![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, er werd geen antwoord gegeven. Er werd wèl krampachtig rond de pot gedraaid. De reden daarvoor is wel duidelijk, me dunkt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke terplaatse trappelende job doet men dan in de privé ?
![]() |
![]() |
#304 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dus dat de besparing miniem gaat zijn. Want over de evaluatie van die top ambtenaren, staat nergens iets in het bewuste artikel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Maak niet zoveel uit, je haalt een voorbeeld aan waar je waarschijnlijk mee vertrouwt bent. Ik ga ook niet zeggen dat alle ambtenaren voddeventen zijn, he. Ik ken er ook die hun job met veel motivatie ter harte nemen. Het systeem van de ambtenarij, dat is het probleem. En zolang men dat probleem niet aanpakt, zal het loon van de ambtenarij altijd een probleem blijven. Gewoon zuiver in een kosten/baten analyse... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Mijn vader en schoonvader zitten beiden al meer als 10 jaar boven in hun loonschaal (ja de prive heeft dat ook weet u) en krijgen enkel de index.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister
|
![]() Genoeg gezeverd, de waarheid staat in De Standaard vandaag :
Citaat:
Zoals te verwachten was voor iemand die een beetje economisch is geschoold : lager risico => lagere return.
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 7 november 2011 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
E 1-2-3 Werkman, werkvrouw,keukenhulp D 1-2-3 Administratief en technisch assistent(e) Bejaardenhelpster zonder diploma Bibliotheekbediende Hulpkok(kin) Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2011 om 13:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In dit document word geen onderscheid gemaakt zoals u aangeeft. Het zijn de overheden die vrij zijn om een poetsvrouw aan te werven in niveau E of D, al dan niet met diplomavereisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag je nu de bron van die poetsvrouw D4, je kunt die blijkbaar niet geven. Dat was toch je claim dat die ~ 2000 € netto verdient, of x-meer bruto. Ik heb nochtans een bron gevonden waar D4 ploegbaas is. Dus iemand die zich na xx-zoveel jaren opgewerkt heeft tot ploegbaas. De weddeschaal D4 maar wel PLOEGBAAS kan je in mijn post/link terugvinden. Citaat:
![]() Kun je het niet ?
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2011 om 13:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog je astronomische vergissing tussen netto en bruto toegeven .... mvg Knapzak voor arbeider post scrotum: ik ben ambtenaar met pensioen; ge moet een oude aap geen muilen leren trekken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 november 2011 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De werfleider werd aangenomen in niveau C1-C3 De ploegbaas werd aangeworven in niveau D4-D5 De studievereiste waren hetzelfde. Hier krijg je dan het merkwaardige dat de beginnende ploegbaas meer verdient dan de beginnende werfleider. Daarmee wil ik zeggen dat locale overheden tot een zekere hoogte de niveau's zelf kunnen toekennen. Ik ken ook de voorbeelden van locale overheden waar medewerkers worden aangeworven in E1-E4 of D1-D4 en ploegbazen in C1-C4. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bvb bij het leger: een ~ 2 % bruto tweejaarlijkse weddevehoging in dezelfde loonschaal* zit er dan nog in, maar die stopt bij xx-dienstjaren, en daarna blijft idd nog enkel nog de afgevlakte gezondheidsindex. Voor bepaalde graden kan dat zeker meer als de 10 laatste jaren voor hun wettelijk pensioen zijn. De afgevlakte gezondheidsindex lijkt niet meer zo te stijgen, die ´kruimels´ zullen mss voor lente 2012 zijn: http://cdvupensioenen.fgov.be/indexation/ *buiten die "kleine minderheid" gerekend die door te slagen in promotie-examens naar het eerstvolgend hoger kader bevorderd worden. (of ze daar gelukkiger zijn met wat meer geld is een andere discussie ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2011 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de taakomschrijvingen? Waren die ook dezelfde? Of heb je dat er nog niet bij gefantaseerd?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Schoof je verdient zo onderhand een kus van de juffrouw en een bank vooruit.
Jammer dat ik hetero ben. ![]() Daartegenover staat dat ik een groot liefhebber ben van muilen trekkende oude apen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En is het dan ook niet normaal dat er een verschil in niveau en verloning is tussen "bloegbazen" en werfleiders? Wat denk je?
|
![]() |
![]() |