zich nog iets van aantrekken. En zich zeker niet meer laten intimideren door extremistische rechtsen die alles generaliseren. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 3 april 2010 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlamingen zijn in Belgie toch ook verantwoordelijk voor Aushwitz? Zij hebben toch een nazi-erfschuld? |
|
![]() |
![]() |