Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2012, 19:36   #301
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik schold dan ook niet. Dit in tegenstelling tot Kallikles die het wel nodig achtte zijn discussiepartner met woorden als "halve gare" uit te schelden, hetgeen maar weer eens ten overvloede bewijst dat jezelf een maand lang uithongeren omdat een onzichtbaar wezen dat ooit gezegd zou hebben, echt niet goed voor je algehele mentale gesteldheid is. Jouw ware, rancuneuze arrogante mohammedaanse gedrag komt daardoor meer dan ooit naar boven, en mensen zouden dan zomaar kunnen gaan denken dat jij ten eerste aan het syndroom van Gilles de la Tourette o.i.d. lijdt, en ten tweede dat er toch wel erg veel waarheid in de titel van dit topic schuilt.
Daarom is het duidelijk.
Mensen als Kallikles moeten assimileren of het afbollen.
Als ik wil weten hoe het leven is in Marakesh ga ik naar ginder of bekijk ik een documentaire.
Voor de rest wil ik daar niet mee geconfronteerd worden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 19:38   #302
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
het is assimileren of het afbollen Kallikles.
Pas op, in het buitenland geldt voor ons hetzelfde.
kunt gij dat hier niet , dan vertrek je beter.
Kan ik dat niet in het buitenland dan blijf ik beter hier.
Mooie regeling vind ik.
Ja. Alleen kan niemand ervoor zorgen dat wij afbollen. Leuk he!
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 19:44   #303
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is leuk om jullie verwarring te zien. Ik ben een denkonmogelijkheid in jullie denkkaders en dus slaan ze tilt...
Een prachtvoorbeeld van moslimarrogantie!
Oud 6 augustus 2012, 19:46   #304
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Inderdaad!

En binnenkort krijgen we nog wat van deze mannen op bezoek:
http://www.humo.be/humo-archief/2056...bloeddorstiger
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 19:50   #305
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus een Vlaming die familie heeft in andere landen is geen Vlaming?
Citaat:
Inderdaad!

En binnenkort krijgen we nog wat van deze mannen op bezoek:
http://www.humo.be/humo-archief/2056...bloeddorstiger
En dan toch voortdurend de Vlaamse kaart uitspelen ...
Als Allah u gaat beoordelen op uw intenties, zal het er voor u maar zwart uitzien.
Oud 6 augustus 2012, 20:11   #306
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik sprak dan ook niet over het boeddhisme, maar over de islam en binnen de islam is dat nu eenmaal de definitie die gehanteerd wordt.
Dan lijkt me dat een schizofrene houding, gezien moslims hier dan geen aanspraak kunnen maken op speciale regels en wetten (als ze toch niet of amper worden gepraktizeerd), om in lijn te staan met hun religieuze voorschriften.
Citaat:
Praktijk is noch een voldoende, noch een noodzakelijke voorwaarde om moslim te zijn. De shahâda is het criterium. (Ik heb het hier over de overgrote meerderheid van de islam, niet over deze of gene minderheidsgroep die mogelijks een andere definitie hanteert.)
Dit bedoel je wsl, de geloofsbelijdenis:
Als iemand verklaart dat: ‘Ik getuig dat er geen god is buiten God, en ik getuig dat Mohammed de boodschapper is van God’, dan is ie van de weeromstuit levenslang moslim, zelfs al consumeert ie gewoon verder z'n koteletjes en z'n pintjes ?
Dat gelooft zelfs ons kat niet...

