![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook de goei zetten zichzelf nu blok door ze te laten doen zonder het te veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inactie is een kenmerk van gematigdheid. Aka :"het kan mij geen barst schelen"
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 augustus 2011 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister
|
![]() Of nalatigheid en in het vuistje stiekem lachen met de daden en toestemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister
|
![]() Voila.
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus we moeten misschien beter een voorbeeld aan Amerika stellen op dat vlak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij van wc-eend adviseren wc-eend ....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als één of andere zot een aanslag pleegt "in naam van de belgen" ga ik als belg niet op straat komen om duidelijk te maken dat ik niet akkoord ga met zijn daad. Ik ga niet akkoord met zijn daad, maar ik ga niet mijn tijd verdoen om dat duidelijk te maken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga ook niet opkomen voor wat tien Belgen achter de hoek uitsteken, wel wat mijn kinderen uitsteken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We hadden het over gematigdheid en het veroordelen van acties van anderen dacht ik.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 augustus 2011 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en die conclusies van jouw CGKR staan op 1 en dezelfde pagina sjok, waaruit ik citeer! Citaat:
![]() 72 % sjok 72 % in 'n enquête van 't CGKR! Ik hoef niet te kronkelen, 't weinige wat er in Spanje wordt weggegeven van andermans geld wordt - net zoals in elke andere westerse verzorgingsstaat - voor 't merendeel opgesoupeerd door 'verrijkers' + 't leeuwendeel van diezelfde 'verrijkers' vullen de gevangenissen. Vandaar die negatieve cijfers over migranten, of denk je nog steeds dat 't over westerse migranten gaat? Bovendien; je antwoord; "Zo kronkelenl"; sterke argumentatie, daar blaas je iedereen mee omver! Chapeau, nu kan je met 'n gerust hart gaan slapen en denken; "Ik heb 't hen vandaag weer eens ferm gezegd se, met m'n slimme argument; 'Zo kronkelen' " ![]() Ja en? Wat hebben die 'indignados' ergens mee maken? Tenzij veel van die 'indignados' misschien aan die enquête hebben meegedaan, vandaar die negatieve cijfers? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 augustus 2011 om 21:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister
|
![]() Ja we hebben het altijd rap over iet anders als het niet in het linkse kraam past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U wijkt af naar "eigen kinderen" wanneer ik daarop reageer.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien; moslims & godsdienstvrijheid in 1 zin? Hilarischer k�*n echt niet! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 10 augustus 2011 om 21:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't CGKR zou beter de eer aan zichzelf houden en zichzelf opdoeken, de ware racisten zitten achter - of beter gezegd; �*n - dat centrum!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Minister
|
![]() Ja, laten we de wil van een kleine suïcidale minderheid aan de meerderheid die dat niet wenst, opleggen.
![]() |
#318 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik gaf nu uw eigen kinderen aan als voorbeeld, om u aan te tonen (mits ge wat respect en opvoeding hebt gehad) ge er rap zou staan om ze uit die situatie te trekken. De gematigden steken liever hun kop in het zand... Ze zijn er rap om sharia4... tegen te spreken, maaar als hun eigen kinderen amok maken steken ze de kop in't zand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als èlke ouder wiens 'kind' daar aan 't rellen is, z�*jn 'eigen kind' van 't straat plukt en wat waarden en normen aanleert + wat respect voor andermans eigendommen, dan waren de straten nu leeg en opgekuist!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad.