![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eerlijk gezegd lijkt de openingspost, en de daaruit volgende draad, mij niks meer dan een poging van Effect zijn gedrag te kunnen legitimeren.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...want hij kan niet alleen zijn. En dat kunnen veel mensen niet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() Lol, de pleidooien van tegenstanders hier zijn bij momenten lachwekkend
![]() Vreemde gedachte ook dat iemand zijn voorkeur voor open relaties zou moeten legitimeren tegenover wie dan ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo verrassend is dat niet hoor als je die 'tegenstanders' hun andere posts er op naleest. En uiteraard is de meest voorkomende drogreden : 'het welzijn van de kinderen' waar die hier dan bij komen zien is me een compleet raadsel... maar kom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Legitimeren tegenover zichzelf bedoelde ik. Als je weet wat je doet en je er goed mee voelt, start je er geen topic over op een openbaar forum. Bon, dat is tenminste wat ik denk.
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is wel dat dergelijk topic op een forum als dit sito presto evolueert naar een partijtje bekvechten tussen voorstanders en rabiate tegenstanders, waardoor je gewoon dovemansgesprekken krijgt. Da's ook de reden waarom ik aangaf om daar verder absoluut geen verdere woorden aan vuil te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard kan ik ongelijk hebben natuurlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
For the record, mijn vriendin heeft me nog nooit bedrogen. Openheid, eerlijkheid en respect vormen de basis van onze relatie. 3 woorden die absoluut niet van toepassing zijn op een hypocriete moralist als Paulus. U heeft gewoon het minste respect voor iemand die van uw enge bijbelgeïnspireerde levensvisie afwijkt.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 26 november 2011 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier echter veranderd er nog veel minder door buiten het verder doorbijten in de verdeeldheid en eigen gelijk. En hierbij bekritiseer ik ook mezelf trouwens. Oh ja en o.a. Paulus: bekvechten is inderdaad niet discuteren want het leid niet tot een verruimd inzicht wat de bedoeling moet zijn van een discussie. Nadien elk wijzer eruit komen met meer inzichten in feiten en verlangens en tenslotte daar elkaar in tegemoetkomen om vanuit die basis tot gezamelijk inzicht te komen. Maar dat plaatsen we liever in en onder de term utopie blijkbaar.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 26 november 2011 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2011 om 18:24. |
|||