![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En veel rimpels
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#302 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#303 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens je geloof 'willen' leven en de bijpassende kledij bij je geloof 'willen' dragen heeft volgens mij toch iets met een wil te maken, hoor, ook al vind ik geloven maar iets raar. Nationalisme is uiteindelijk ook maar een geloof, zoals alle dingen waar mensen samen in geloven een geloof is. Zeggen dat er geen goden bestaan is uiteindelijk ook maar gebaseerd op geloof. Zeggen dat de kans op het bestaan van een god bij benadering nul is, is logica.
|
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan geloven zonder je te onderwerpen aan dit geloof. bv: Ik geloof dat er een God bestaat, dit wil niet zeggen dat ik mij onderwerp aan de kerk, priesters, ... Ik kan nog perfect leven in alle vrijheid.
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#306 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 12 maart 2011 om 10:15. |
||
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wel ? |
|
![]() |
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit moest het N-VA moment worden en wat doen ze ? Juist niets dus.... Laatst gewijzigd door Henri1 : 12 maart 2011 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
#310 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat u niet tevreden bent is uiteraard een goed teken.
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Meneer Google zal u hoogstwaarschijnlijk verder kunnen helpen.
![]() |
![]() |
#314 | |
|
![]() Neen, ik zwijg niet. Nooit.
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moest "dit" het N-VA moment worden? Wat heeft de PS reeds voorgesteld als werkelijk grondige staatshervorming? Voor alle duidelijkheid: een grondige staatshervorming impliceert de creatie van échte deelstaten met grote eigen beleidsautonomie, grote eigen fiscaliteit + de daarmee gepaard gaande responsabilisering. En ook: volstrekte transparantie inzake de transferts. We hebben van de zijde van de francofonie nog niets gehoord dat daaraan beantwoordt. En we zullen van hun kant ook niets horen. Om de eenvoudige reden dat zij een voortzetting van de (uitgebreide) Leterme-regering wensen zonder grondige staatshervorming en zonder N-VA. Bijgevolg een "demandeurs de rien"-regering. Als CD&V en/of VLD in dergelijk scenario meestappen dan wordt het hun "Untergang".
#316 | ||
|
![]() Citaat:
Verder, vond ik het een waar genot jouw post(s) te lezen in deze en andere draden.
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#318 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De NVA wil alleen de stemmen, niet de waarheid. Die waarheid is dat de Islamitische hoofddoek geen religieus symbool is maar een politieke uiting. Net zoals de Islam een zuiver politieke beweging is daar waar het Christendom vandaag veel verder van de staat is komen te staan is de Islamitische hoofddoek dus het teken van verwerping van een hoeksteen van het Westerse denken. In se de gelijkheid van man en vrouw naast de scheiding van Kerk en Staat. De NVA gokt op verkiezingen en de zuidrand moet dringend bewerkt worden. Zoveel is duidelijk. Dat het halfslachtig beleid gewoonweg het overbekende zachte heelmeesters met de stinkende wonden is kan de nva worst wezen. Zij wil immers van twee walletjes blijven snoepen; de nieuwe-, en de oude Vlamingen.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 12 maart 2011 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Jij denkt zo veel.
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de hele dag door.
Alleszins, je "ik ben Marokkaanse!" is nationalistisch van inborst. Ben jij nu ook zo'n enge rascist?
![]() |