![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen er véél VL bijlopen op de ultieme áller-allerlaatste "manif pour sauver not' Patrie" die weldra zal plaatsvinden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wee degene die het kind in zichzelf heeft gedood.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij vormen nog steeds de meerderheid. Hun voorkeur voor een oplossing wordt straal genegeerd. Alléén uw kamp juicht. |
|
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook weer waar.
Ik zou ook niet in zo iemands schoenen willen staan.
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand kan u verplichten enig doorzicht te hebben in de politiek, en al zeker niet in de Belgische politieke warboel. Toch even deze bedenking, als u het mij toestaat : In de ganse geschiedenis van België heeft niemand (ik herhaal : niemand) ooit het belang der Vlamingen – dus ook het uwe – zo goed verdedigd als de huidige voorzitter van het N-VA, die het zelfs gedaan kreeg dat de traditioneel meest ruggengraatloze en dus meest belgicistische partij in Vlaanderen (zegge het CD&V) hem daarin bijstond. Het België dat u persé in gedachten wenst te blijven houden, bestaat niet meer. Dat België, waarin weliswaar nog enkele mensen als u de eigen aard en cultuur graag verloochenen ten gunste van een regime dat de Vlamingen als niets betekenende achterlijke boertjes beschouwt, heeft vandaag opgehouden te bestaan. Dat de Vlamingen, een duidelijke meerderheid in uw land, het uiteindelijk eens aandurven zich als meerderheid te gedragen, is een goede zaak. Dat weet elke democraat. U niet, blijkbaar. Welaan dan : het staat u vrij daartegen te fulmineren, en daarmee nog eens tot in den treure de dwaasheid van het oubollig belgicistisch denken ten toon te spreiden. Waarvan akte. Met hartelijke groeten, G. |
|
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Maar hij was wel degene die Leterme afschoot. Hij zou het gaan oplossen. Dat maakte hij de kiezers wijs. Nougabollen ja.
En dus, nul ( 0 /10) op tien het eindrapport van Stoere Bart. Nu, dat is voor mij geen groot nieuws. Zoals u weet, voorspelde ik dit al een maand geleden. Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 19:38. |
![]() |
![]() |
#310 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelden zo iemand gezien die de verkiezingsuitslag aan zijn laars lapt. Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 september 2010 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
#312 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik quote maar mezelf omdat het op dit punt is dat het is foutgelopen, dachten ze bij de CDH misschien dat geen enkele vlaming frans sprak? Pas na deze uitspraken is er gesproken geweest om de herziening van de financieringswet te koppelen aan het geld voor Brussel. Pas na deze uitspraak was alle vertrouwen definitief weg. Toch voor zover ik mij nog herinner.
|
![]() |
![]() |
#313 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat leterme deed drie jaar geleden was zijn kiezers bedriegen, wat De Wever nu doet is zijn kiezers beschermen, want na de uitspraken van Di Rupo daarnet weet ik meer dan genoeg.
|
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() We zullen het nu weer eens moeten meemaken hoe Stoere Bart zich in alle bochten gaat wringen om toch maar te kunnen ontsnappen aan de roep om het voortouw te nemen in een nieuwe pre-formatie. Wedden dat hij weer een foefje uit zijn mouw gaat schudden om er onderuit te muizen? Dat doet hij altijd, zijn loffelijke gewoontes getrouw.
Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 19:49. |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat snap je daar niet aan ? |
|
![]() |
![]() |
#318 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk heeft Dewever een groot deel zijn kiezers in de steek gelaten. Dat is nogal wiedes. De mensen willen inderdaad dat er geregeerd wordt.
Laatst gewijzigd door system : 3 september 2010 om 19:52. |
![]() |
![]() |
#320 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de Vlamingen lossen de problemen op in Vlaanderen en Brussel en de Walen in Wallonië en Brussel. |
|
![]() |