![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Vlaming loopt in de pas en kent stabiliteit ondanks zijn hoge mate aan onverschilligheid. Waarom? Hij is Westers en woont in de juiste geografische zone daartoe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() [quote=Восход-1;6288101]Russisch was begot
---> The correct word is BIGOT. If you wanna know what it means: check your nearest mirror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik elke keer moet zeuren wanneer er iemand komt aandraven met een Engelstalig citaat, ben ik morgen nog bezig. En zo een grote zeur ben zelfs ik niet. Nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 19 augustus 2012 om 22:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk. Het is dat of totalitarisme. Niets met de Amerikanen te maken, gewoon menselijke natuur in het geval van te veel macht.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 augustus 2012 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Banneling
|
![]() Da's het ding met Kadyrov, he. Hij doet waar hij betaald voor krijgt: stabiliteit garanderen. Maar Tsjetsjenie heeft een behoorlijke graad van autonomie. Zelfs zo dat de Tsjetsjenen hun dienstplicht in Tsjetsjenie mogen doen, in Tsjetsjeense eenheden. Precedentloos in Rusland sinds het Groot Fins Vorstendom.
En da's hoe het is: als de Russen niet genoeg voor de Tsjetsjenen doen, begint de terreur opnieuw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vandaag de dag zijn er ook nog steeds Russen wier familie gekomen is met de import van Russische arbeiders onder Stalin (die ook gelijkliep met de massale deportatie van Esten en Letten) die geen woord Ests of Lets spreken. Niet lang geleden liep er in Letland ook een stemming of het Russisch een officiële taal zou moeten worden. De meerderheid stemde 'nee'. Dit is politiek realisme. Gezien er nog steeds meer Letten en Esten Russisch spreken dan omgekeerd en de bedreiging van imperialisme reëel is. Ik kan bevestigen dat er etnische Russen die afstammen van Oudgelovige vluchtelingen uit de 17de eeuw ook 'nee' hebben gestemd, omdat zij het Lets wel machtig zijn en de cultuur respecteren zonder imperialistische neigingen. Veel Sovjetrussen die kwamen in de jaren '40 and '50 daarentegen... Laatst gewijzigd door Weyland : 19 augustus 2012 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rusland, onder Duitse hegemonie evenwel. De massale import van Russen en deportatie van Balten en Esten is echter iets van onder Stalin.
Laatst gewijzigd door Weyland : 19 augustus 2012 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() Ja, dat is inderdaad iets van onder Stalin. Maar om echt van imperialisme te spreken in delen van Rusland, dat lijkt mij iets te hard uitgedrukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() Mensen bekijken mij raar, maar ik eet nori (droge zeewier voor sushi) als chipsvervanger. Lekker en heel gezond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
|
![]() 't is vooral uw hoofd die daarvoor zorgt eerlijk gezegd.