![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke van "onze" religieuze eisen leggen wij op aan de moslims? (...de overgrote meerderheid van onze bevolking pikt zelfs niet meer de minste eis van "onze" godsdienst!) Het zijn wel degelijk de moslims die de boel verpesten met hun onnozele eisen ivm hun achterlijke godsdienstdictatuur! Na de cartoonrellen deden de moslims niets anders dan "betogen"??? Als ze bij de volgende "betoging" wel iets anders doen mag men ze afknallen? Maar ja... zoals de betekenis van het woordje "racisme" geven jullie wellicht ook een andere betekenis aan het woordje "betogen"... Aan wat er zoal in hun eigen landen gebeurt kunnen we ook afleiden met wie we hier te maken krijgen! Moslims zijn voorwaar een ras apart en een probleem apart! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat werd al tot in den treure herhaald. Misschien dringt het ooit eens door. Welke plaatselijke waarden en normen? http://forum.politics.be/showthread.php?t=141559 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je lijkt zelf wel een gelovige die vindt dat de wetten van een staat niet hoeven nageleefd te worden als ze in strijd zijn met UW overtuiging.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op deze manier bedoelt u? Ondanks de aanmaningen tot vreedzaam protest konden de initiatiefnemers niet vermijden dat een grote groep de stad in trok, richting Grote Markt. Daar kwam het tot duw- en trekwerk tussen jongeren en de politie. Sommige betogers liepen over auto's en probeerden reclamepanelen van horecazaken te vernielen. Heel wat winkeleigenaars sloten hun zaak. Negen auto's liepen beschadigingen op.http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=GAHO5720
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel honderden doden zijn er in de heimweeparadijzen nu weer gevallen omdat ze in Denemarken een tekeningske maakten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, mijn huis is van mij en daar doe ik wat ik wil onder bepaalde voorwaarden : - als ik mijn huis in brand steek, dan breng ik mogelijk schade en erger toe aan mijn buren - als ik dag en nacht lawaai maak, stoor ik mijn buren - als ik alles rond mijn huis verwaarloos en laat vervuilen, zorg ik voor hinder en slechte hygiëne in mijn buurt enzovoort. Dus hoor ik niet alleen aan "mijn huis" te denken maar ook aan mijn buurt, mijn gemeenschap en bij uitbreiding mijn land. Anders is het leven in een gemeenschap niet leefbaar. Mijn land is België en België hoort niet aan de moslims, niet aan de katholieken, niet aan de atheïsten ... België hoort aan de Belgen. Het welzijn van de Belg heeft voorrang op het welzijn van een katholiek, een moslim, een atheïst. Met andere woorden : het gemeenschappelijk belang van de Belgen komt op de eerste plaats pas daarna kan u gaan rekening houden met onderdelen of verenigingen of filosofische strekkingen ... Jammer genoeg werden inderdaad moordaanslagen gepleegd als gevolg van die cartoons, een bewijs te meer dat bepaalde personen onder invloed van een godsdienst het recht op de vrijheid van meningsuiting wensen te beperken door zelfs eigenhandig beul te willen zijn! 13 februari 2008: Drie moslims die een aanslag wilden plegen op Kurt Westergaard worden in Denemarken gearresteerd[12]. Naar aanleiding daarvan publiceren een aantal kranten uit solidariteit met de tekenaar opnieuw de cartoons.http://nl.wikipedia.org/wiki/Cartoon...nen_Denemarken In een land waar vrijheid van meningsuiting in de grondwet staat en als een hoog goed wordt aanzien, kan men zo'n situaties niet toelaten. Zelfs betogingen zijn in dit verband teveel. Een debat over verschillende meningen is natuurlijk altijd toegelaten en zelfs aan te raden. Op voorwaarde dat iedereen luistert naar wat de tegenpartij te zeggen heeft.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 15 maart 2012 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dat niet weet, hoort er niet. Dat jij dat niet weet en je er niet aan conformeert, hoef je niet steeds zo in de verf te zetten, dat is al lang geweten. Toen ik naar 'n ander land verhuisde, hoefde ik de autochtonen van dat land 't vuur niet aan de schenen te leggen over w�*t nu eigenlijk hùn waarden, normen, gewoonten waren, die pik je op, als je er voor open staat tenminste, indien niet, ik me er niet in had kunnen vinden, was ik reeds lang retour ipv de autochtonen mìjn visie op te dringen, hun land af te zeiken, eisen gaan stellen, grote muil opzetten enzomeer... En nee, je hoeft daarom niet klakkeloos �*lles na te volgen, of jezelf te verloochenen, als je de grote lijnen van 't algemeen gangbare volgt is al zat genoeg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() dus moslims mogen niet op straat komen om te betogen. Dat is alleen voorbehouden aan vlaams-nationalisten om hun waarden op te dringen aan de rest van België om het land te splitsen?
dubbele pure hypocrisie.