Als ik dus ooit op straat omringd wordt door agressieve moslimjongeren en ik spreek deze formule uit en zodoende onmiddellijk tot moslim transformeer, dan kan ik er van op aan dat ze mij zullen gerust laten...
Goed om weten.
Citaat:
Fijn dat we her hier eens zijn in het afwijzen van een clerus (paus of mollah).
Zelfs het afwijzen van een extern Opperwezen, behoord tot de mogelijkheden.
Citaat:
Ik ken gelovigen die inderdaad een en ander verwarren in dit verband. Maar ik ken ook ongelovigen die hetzelfde doen.
Ja, die laatste categorie ken ik ook wel, maar die worden dan meestal door hun mede-atheïsten tot de orde geroepen, terwijl de daden van gewelddadige moslims nogal eens worden vergoelijkt of op z’n minst worden gedoogd door hun gemeenschap.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 21:19   #307
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Uw natte droom zou zijn: het uitbreken van rellen door alle moslims uit de hele wereld die alles platbranden, ieder niet moslim proberen uitmoorden. En dan komen ze jouw tegen, gekleed in een cape met een kruis. Je vecht hen met een zwaard, nog anderen nemen een zwaard en samen doden jullie alle moslims en redden de wereld. De zon schijnt, en er verschijnt in de lucht: The End?
Jij hebt zeker te veel posts van christelleke gelezen zeker?
Feit is niettemin dat alle moslims met te lange tenen het inderdaad mogen afbollen. Ook judoka's met een halal potske op.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 21:25   #308
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie sprak er ook weer over arrogantie?
Jij? Nu?

Meewarig naar iets kijken duidt niet op arrogantie. Jij schuift het me halvelings in de schoenen omdat je je wellicht niet eens kan indenken dat mensen zonder enig geloof een zeer scherpe perceptie kunnen hebben over wat er gebeurt op deze planeet. Nog beter zelfs dan gelovigen het verschil kennen tussen goed en slecht.

Ik heb mijn hoofd er al over gebroken; waarom mensen geloof nodig hebben. En het antwoord is verrassend hier misschien: ja, mensen hebben een geloof nodig. Neem het geloof weg en je hebt complete chaos. Nog meer dan de chaos die er nu is.

Maar ik weet waarom de massa's geloof nodig hebben en omdat ik weet waarom, kijk ik meewarig.

Soms sta ik versteld dat mensen die zinsbegoocheling/religie met hand en tand verdedigen. Ik vraag me dan af waarom al die mensen zo in hun broek pissen van de schrik. Religie is een mix van jezelf iets aanpraten van lang geleden en zogezegd regeltjes opvolgen die zorgen voor een bepaalde sociale controle en een familiale/maatschappelijke samenhang en structuur. Meer dan dat is het niet. Voor het zelfde geld heb je een Noord-Koreaanse ideologie zonder religie, maar op elke hoek de afbeelding van een persoon die de lakens uitdeelt. En je hebt dan orde tot in de puntjes , ook al sterven de kinderen van de honger op het platteland ver van de wegen waar westerlingen onder begeleiding mogen rijden. Wat is het verschil uiteindelijk? Zeg me dat eens?

Als een mensheid met zijn brein in de knoei ligt en soelaas denkt te vinden in een religie of in een ideologie, dan kijk ik gewoon toe.
Als die religie een politiek ingredïënt krijgt en over de grenzen gaat, dan denk ik verder dan mijn neus lang is.

Een mens die blindelings gelooft in een religieus denkproduct van een ander mens, aanzie ik als een zwak mens. Een kwetsbaar mens, ook een gevaarlijk mens, op z'n minst een onvoorspelbaar mens.

Als dat voor jou arrogantie, is, dan is het maar zo. Ik zal het effe maar niet hebben over de arrogantie van religies en de arrogantie van hun volgelingen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 21:51   #309
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is leuk om jullie verwarring te zien. Ik ben een denkonmogelijkheid in jullie denkkaders en dus slaan ze tilt...
Jij bent momenteel erg in de war. Katholiek opgevoed en dan geswitched naar islamreligie. De ene bougie voedt soms een andere van een ander type. Voor ons, Vlamingen, is het déj�* vu.

Iedereen heeft zo van die gekke fasen in zijn leven. Het zij je gegund.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 22:12   #310
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En dan toch voortdurend de Vlaamse kaart uitspelen ...
Als Allah u gaat beoordelen op uw intenties, zal het er voor u maar zwart uitzien.
U denkt van uzelf dat u God bent en de intenties van andere mensen kan doorzien?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 6 augustus 2012, 22:15   #311
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Jij bent momenteel erg in de war. Katholiek opgevoed en dan geswitched naar islamreligie. De ene bougie voedt soms een andere van een ander type. Voor ons, Vlamingen, is het déj�* vu.

Iedereen heeft zo van die gekke fasen in zijn leven. Het zij je gegund.
U bent amateur-psychologe?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 6 augustus 2012, 22:20   #312
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Jij? Nu?

Meewarig naar iets kijken duidt niet op arrogantie. Jij schuift het me halvelings in de schoenen omdat je je wellicht niet eens kan indenken dat mensen zonder enig geloof een zeer scherpe perceptie kunnen hebben over wat er gebeurt op deze planeet. Nog beter zelfs dan gelovigen het verschil kennen tussen goed en slecht.

Ik heb mijn hoofd er al over gebroken; waarom mensen geloof nodig hebben. En het antwoord is verrassend hier misschien: ja, mensen hebben een geloof nodig. Neem het geloof weg en je hebt complete chaos. Nog meer dan de chaos die er nu is.

Maar ik weet waarom de massa's geloof nodig hebben en omdat ik weet waarom, kijk ik meewarig.

Soms sta ik versteld dat mensen die zinsbegoocheling/religie met hand en tand verdedigen. Ik vraag me dan af waarom al die mensen zo in hun broek pissen van de schrik. Religie is een mix van jezelf iets aanpraten van lang geleden en zogezegd regeltjes opvolgen die zorgen voor een bepaalde sociale controle en een familiale/maatschappelijke samenhang en structuur. Meer dan dat is het niet. Voor het zelfde geld heb je een Noord-Koreaanse ideologie zonder religie, maar op elke hoek de afbeelding van een persoon die de lakens uitdeelt. En je hebt dan orde tot in de puntjes , ook al sterven de kinderen van de honger op het platteland ver van de wegen waar westerlingen onder begeleiding mogen rijden. Wat is het verschil uiteindelijk? Zeg me dat eens?

Als een mensheid met zijn brein in de knoei ligt en soelaas denkt te vinden in een religie of in een ideologie, dan kijk ik gewoon toe.
Als die religie een politiek ingredïënt krijgt en over de grenzen gaat, dan denk ik verder dan mijn neus lang is.

Een mens die blindelings gelooft in een religieus denkproduct van een ander mens, aanzie ik als een zwak mens. Een kwetsbaar mens, ook een gevaarlijk mens, op z'n minst een onvoorspelbaar mens.

Als dat voor jou arrogantie, is, dan is het maar zo. Ik zal het effe maar niet hebben over de arrogantie van religies en de arrogantie van hun volgelingen.
De titel van dit topic is "moslimarrogantie". Ik stel vast dat diegenen die dit topic geopend hebben de splinter in het oog van hun buurman zien, maar de balk in hun eigen oog niet zien. Of denk ik er zo over o.w.v. mijn katholieke opvoeding?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 augustus 2012 om 22:21.
Oud 6 augustus 2012, 22:28   #313
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dit bedoel je wsl, de geloofsbelijdenis:
Als iemand verklaart dat: ‘Ik getuig dat er geen god is buiten God, en ik getuig dat Mohammed de boodschapper is van God’, dan is ie van de weeromstuit levenslang moslim, zelfs al consumeert ie gewoon verder z'n koteletjes en z'n pintjes ?
Dat gelooft zelfs ons kat niet...
Wel als die kat moslim is. Neem het toch gewoon aan dat er mensen bestaan die zichzelf moslim noemen en inderdaad lekker koteletjes eet en pintjes drinkt. Ze geven er zelf geen moer om waarom maak jij je zo druk hierover?

Citaat:
Als ik dus ooit op straat omringd wordt door agressieve moslimjongeren en ik spreek deze formule uit en zodoende onmiddellijk tot moslim transformeer, dan kan ik er van op aan dat ze mij zullen gerust laten...
Goed om weten.
Neen dat is geen garantie, zelfs al zou je Mohamed heten en een stukske van uw piemel hebt moeten afgeven.

Citaat:
Zelfs het afwijzen van een extern Opperwezen, behoord tot de mogelijkheden.
Ja, die laatste categorie ken ik ook wel, maar die worden dan meestal door hun mede-atheïsten tot de orde geroepen, terwijl de daden van gewelddadige moslims nogal eens worden vergoelijkt of op z’n minst worden gedoogd door hun gemeenschap.
Man das nie waar, het gros van de moslims verafschuwt de gewelddaden, ook zelfs zouden ze "de provocateur" niet bijstaan.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 22:38   #314
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het is misschien wel een uitspraak die een of andere Takiyaan heeft gedaan, maar het behoort niet tot de basis van de Islam.
En als de grootste meerderheid van de moslims dat toch wel geloven?

Citaat:
Oftewel, met groffe leugens de waarheid verstoppen.
Je kan altijd wel door het leven gaan als iemand die niks maar dan ook niks van een ander aanneemt.

Citaat:
Ik vind goeie intenties belangrijk achten nogal "ruim" trouwens. Het kan een perfect goeie intentie zijn een ongelovige te bekeren.
Je kan hier vastberaden over denken maar ik verzeker u dat er moslims bestaan met goede intenties zonder de wil om iemand te bekeren.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
Oud 6 augustus 2012, 22:42   #315
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De titel van dit topic is "moslimarrogantie". Ik stel vast dat diegenen die dit topic geopend hebben de splinter in het oog van hun buurman zien, maar de balk in hun eigen oog niet zien. Of denk ik er zo over o.w.v. mijn katholieke opvoeding?
Ten eerste had jij, als jij inderdaad een katholieke opvoeding zou hebben genoten, wel geweten dat het "de splinter in het oog van uw broeder" is, en niet die in het oog van je buurman. Dus daar val je al door de mand met je zogenaamde katholieke opvoeding.

Ten tweede heb je het over "diegenen die dit topic geopend hebben", meervoud dus, terwijl er toch maar echt één persoon dit topic geopend heeft.

En ten derde onderstreep je door alweer dat belachelijke zelfvoldane zonnebrilleke te gebruiken, je eigen mohammedaanse arrogantie nogmaals ten overvloede, en bewijs je daarmee de titel van dit topic.
Oud 6 augustus 2012, 23:08   #316
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel als die kat moslim is. Neem het toch gewoon aan dat er mensen bestaan die zichzelf moslim noemen en inderdaad lekker koteletjes eet en pintjes drinkt. Ze geven er zelf geen moer om waarom maak jij je zo druk hierover?
Mijn kat leest dit ook en ze facepalmt als gek…
Citaat:
Neen dat is geen garantie, zelfs al zou je Mohamed heten en een stukske van uw piemel hebt moeten afgeven.
Ook goed om weten, maar waarom lees ik dan nooit dat moslims bejaarde moslims beroven en moslima’s op straat harassen en/of groepsverkrachten ?
Waarom hebben die dan wel een veiligheidsgarantie ?
Citaat:
Man das nie waar, het gros van de moslims verafschuwt de gewelddaden, ook zelfs zouden ze "de provocateur" niet bijstaan.
Takyya, want ik zie overal het tegendeel and counting.

Soit, ik zou graag liever iets meer weten over je ‘democratische’ ingesteldheid als hier wonende moslim.

Daarom ga ik nog eens terug naar een vorige post, ivm een vraag aan jou, nl:

“Ik vraag me af wat onze 'gematigde' Kharaman hier zoal van vind en/of deze soera's nog door de beugel kunnen voor 'democratischgezinde' moslims als hij:

http://www.ex-moslim.nl/

Ik vraag dus niet jou tekstinterpretatie als moslim daarover, maar zou graag weten wat de zgn 'democraat' in jou daar van vind.”

http://forum.politics.be/showthread....31&page=12#223

En jou antwoord luidde als volgt:

Citaat:
Wat betreft de soeras: we leven in een moderne tijd en die soeras dienen zich aan te passen, ik geloof hiermee god niet te lasteren maar dat hij dat zelf toelaat.
Ik stel voor dat je nu eens het achterste van je tong laat zien, waarmee je kan aantonen hoe ‘democratisch’ je die haatsoera’s wel vind.
Op welke manier mogen dan volgens jou die specifieke teksten ‘aangepast’ worden aan de hedendaagse normen van onze maatschappij ?
Of mogen ze wat jou betreft onmiddellijk geschrapt worden uit de koran, zijnde niet meer van deze tijd ?

En dan het slotvraagje: als je al zou kiezen voor tekstschrapping, zou je dan een koran waarvan de haatpassages met een stift zijn doorgehaald, aan andere moslims durven laten zien ? Of aan je imam ?

Ik hoop écht dat de democraat in jou het haalt...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2012, 23:34   #317
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ook goed om weten, maar waarom lees ik dan nooit dat moslims bejaarde moslims beroven en moslima’s op straat harassen en/of groepsverkrachten ?
Waarom hebben die dan wel een veiligheidsgarantie ?
Die hebben helemaal geen veiligheidsgarantie, ik ken moslims die hen dat is overkomen. Ik heb ooit eens gelezen in de krant dat allochtonen meer slachtoffer zijn van criminaliteit dan autochtonen.

Citaat:
Takyya, want ik zie overal het tegendeel and counting.
Je mag natuurlijk wat je niet gelooft een naam geven. Ik kan u niet meer zeggen dan dat er wel mensen met goede intenties bestaan.

Citaat:
Soit, ik zou graag liever iets meer weten over je ‘democratische’ ingesteldheid als hier wonende moslim....
Ik stel voor dat je nu eens het achterste van je tong laat zien, waarmee je kan aantonen hoe ‘democratisch’ je die haatsoera’s wel vind.
Kijk ik ben geen godsgeleerde, ben er niet zo erg in geïnteresseerd, ben ook niet van plan om mij hierin te verdiepen. Ik herinner mij wel in een Turkse krant een artikel over hoe één of andere Turkse sultan de shariastraf met besteniging omzette in gevangenisstraf en daar ook een religieuze recht voor verklaarde. Er zijn toch ook tal van arabische landen met islamitische wetgeving die de shariastraf met handafhakking omgezet hebben in gevangenisstraf. Dus democratie onder moslims, zelfs in staatsvorm en met goedkeuring van religieuze leiders, die de shariawetgeving aanpast is best mogelijk. Ik heb echt geen behoefte om dit van de daken te schreeuwen.

Citaat:
Op welke manier mogen dan volgens jou die specifieke teksten ‘aangepast’ worden aan de hedendaagse normen van onze maatschappij ?
Of mogen ze wat jou betreft onmiddellijk geschrapt worden uit de koran, zijnde niet meer van deze tijd ?

En dan het slotvraagje: als je al zou kiezen voor tekstschrapping, zou je dan een koran waarvan de haatpassages met een stift zijn doorgehaald, aan andere moslims durven laten zien ? Of aan je imam ?

Ik hoop écht dat de democraat in jou het haalt...
Er bestaan moderne interpretaties van de koran, heb er in het Turks gezien in de moskee van Beringen. Diegoke dit is echt niet mijn interessevak, ik kan geen religieuze boeken lezen, ik ga dus niet doen wat je vraagt maar dat maakt van mij geen anti-democraat.
Oud 7 augustus 2012, 02:31   #318
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ten eerste had jij, als jij inderdaad een katholieke opvoeding zou hebben genoten, wel geweten dat het "de splinter in het oog van uw broeder" is, en niet die in het oog van je buurman.
Als ik broeder had gebruikt, dan had je staan schuimbekken: "Die mohammedeziërs zijn mijn broeders niet."

Soit, parsprototem, zelfs Macchiavelli lust jouw theorie over mijn vermeend trauma t.g.v. een katholieke opvoeding niet. Wat nu?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 7 augustus 2012, 06:28   #319
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ten eerste had jij, als jij inderdaad een katholieke opvoeding zou hebben genoten, wel geweten dat het "de splinter in het oog van uw broeder" is, en niet die in het oog van je buurman. Dus daar val je al door de mand met je zogenaamde katholieke opvoeding.

Ten tweede heb je het over "diegenen die dit topic geopend hebben", meervoud dus, terwijl er toch maar echt één persoon dit topic geopend heeft.

En ten derde onderstreep je door alweer dat belachelijke zelfvoldane zonnebrilleke te gebruiken, je eigen mohammedaanse arrogantie nogmaals ten overvloede, en bewijs je daarmee de titel van dit topic.
Ooo,... en nu heeft hij ook nog een katholieke opvoeding gehad?
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2012, 08:22   #320
Tafelpoot
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Misschien na 2014?
Tafelpoot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be