![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij heeft vast een ongelukkige jeugd gehad.
![]() |
#302 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overigens mag je wel eens naar de toekomst kijken he. Die oude man heeft toekomstige zaken a la Kitty van Nieuwenhuyse vermeden. Dat is een held. De school waar de 17jarige "zich aan het herpakken" leek te zijn was gechoqueerd. Bleek dat die beleefde en verbeterde attitudes niet meer waren dan psychopatisch toneelspelen vanwege het rot"jochie". Een wandelende tijdbom is uit de maatschappij weggenomen, zeg maar gerust opgeruimd. Gelukkig kunnen we nu opgelucht ademhalen in de kennis dat onze maatschappij één psychopaat minder telt, dat die klootzak zal branden in de hel tot in de eeuwigheid en dat de moslims hun ware gelaat nog eens tonen door tegen de held van Borgerokko te gaan betogen. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 25 oktober 2011 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom dat nog eens vertellen wanneer jij het slachtoffer geweest bent, en je jezelf nooit meer gerust of veilig voelt in je eigen woning. Zelfs wanneer de dader met lege handen vertrekt, heeft hij van het slachtoffer potentieel de mogelijkheid gestolen om ooit nog met een gerust hart in bed te kruipen. Wanneer je inbreekt, dan moet je de risico's maar accepteren.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 25 oktober 2011 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wacht tot de dag dat je blijft steken in je eigen theorie (als dat nog niet gebeurd zou zijn, want dat zou normaal gezien een reality check first class moeten geweest zijn, m'n beste) Laatst gewijzigd door Kawadude : 25 oktober 2011 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel met twee woorden spreken, hè Houzee! Des te meer tegen iemand met twee paspoorten.
En ik ken twee woorden die misschien zouden helpen: Allahu akbar!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 25 oktober 2011 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "La nationalité marocaine ne se perd ni ne s'acquiert" verklaart een van de éérste bepalingen in hun grondwet trots. Misschien een ideetje voor onze grondwet?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 25 oktober 2011 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou ja, ze hebben het zo te zien al een beetje gemoderniseerd sinds ik me daar nog voldoende voor interesseerde om er boeken over te lezen - lang vóór de tijd van het internet, toegegeven
![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Problematischer is het als het gaat om inbraak, pak dan nog dat je ligt te slapen. Stel : je hoort iets, ga je kijken en sla je toe als je een inbreker ziet ? Dan zit je achteraf in de shit tot over je oren. (het gebruikte geweld moet proportioneel zijn met de bedreiging...) Van een politie inspekteur weet ik dat het overgrote deel van inbrekers gaat lopen van bij het eerste geluid in huis, die willen helemaal niet betrapt worden door een razende eigenaar die naar beneden stormt. Gevaarlijkste situatie is als een inbreker naar boven komt, want dan weet je automatisch dat het tot geweld zal komen. Ik weet niet hoe anderen zich daarop voorbereiden, maar ik heb een hamer liggen binnen handbereik. Dat is een doorslaggevend argument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Burger
|
![]() Hier in huis zijn er ook doorslaggevende argumenten.
En nog andere argumenten. Hier zijn nog andere argumenten maar ze schieten me niet onmiddellijk te binnen. Als ik de mijnen en mijn "have en goed" moet (wil) beschermen wil ik wel efkens in de cel als ik wat te heftig zou zijn. Daarna zie ik me als vogelvrij. Laatst gewijzigd door Zephyr : 25 oktober 2011 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() "The concept known as the law of the instrument, Maslow's hammer, or a golden hammer is an over-reliance on a familiar tool; as Abraham Maslow said in 1966, "It is tempting, if the only tool you have is a hammer, to treat everything as if it were a nail."[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Law_of_the_instrument Laatst gewijzigd door filosoof : 25 oktober 2011 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie leeft van het zwaard, zal sterven door het zwaard... |
|
![]() |
![]() |