![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Hier een ooggetuigenverslag. Jullie mening hierover? Is het nu zover gekomen dat de moslimfundamentalisten komen bepalen wat wel en niet gezegd mag worden? En gaan onze "antifascisten" nu actie voeren tegen dit soort verstoringen van de vrije meningsuiting?
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan met de beste wil van de wereld geen negatief aspect bedenken aan het stopzetten van een lezing van Benno Barnard.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus "storen van een debat" door moslims is extremisme? maar praktisch alle multinationals uit belgie verjagen door gedurig te betogen en de openbare rust te verstoren heet je anders?
Maar jongen toch...leer toch democratisch denken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Onderwerp bestaat reeds:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=136934 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets beters gevonden om de moslims die denken zich hier en elders alles te moeten kunnen permitteren uit de wind te zetten? In hun eigen land van herkomst (of waar ze thuishoren) waren ze opgepakt en in de gevangenis gegooid voor godweethoelang... en had men het daar aan hun verstand gebracht. Het is hun recht om niet akkoord te zijn met iets, maar daarover moeten ze discussiëren, er zich bij neerleggen als ze eens geen gelijk halen en niet de boel overhoop halen in andersmans land. Straks weer shownummertjes voor hun boerkaverbod? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Democratisch denken houdt onder andere in dat men eerst de ander laat uitspreken vooraleer men met eventuele kritiek komt. Democratisch denken betekent niet dat men de ander het spreken onmogelijk dient te maken, en dat is dus wat er hier gebeurde. (*) taaladvies: noemen/heten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hun land van herkomst is meer dan vaak = Belgie. Leer toch eens die mensen als belgen te zien. Die moslims mogen zich evenveel permitteren als jij en ik..ze zijn niet minder waard dan jij of ik. En wat in die landen gebeurt (waar ze mogelijks nauwelijks zijn geweest), is geen voorbeeld om hoe we het in België moeten doen. Wij moeten een voorbeeld stellen. Als belgen niet akkoord gaan met het boerkaverbod hebben ze het recht om er tegen te betogen. Of een rechts kereltje hen als 2de rangs belgen beschouwt zal niet als tegenargument kunnen worden gebruikt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het is maar 1 voorbeeld uit de zovelen. En jij zal je in alle bochten wringen om dat te gaan goed praten, en het zal volgens u wel het recht van die mensen zijn geweest...en dat is waar ik het over heb. Als 1 groep de orde verstoort is het extremisme en als een andere het doet is vrije mening of het recht op staking...2 maten dus (met uiteraard de nodige argumenten van u) andere voorbeelden zijn betoging bij bijeenkomsten van de wereldtop, of betogingen tegen nucleaire wapen opslag, of wat dan ook...er is zoveel onderbreking van "anderen hun debatten" aan de gang waar jij selectief niet verontwaardigd over bent. Dacht je dat dat niet opvalt of zo? dat mensen idioten zijn en niet inzien hoe jij denkt en je voelt? Laatst gewijzigd door viaSanctus : 1 april 2010 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Edit: dit zou u als handtekening mogen plaatsen vind ik, u zegt er alles mee over uzelf. Ik hoop dat u het lef hebt het niet meer aan te passen. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 1 april 2010 om 02:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En u weet helemaal niets van wat ik denk en voel en hoe ik dat doe. Maar goed, mij is inmiddels al wel duidelijk geworden dat indien u zelf geen aanhanger van de leer van de pedofeet bent, u als goed dhimmie wel alvast voor hen op de knieën met uw gat omhoog bent gaan klaarliggen om eens -in overdrachtelijke zin- goed genomen te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals u overigens ziet, heb ik al een geschikte handtekening, maar indien u dat wenst, kunt u -uiteraard tegen een geringe vergoeding van laten we zeggen 50 eurocent per bericht- mijn citaat gerust gebruiken als uw handtekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Een jammerlijke en ernstige uiting van onverdraagzaamheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Het is ook nooit goed voor den Benno. Nu komt er eens meer dan vijf man opdagen, die niet in slaap vallen maar daadwerkelijk luisteren en nog...
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik geef dat man gelijk dat het moslimextremisme niet moet kunnen, maar toen ik hem deze morgen op de radio hoorde vond ik hem wel naïef om te zeggen dat zoiets met de christelijke god niet mogelijk zou zijn. Buiten het feit dat God en Allah twee dezelfde goden zijn, heeft de geschiedenis al uitgewezen dat christelijke theocraties niet moeten onderdoen voor de islamitische versies. Het feit dat we nu van vrije mening mogen genieten ligt aan de secularisatie, niet aan een of andere godsdienst (integendeel zelfs).
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aller grootste verschil tussen het Christendom en islam is dat de bijbel duidelijk stelt dat "geloven" een zuivere persoonlijke keuze is, waarbij het al of niet veroordelen van anderen die deze keuze niet maken, niet aan de mens toekomt. Dit haalt de misdaden van de katholieke kerk en verschillende sekten onderuit. De Koran zegt dit wel efkes anders. De Sharia vb... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Schepen
|
![]() De islam en hun linkse vriendjes juigen de moord op vrije meningsuiting weer goed. LOSERS !
|
![]() |
![]() |