![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om op mijn eigen vraag te antwoorden:
X-Men: First Class heeft me aan het denken gezet over de keuze waarvoor de verworpenen staan. Magneto kiest bijvoorbeeld voor de kant van het kwaad. Hij gelooft niet in een betere wereld waarin mutanten zoals hij worden aanvaard. Hij gaat uit van een eeuwig, onoplosbaar conflict. Een conflict waarin het winnen of verzuipen is. Mijn verstand zegt nog altijd dat Magneto gelijk heeft. Maar ik wil het niet. In Manderlay wordt onder meer de vraag gesteld of een zwarte slavenkolonie het slaaf-zijn niet zodanig heeft verinnerlijkt dat ze die identiteit nooit meer van zich af kan werpen. Lars von Trier lijkt ervan uit te gaan dat het niet volstaat de sociale condities van de mens te veranderen, omdat die condities als het ware voortleven in een onverbeterlijke mens. Een erg pessimistische kijk. Ook hier: ik denk dat hij gelijk heeft, maar ik wil het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat het niet om, maar je kan niet de kool én de geit sparen, de cake eten en hem bewaren....
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Na het kijken van films met Richard Burton heb ik een voorkeur gekregen voor sterke drank
![]() |
#307 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De serie Mad Men: Vroeger was het beter (voor ons)
![]() |
#308 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Film The grey of hoe je denkt dat je naar een zoveelste in de rij survival film gaat kijken maar het dus totaal niet is.
Gaat eigenlijk over iemand die afscheid genomen heeft van het leven echter de vraag is wanneer hij dat precies doet..begin, einde, halverwege...kan alle kanten op.
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In leren pijpen, vooral echt kalfsleder..niet goedkoop.
![]() |
#311 | |
Staatssecretaris
|
![]() Gattaca met oa Uma Thurman and Jude Law.
Citaat:
De moraal is wat dubbel; door keihard werk en genadeloze inzet kan je alles bereiken. Maar zelfs dat is niet genoeg, want op het einde is hij overgeleverd aan de genade van een dokter die hem doorziet, maar dan uit menselijkheid toch toelaat. Je kan worden wat je wil; maar je zal toch altijd de hulp van anderen nodig hebben om je doel te bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heerlijke film, super concept. Jammer dat hij zo moeilijk te vinden is en niet zo bekend is. Oh ja, deze scène uit Hesher heeft m´n leven verandert: http://www.youtube.com/watch?v=OZWab2bzay0 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() heeft moejamr neergeknald |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |