![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
van San word zelfs niet eens genoemd in het onderzoek: nogmaals 2 artikelen over het onderzoek: http://bjc.oxfordjournals.org/content/51/1/1.short http://euc.sagepub.com/content/8/3/198.short zoals van San en Verwilghen
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In eigen landen dmv sharia ja inderdaad!
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
pure leugens dat dit 'onderzoek' zelfs maar bestaat
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
alle moslims volgen alle regeltjes in dat boekske naar de letter en zeker de criminelen! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van San maakt een onderzoek. Meer dan 10 jaar zwijgt men. Dan komt die Hooghe. Van San komt als reactie met een artikel waarin zij aantoont waarom dat onderzoek van Hooghe totaal onwetenschappelijk is (ik heb dat gelezen , waar precies dat weet ik niet meer , ik hou niet van alles bibliografische verwijzingen bij) Hooghe zwijgt en trekt zijn staart tussen zijn benen. Wie heeft er dan gelijk ? ![]() Trouwens als u op Google Van San - Hooghe intikt vindt u genoeg over haar weerlegging . Daarna werd het bij Hooghe stil. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 maart 2012 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zou kunnen dat er een stigma vanuit de pers is, maar dat is niet de schuld van de pers zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat betekent nog niet dat �*lle aanhangers van die ideologie 't doen, dat is jouw stropop die hier de kop komt opsteken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
al direct na dat onderzoek word het al meteen afgebroken. Citaat:
in de playboy komen er ook veel artikels, ik hecht daar ook weinig geloofwaardigheid aan ik hecht meer geloofwaardigheid aan onderzoeken door 4-5 universiteitsprofessoren dan aan een beginnertje criminoloog die vers van de studiebanken komt Citaat:
Aan beginnelingetjes die al vanaf het eerste onderzoek totaal de mist ingaan zou ik ook niet veel woorden vuilmaken, zeker niet als ik al 100'den publicaties achter mijn naam had staan die internationaal door andere universiteiten worden overgenomen. https://lirias.kuleuven.be/cv?u=U0043550 je heilige van San heeft absoluut 0 geloofaardigheid.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 13:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van San maakt Hooghe gelijk met de grond. Hooghe zwijgt en trekt zich terug in de catacomben . Dat zijn de feiten. ![]() Van de kritiek van Van San vindt u genoeg op google. De reactie van Hooghe is onvindbaar wegens niet bestaande. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 maart 2012 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() idem
Citaat:
van san : beginnertje met aangetoonde compleet onwetenschappelijke onderzoekjes vs 4-5 universiteits professoren die meer dan honderden internationale publicaties hebben ga maar door van sannetje op te heiligen
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men mijn onderzoek met de grond gelijk maakt zou ik met argumenten reageren als ik kon.
Ik veronderstel dat die Hooghe ook voldoende zelfrespect heeft . ![]() We moeten dus aannemen dat hij weet dat hij zever aan het verkondigen was en dat dat de reden is waarom hij zwijgt ![]() Kort samengevat : uw argumenten zijn volkomen uitgeput. Ik veronderstel dat u nu gaat zeggen dat Hooghe een mens is zonder zelfrespect. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 maart 2012 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
als er ergens in een boeksje staat 'gij zult niet doden'. dan vermoorden mensen elkaar niet omwille van hun eigen individualiteit en hun eigen waarden. maar dan ligt het voor de hand dat ze elkaar niet doden juist omdat het in hun boeksje staat.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden en ik wacht nog steeds op uw (nietbestaande) bron
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hooghe werd vernietigend met de grond gelijk gemaakt en hij kan niet reageren. Hij is er ene van het kamp van FEITEN negeren om ideologische redenen. Ene van uw kamp dus. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 maart 2012 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Minister-President
|
![]() bron?
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
en het antwoord van Hooghe (waarvan jij zegt dat die niet bestaat ![]() ![]() http://www.kuleuven.be/metaforum/pag...niestuk&ID=151 en op de eerste plaats zelf het artikel dat ik eerder al heb gegeven!! ![]() Citaat:
jouw bronnen zeggen precies al wat ik al zei! ![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 maart 2012 om 14:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien bevestigt hij dat cultuur en afkomst een zekere rol spelen. ![]() Hij houdt dus zijne kak in. Laatst gewijzigd door Pericles : 10 maart 2012 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |