Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2013, 17:13   #301
Vrolijk op Vrijdag
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
De vuige Eurokloten, schooiersvolk van het 1e uur, wil de vrije meningsuiting beperken door kritiek op zekere groepen, lees moslims, strafbaar te stellen. In navolging van Denemarken.

Idee?
Gewoon massaal je mening blijven uiten, ook al is die niet politiek correct.

Wat gaan ze doen, half Europa in de bak steken?
Vrolijk op Vrijdag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:15   #302
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
persoonlijk vind ik het nutteloos de religieuze overtuiging van anderen de bespotten, of dat nu gaat om christenen of moslims maakt niet uit. Net als het bespotten van andere volkeren verboden is, zou ik het verboden maken om te spotten met de geloofsovertuiging van mensen, zoals in Rusland. Wie met blote tetten staat te zwaaien in een moskee of kerk, moet gestraft worden, vind ik.

Er wonen 500000 moslims of zoiets in België, misschien enkele duizenden maximum betoogden tegen de cartoons...

Alle moslimorganisaties hebben het bloedbad in Kenya veroordeeld, net als ook bijna alle moslimorganisaties 11/9 veroordeelden. (sommige denken dat het een "inside job" was, nu goed, da's een andere discussie). Ik ken geen enkele moslim die voor al-quaida of al kebab is.
Een religieuze overtuiging is voor niet leden vaak kwetsend en beledigend tot op het bot, spot en humor vormen instrumenten die de balans in evenwicht kunnen brengen.
Ik wil je volgen wat betreft het tetten zwaaien in een moskee of kerk, gaat het verder dan dat dan doemen echter spookbeelden van een totalitaire hel op.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:19   #303
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SDX

Moslims en christenen leven al vreedzaam samen sinds de onafhankelijkheid, en samen streden ze tegen de Engelse kolonisator. Ook in buurland Tanzani¨" leven moslims en christenen al generaties vreedzaam samen.
Kenya

Religie; Protestant 45%, rooms-katholiek 33%, moslim 10%, inheemse religies 10% en overigen 2%.

Tot 5% moslims in een samenleving –> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% moslims –> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims –> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer moslims –> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

50% of meer moslims: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

Citaat:
Ze vechten tegen terroristen die hopen verdeeldheid te zaaien tussen christenen en moslims, ze zullen er niet in slagen. Ze zullen gedood worden en rechtstreeks naar de hel gaan, als zoiets bestaat.
Maak jezelf niks wijs, 't doel van islam is duidelijk, 't is niet alsof 't 'n groot geheim is.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:20   #304
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het zijn eerder van die tele evangelisten, met donderpreken over verdoemmenis en hel, je kent dat wel. Vooral de pentecoastal church is erg actief.
Tsja maar toch prefereer ik liever dit soort gestoord lieden boven baardapen die fftjes in een winkelcentrum buitenlanders en hip geklede locals gaan afknallen.

Overigens wel erg gesteld dat het vechten is om de zielen in dit soort kwetsbare samenlevingen.

Hoe staat het met de drugs in Kenya, ? Op elke hoek verkrijgbaar in de slumps of valt het allemaal wel mee ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 23 september 2013 om 17:22.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:21   #305
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Kenya

Religie; Protestant 45%, rooms-katholiek 33%, moslim 10%, inheemse religies 10% en overigen 2%.

Tot 5% moslims in een samenleving –> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% moslims –> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims –> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

50% of meer moslims: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

Maak jezelf niks wijs, 't doel van islam is duidelijk, 't is niet alsof 't 'n groot geheim is.
Eventjes: mouahahahahahahahaha!!!!
Bedankt, ik had het nodig!
Oud 23 september 2013, 17:27   #306
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het verhaal van de vader van Obama is typisch voor de verhouding tussen christenen en moslims in Kenya. Obama's grootvader bekeerde zich tot de Islam, z'n vader werd islamitisch opgevoed, maar bekeerde zich als kind tot het christendom, en dat was geen probleem voor z'n familie.

M'n vriendin is moslim uit een begoede familie, drinkt en rookt niet en bid elke dag. ik heb van in het begin gezegd dat ik mij niet bekeer en ook zal blijven drinken, dat was geen probleem, ook niet voor de familie, die wel graag zou hebben dat we trouwen. Volgens sommige moslims leeft ze in zonde, maar daar trekken de meeste Kenyaanse en Afrikaanse moslims zich weinig van aan.

Zo zie je maar dat Al-Shabaab een versie van de Islam probeert op te dringen die onnatuurlijk is voor de regio, "strikt" en "zwart" gaan niet samen. Hetzelfde zag je in Tsjetcjenië, Russische moslims zijn wel gelovig, maar zullen een glaasje vodka niet afslaan en zijn, net als de meeste Afrikaanse, eerder "in de geest" dan "naar de letter" moslim. Arabische extremisten probeerden een versie van de Islam in te voeren die totaal ingaat tegen de Russische en Caucasische traditie en levenswijze. Wat je ziet is dat die radicale Islam, ontstaan in de Golflanden, Pakistan en Afghanistan in de jaren 80 (met dank aan de VS) opgang maakt in de Arabische wereld, en bij Arabieren in het Westen, dat is beangstigend.
Er is geen radicale 'versie' van islam ontstaan, islam IS radicaal an sich, de bronteksten zijn nog steeds dezelfde als in de 7de eeuw, toen 'n gestoorde, bloeddorstige idioot ze uit z'n mouw schudde, de VS hebben die bronteksten niet geschreven of eraan gesleuteld om ze radicaal te maken.

Mohamedaanse arabieren hebben overal waar ze nu de plak zwaaien 'n 'versie' van islam ingevoerd die totaal inging tegen de traditie en levenswijze van de toenmalige plaatselijke bevolking, met geweld, onderdrukking, terreur (zoals in hun boek voorgeschreven), en zullen dat ook overal blijven doen, ondanks dat misschien de overgrote meerderheid van de 'gematigden' 't er niet mee eens zijn, maar er zich tegen verzetten zal nìet gebeuren, integendeel.
Maar zonder geweld kan ook, dat is wat momenteel in Europa gebeurt, via de baarmoeders van hun vrouwvolk.
Oud 23 september 2013, 17:28   #307
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Eventjes: mouahahahahahahahaha!!!!
Bedankt, ik had het nodig!
Oké, ga nu maar gewoon verder slapen tot je opeens wakker schiet, meent ergens iets te lezen wat er niet staat zodat je heel hard 'hypocriet' kan lopen roepen.
Oud 23 september 2013, 17:32   #308
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kenya

Uw theorie klopt niet, zo zijn er 35% moslims in Tanzania, het is een van de rustigste landen in Afrika, de leidende partij bestaat uit christenen en moslims
de geËerde vroegere president Nyerere was christen, de huidige president moslim. iedereen doet z'n ding en er zijn weinig spanningen en al helemaal geen religieuze spanningen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:36   #309
Bezeke
Schepen

Bezeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw theorie klopt niet, zo zijn er 35% moslims in Tanzania, het is een van de rustigste landen in Afrika, de leidende partij bestaat uit christenen en moslims
de geËerde vroegere president Nyerere was christen, de huidige president moslim. iedereen doet z'n ding en er zijn weinig spanningen en al helemaal geen religieuze spanningen.
Uitzondering op de regel.
Bezeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:41   #310
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
De vuige Eurokloten, schooiersvolk van het 1e uur, wil de vrije meningsuiting beperken door kritiek op zekere groepen, lees moslims, strafbaar te stellen. In navolging van Denemarken.

Als antwoord stelt het publiek voor de Eurokloten plus ambtenaren te laten koprollen.

Idee?
In Denemarken zijn ze gek geworden.

Citaat:
Deense vrouw opgesloten wegens islamkritiek

"Moslimmannen wereldwijd verkrachten, misbruiken en vermoorden hun dochters. Dit is het resultaat van een disfunctionele en inhumane cultuur, voor zover je het überhaupt een cultuur zou kunnen noemen. Je zou denk ik wel kunnen stellen dat het een disfunctionele en inhumane religie is. Het handboek, de koran, is immoreler, deplorabeler en geschifter dan de boeken van de andere twee grote godsdiensten bij elkaar." In Denemarken is de Iraans-Deense kunstenares Firoozeh Bazrafkan veroordeeld tot vijf dagen gevangenisstraf voor bovenstaande uitspraken, wegens racisme. En weer is een deel van het Vrije Westen gevallen. We zijn weer een stukje on-vrijer, weer een stapje verder geïnfiltreerd, weer een beetje meer de mond gesnoerd. En om wat? Hoezo 'racisme'? Is moslim een ras? Nee. Men kiest er niet voor om een bepaalde huidskleur te hebben, maar een religie aanhangen is een keuze. En zelfs de meest hypercorrecte Denemarken66-rechters kunnen toch niet ontkennen dat vrouwen in de islamitische wereld massaal door hun eigen familie worden verkracht, misbruikt en vermoord. (En uitgehuwelijkt, geslagen, verkocht, gemarteld etcetera.) Dit is dus doodeng, dat wij hier in West-Europa vrouwen gaan opsluiten die feiten benoemen, omdat mannen die hun dochters verkrachten, misbruiken en vermoorden anders met beledigde racismegevoelens zitten terwijl helemaal niemand hun ras beledigt. Wil de laatste vrije Europeaan de Verlichting uit doen? De Halve Maan zal ons bijschijnen in de invallende duisternis.
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...en_wegens.html
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:48   #311
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tsja maar toch prefereer ik liever dit soort gestoord lieden boven baardapen die fftjes in een winkelcentrum buitenlanders en hip geklede locals gaan afknallen.

Overigens wel erg gesteld dat het vechten is om de zielen in dit soort kwetsbare samenlevingen.

Hoe staat het met de drugs in Kenya, ? Op elke hoek verkrijgbaar in de slumps of valt het allemaal wel mee ?
idd, maar ze vergiftigen wel de Keniaanse geesten, zie bvb. de moord op homo's. Die donderpreken hoor je overal, zelfs op de bus. Doet mij wat denken aan lang vervlogen tijden in Europa. Op veel scholen is Bible study het belangrijkste vak, omdat deze scholen vaak gesubsidieerd zijn door Amerikaanse kerken, goedkoper dan andere privé-scholen en beter dan publieke scholen, zenden veel ouders hun kinderen daar naar toe.

In landen waar mensen het slecht hebben en er geen overheid is die zorgt voor de burgers, hebben mensen nood aan troost en zekerheid, en zie je de proliferatie van godsdiensten.

Er zijn veel drugs in Kenya, maar drugs zoals cocaïne, heroïne, etc. zijn te duur voor de meeste Kenyanen, die vind je enkel in het "betere" nachtleven in Nairobi. Wat je veel ziet zijn amfetaminen, en natuurlijk marihuana dat op grote schaal gekweekt wordt in West-Kenya, en overal te vinden is. Daarnaast is er de legale drugs Qat, die vooral in Oost-Kenya en door Somaliërs op grote schaal gebruikt wordt, maar verboden is in Tanzanië. Veel Kenianen zitten de hele dag Qat te kauwen, het is goedkoop en overal verkrijgbaar. Effect te vergelijken met amfetaminen zoals xtc, maar trager en duurt langer. Ik doe het ook soms, als een van de weinige westerlingen. In de "betere" pubs en café's hangen borden met "no chewing allowed". SomaliËrs en moslims kauwen chat op café, hele kilo's, met zwarte koffie en shisha, waterpijp, zoals in EthiopiË.

In de slums drinkt men vooral changaa, een soort alcoholische drank gemaakt van onder andere alkaline. Is erg goedkoop en je wordt er erg zat van en vergeet de ellende. Is ook erg ongezond, en veel gaan ervan dood, het verzwakt ook mensen die reeds HIV en malaria hebben, zoals zoveel Kenianen. Straatkinderen snuiven lijm, die leven meestal ook niet lang.

Hoe zit het in Suriname?

Laatst gewijzigd door tomm : 23 september 2013 om 17:51.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 17:50   #312
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bezeke Bekijk bericht
Uitzondering op de regel.
Niet in gebieden waar de bevolkingsdruk laag is; ook in Suriname en Guyana zijn er 0 maar dan ook letterlijk 0 % spanningen tussen moslims en anderzijds waarneembaar. Bij het offerfeest wordt er vollop vlees bij de moskee gebietst door overwegend Christelijke creolen (..) Overigens Javaanse (moslim) vrouwen staan bekend om hun vreemdgaan (..)
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:22   #313
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, maar eigenlijk is het even verwerpelijk als cartoons die Joden of zwarten belachelijk maken.

Rusland is op sommige vlakken voor op ons. Zo wisten ze veel efficiënter om te gaan met moslimextremisten, die in het Westen gewoon hun gang mogen gaan en hun haat verspreiden.
dan kan je alle humor verbieden, want in elke mop wordt er wel iets of iemand "belachelijk gemaakt". Toen ik kind was, werden ons mopjes verteld als "Er waren eens twee zotten, en de ene zot zei tegen de andere...............". Strikt genomen werd dan gelachen met geestelijk gehandicapten. Bij iedere vorm van humor is er altijd wel iemand "de dupe". So what, daarom is het ook humor. Als moslims die dingen niet kunnen relativeren, blijven ze hier best weg.
En wat Joden betreft, de beste jodenmoppen werden mij door Joden zelf verteld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 september 2013 om 18:24.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 18:47   #314
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oké, ga nu maar gewoon verder slapen tot je opeens wakker schiet, meent ergens iets te lezen wat er niet staat zodat je heel hard 'hypocriet' kan lopen roepen.
Omdat ik wakker ben, heb ik de gebeurtenissen in Joegoslavië een beetje gevolgd.
Oud 23 september 2013, 19:14   #315
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dit is een walgelijke daad van een stel terroristen. Het heeft alleen weinig tot niets met de islam te maken.
Leg dat nu eens klaar en duidelijk uit Nietzsche.
De daders zijn immers van het tegendeel overtuigd, daar kan nu eens niet omheen gefietst worden.
Wat hebben ze naar jouw mening nu precies verkeerd begrepen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 19:29   #316
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
noot aan allen, moslims en niet moslims:

Ik heb in mijn engelstalige boek 'koran forbid or rewrite' die twee jaar geleden internationaal gepubliceerd werd duidelijk gemaakt dat ik het hindoeisme een vreselijk geloof vind, omdat hindoes in india vanaf de jaren 1960 tot op heden zich schuldig maakten aan een heuse Holocaust van hindoe meisjes embryo's en babies door minstens 50 miljoen van hen te vermoorden danwel te aborteren. Het Hindoeisme is feitelijk tegen abortus omdat een vrouw leven moet geven met haar vagina via seks en het vrucht nooit mag vermoorden in haar buik, hierom moet een hindoevrouw alles doen om zwangerschap te voorkomen via anti conceptie technieken als zij wil seksen zonder te baren, puur om als sletje te genieten met veel mannen uit alle vier windstreken, ook dit is iets wat een hindoemeisje zelf mag beslissen als haar vagina dit wil om te evolueren. Ook de vagina moet de hoerige plichten vervullen van hindoemeiden.

dewanand
hindoe fundamentalist
O jeetje, iedere keerr je denkt alles te hebben gelezen op dit forum, komt er eentje aanwaaien die de grenzen toch nog een paar zeemijlen weet te verleggen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 19:39   #317
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Leg dat nu eens klaar en duidelijk uit Nietzsche.
De daders zijn immers van het tegendeel overtuigd, daar kan nu eens niet omheen gefietst worden.
Wat hebben ze naar jouw mening nu precies verkeerd begrepen?
Ze hebben de islam verkeerd begrepen.

De islam roept immers nergens op tot dit soort daden.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 19:53   #318
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ze hebben de islam verkeerd begrepen.

De islam roept immers nergens op tot dit soort daden.
Maar hoe komt het dat, in vergelijking met andere godsdiensten, zovele Islamieten de Islam misbegrijpen? Elke dag staat de gazet weer vol met misbegrijpers van de Islam. En duidelijk niet met mensen die het Mormonisme, Zoroastrisme of de cultus van Bob aanhangen.

Het kan toch niet louter toeval zijn, er moet iets zijn in Islam dat zovele psychopaten aantrekt, dan wel pathologische geesten kweekt.

Wat is dat dan volgens jou Nietschze?

En wat kunnen we er aan doen? Want blijkbaar stel jij voor van te wachten tot het vanzelf overgaat.

Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 23 september 2013 om 19:53.
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 19:55   #319
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Maar hoe komt het dat, in vergelijking met andere godsdiensten, zovele Islamieten de Islam misbegrijpen? Elke dag staat de gazet weer vol met misbegrijpers van de Islam. En duidelijk niet met mensen die het Mormonisme, Zoroastrisme of de cultus van Bob aanhangen.

Het kan toch niet louter toeval zijn, er moet iets zijn in Islam dat zovele psychopaten aantrekt, dan wel pathologische geesten kweekt.

Wat is dat dan volgens jou Nietschze?

En wat kunnen we er aan doen? Want blijkbaar stel jij voor van te wachten tot het vanzelf overgaat.
1: Het christendom trekt net zoveel mafkezen aan.

2: Wachten tot het vanzelf overgaat?

Vanwaar haal je dat?

Het zou bijvoorbeeld een goed begin zijn als de Belgische en Nederlandse politiek geen jeugd meer naar Syrië enz laat gaan.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 23 september 2013 om 19:56.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2013, 20:00   #320
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
vuilbekje
Moi , ik vergat de L

Citaat:
Het zijn eerder van die tele evangelisten, met donderpreken over verdoemmenis en hel, je kent dat wel. Vooral de pentecoastal church is erg actief.
Al da'soort Radio & TV kanalen flikker ik uit mijn schotellijst !!!!
bv: http://www.flysat.com/is20.php
Scroll naar beneden , en check vanaf: 12562 H

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be