![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben geen dubbelnick. Maar als u dat denkt, rapporteert u me maar. Laatst gewijzigd door Sammael : 21 december 2011 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 december 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Begin 2011 bedroeg het vast brutomaandloon van een Belgische bediende 2.919 euro (mediaancijfer, red.). Dat is 2,57 procent meer dan begin 2010. Toen verdiende een bediende 2.846 euro. In die bedragen zijn de index, baremaverhogingen en extra verhogingen van het vaste loon inbegrepen, bonussen niet.
http://www.jobat.be/nl/artikels/bedi...rocent-opslag/ Ja hoor, ambtenaren verdienen minder... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie niet direct een link met je privé leven en dat document maar soit, geen bewijzen == geen gelijk.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Gouverneur
|
![]() Ik neem dat u de oorspronkelijke bron daarvan niet vermeldt omdat u weet dat ze absoluut niet relevant is.
Ziehier de "bron" van Eigenzinnig: http://www.nationaleberoepengids.nl/...lijke_Ordening Inderdaad; ze eindigt op .nl en is dus volstrekt irrelevant wanneer het over Belgische gemeenteambtenaren gaat. En opnieuw speelt u op de man. Je zou het ook anders kunnen doen natuurlijk. Bijvoorbeeld: Citaat:
Laatst gewijzigd door Sammael : 21 december 2011 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Misschien omdat er wel bronnen zijn die anders beweren?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
I.t.t. de meeste mensen die op fora schrijven, sta ik wel degelijk open voor de standpunten van anderen, maar dan moet men wel beter doen dan voortdurend op de man spelen, afgezaagde clichés bovenhalen en irrelevante bronnen hanteren. Laatst gewijzigd door Sammael : 21 december 2011 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Uiteraard verdienen ze minder, het probleem is dat ze meer krijgen
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
een 'belgische' bron : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
|
![]() Citaat:
http://www.fedweb.belgium.be/nl/verl.../weddeschalen/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Toen ik begon (licentiaat) in de privé moet mijn brutojaarsalaris ongeveer 27.700,00 € geweest zijn (wat ik een idioot was ik toen). Mijn laatste brutojaarsalaris, na ongeveer 8 jaar werken en slimmer worden, bedroeg ongeveer 59 �* 60.000,00 €. Hospitalisatieverzekering e.d. had ik ook. Verlof was wat minder. Ik betwijfel ten zeerste of het loon van die ambtenaar na 8 jaar anciënniteit zoveel stijgt, maar als u beschikt over gegevens die het tegendeel bewijzen, ga uw gang. Ik hou hem toch niet tegen om zelf te reageren? Laatst gewijzigd door Sammael : 21 december 2011 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Zoeken die nog volk?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Gouverneur
|
![]() Vorig jaar wel, nu niet meer (denk ik)
![]() Laatst gewijzigd door Sammael : 21 december 2011 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Schepen
|
![]() De missie is volbracht: tweedracht zaaien. De regering, waar sommigen zo reikhalzend naar hadden uitgekeken, is amper bezig. Volgende week (als het drama in Luik verwerkt is) volgen ongetwijfeld weer andere maatregelen, waarbij de verongelijkten van vandaag weer leedvermaak kunnen hebben met diegenen die hen nu uitlachen/bespuwen. Intussen moet wel iedereen z'n portemonnee weer opendoen om een bodemloze put te vullen, maar dat is bijzaak.
Een politieman houdt een man tegen op straat. "Beste man, u loopt hier zonder paraplu op straat. Dat is een boete van 100 euro. Direct te betalen". De man is woedend maar betaalt, terwijl een andere man voorbijwandelt en hem uitlacht. De politieman houdt deze man ook staande en geeft hem een boete omdat hij bruine schoenen draagt. De eerste man, die zwarte schoenen draagt, kan nu zijn lol niet op terwijl de tweede man betaalt. Stilaan krijgen de twee een laaiende ruzie met mekaar, terwijl de agent boetes blijft verzinnen voor belachelijke redenen. Terwijl beiden bekvechten, trekken ze om beurten hun portefeuille open, betalen de agent en gaan gewoon verder met mekaar te bekampen. Niet eens beseffend waarom ze moeten betalen of dit nog maar in vraag stellen. De agent komt 's avonds thuis en strijkt z'n glorieus percentje van de boetes op.
![]() |