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zoveelste stropop.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- onbestrafte kinderverkrachting - graaicultuur - vluchtgedrag - niet in staat tot voortplanting - Engelstalige tv en radio - met staatsmiddelen financieren van een kerk - niet vervolgen én sanctioneren van doodrijders - handhaven van een erfopvolgende uitvreter - gedogen van fraude - politieke processen tegen de oppositie - toelaten van nepotisme - brugpensioeners vanaf 46 jaar - Minderwaardigheidscomplex |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() dat is een vraag. ken je de betekenis van een vraagteken ?
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 15 maart 2012 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of; "Ja" dat mogen ze wèl. Maar in dit specifieke geval was 't aangewezen om erover in debat te gaan, als iedereen die deelneemt aan 't debat ervoor open staat tenminste. Zodat duidelijk uitgelegd kon worden dat; Bij onze waarden en normen ook vrijheid van meningsuiting hoort, 'n cartoon tekenen valt daar onder, 'n demonstratie, gepaard gaand met geweld, hier en daar 'n moordpoging, tégen de vrijheid om 'n cartoon te tekenen of te publiceren, betekent 'n aanslag op onze vrijheid van meningsuiting. Dit is niet gewenst.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 maart 2012 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij èchte waarden & normen niet herkent, ook al struikel je er over, kan 'n ander óók niet aangerekend worden, je zit nl. constant met je hoofd in die nepgangstah crèp cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar had je het niet over:
Citaat:
En dan heb ik in mn lijstje nog niet eens het onbestraft laten van (baby)moord vermeld. Kijken of we meer van dit soort gevallen gaan zien de komende tijd. Het zou namelijk niemand verbazen als ook dit 'gangbaar' gaat worden in Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 maart 2012 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat dat het ideale habitat voor jou zou zijn. Dus, Iran ? Syrië, Palestina, etc. ? Keus genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dat hen niet aanstaat. Gelieve terug te keren naar de Heimat. Laatst gewijzigd door Pericles : 15 maart 2012 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De soort die winkelruiten intrapt, auto's vernielt; messentrekkers enz De Vlaams-nationalisten horen hier inderdaad thuis, vreemdelingen die zich als krapuul gedragen niet. Die horen thuis in de gevangenissen van hun thuisland? (heb dus ook vraagtekens gebruikt...) Laatst gewijzigd door andev : 15 maart 2012 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja en de kinderverkrachting die u er steeds weer bijsleurt, nooit van lustknapen gehoord? Naast relaties die het pederastisch model volgden, is er bericht over gevallen van seksueel geweld van mannen tegen jongens — in dit geval als onderdeel van het gebruik van kinderen door het leger. In de noordelijke, Turks sprekende gebieden, waren de entertainers die bekend staan als bacchá een manifestatie van de pederastische traditie. Bacha bazi is een Turks-Oezbeekse term die etymologisch verwant is met het Perzische batsjtsjeh, “jongen” of “kind”, en soms de connotatie “lustknaap” heeft.http://nl.wikipedia.org/wiki/Pederastie Ander "incidentje" : PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch vindt dat imam Mohamed al-Maghraoui geen visum voor Nederland moet krijgen. De imam moedigde een huwelijk met meisjes van negen jaar aan en is uitgenodigd voor een conferentie in de Haagse As Soennahmoskee.http://www.nujij.nl/algemeen/marcouc...#axzz1pDAxm2Du En met staatsmiddelen financieren van een kerk. Wat dacht u hiervan? Een journalist en een cameravrouw van de Multiculturele Televisie Nederland (MTNL) zijn getrapt en geslagen door bezoekers van de Omar Al Farouk moskee in Utrecht.http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...t.aspx?cmt=all
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |