![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wie is dan hier de "politieke expert"?
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 6 november 2011 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Staatssecretaris
|
![]() Alleszins NIET degenen die altijd persoonlijk worden bij gebrek aan politieke argumentatie.
![]() |
#303 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbovenop vraag ik mij af waar u die hoge dunk over uzelf vandaan haalt Citaat:
Dat je kan neuken voor geld, en misschien wel goed, dat geloof ik best, maar je politieke capaciteiten hebben we nog niet mogen beoordelen.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 6 november 2011 om 09:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vergelijkingen en sommige overeenkomsten met het 3e rijk doortrekken naar het hedendaags EU, ok, maar enkel over de periode 1933-1945 zeveren, d�*t is effectief tot op de draad versleten, akkoord. En ik douche me niet met Dethol, mijn man heet niet Hietzak en helaas is er in Knokke geen Joodse bakker die lekkere beigels heeft.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 6 november 2011 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor degenen die nog altijd niet beseffen waar het om gaat, deze link:
http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=309 Misschien dat deze illustratie, die ook in mijn blog staat, alles iets duidelijker maakt. ![]() Ondertussen evolueert de situtie zo snel dat het er naar uitziet dat Duitsland voor de derde maal Europa verliest. Er zijn deze maal echter geen winnaars. Cynisch is wel dat het de tweede maal door Griekenland én Italië komt. Hitler diende in WO II Mussolini te gaan helpen omdat Benito zijn paradeleger in de pan werd gehakt door de Grieken. Daardoor moest Adolf zijn Operatie Barbarossa (de inval in Rusland) 2 weken uit te stellen. Indien dit niet was gebeurd had een eindoverwinning van Hitler zeker niet denkbeeldig geweest. In de huidige tijden is Merkel premier Papandreou (al de 3e in de Dynastie) ook ter hulp geschoten en heeft ze Berlusconi eveneens terechtgewezen. L'histoire se répète en de hele boel zal net zoals toen ineenstorten als een kaartenhuisje. Helaas, nogmaals, er zijn geen winners, enkel losers.
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |