![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De discussie ging over een voorzitter van de Vlaamsnationalistische partij waar jullie beschaamd in zijn.
Terecht overigens.
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je trok een deur toe, maar je staat nog in dezelfde kamer...
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gêne druipt er af.
Als jullie zo bang zijn om de link te leggen tussen Vu en N-Va, dan kan ik dat niet anders verklaren dan door een onmetelijke schaamte. Schaamte voor wat de Volksunie was, en wie haar voorzitter was.
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij kan me beleefd vragen of ik alstublieft de waarheid niet meer wenst te schrijven, omdat ze u niet bevalt, omdat ze u gegeneerd en beschaamd maakt. Maar ik vrees voor de zaak...
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 januari 2014 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan maar een poging met een ander voorbeeld :
Ik zie nochtans niet veel krantenkoppen in de trant van (volledig uit mijn duim gezogen, hé) Pier Janssens, ex-trainer KV Zurkelgem*/FC Brugge krijgt kritiek op zijn capaciteiten... (* : naam van één van de 2 nieuw opgerchte ploegen na het opdoeken van FC Djutoch) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat zelfs hier op het forum gepost. Het is net omdat ik lid van de VU was en lid van het eerste uur bij de N-VA dat ik zeker weet dat de N-VA een nieuwe partij is, een partij verrezen uit de assen van de VU, een partij met een aantal andere accenten dan de VU. Natuurlijk zijn er een hoop dingen waar de N-VA voor staat en de VU voor stond, het is niet omdat iemand een nieuwe partij opricht dat hij zijn gedachtengoed verloochent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hetzelfde geld was de naam Volksunie niet eens verdwenen. Wat zouden de Vlaamsnationalisten van de N-Va (vroeger VU) dan gezegd hebben?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 januari 2014 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het 'probleem' hier is dat er gepoogd wordt, door het veranderen van 'een ex-voorzitter van de VU' in 'van de NVA', een link te leggen tussen het gefoefel van een OVLDer en de NVA. Niet meer of niet minder. En al dat gezever van 'de NVA is de opvolger van de VU' heeft enkel de bedoeling om die link 'gewicht' te geven.......
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gabriels was nooit voorzitter van de N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alweer een gelijkenis: VU-lid 'reservespeler' = N-Va-lid 'reservespeler' Je zegt zelf: N-Va herrijst uit de assen van de VU. Besef je wat zoiets betekent? Een aantal andere accenten maken nog geen nieuwe partij. De partij van de liberalen legde onder Verhofstadt héél andere accenten dan die waarmee hij naar de kiezer trok. Ze veranderden tot tweemaal toe hun naam, maar geen enkele debiel zou het in zijn hoofd halen om te beweren dat PVV niet hetzelfde is als VLD als OVLD: iedereen erkent dat het de liberalen zijn en blijven ondanks andere naam en andere accenten en een andere voorzitter etc.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 januari 2014 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gabriëls was voorzitter van de Vlaamsnationalistische partij, die nu onder de naam N-Va opereert (vroeger VU)
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geschiedenis zou heel anders geweest zijn, de erfgenaam had de hele inboedel met geld en de hele santenkraam geërfd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je bent wél beschaamd in je toenmalige voorziitter Jaak Gabriëls?
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens niet de eerste maal dat het parket onderzoek doet bij gewezen N-VA voorzitters. Zo is er ook een onderzoek geweest naar mogelijk misbruik van derde-rekeningen door Geert Bourgeois.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 januari 2014 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |