![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit. Die premies dienen gewoon afgeschaft te worden. Face it. De parlementariërs zijn geen armoedezaaiers. Als ze uit de boot vallen is er nog altijd een sociaal vangnet om hen op te vangen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriet tot en met. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat de topicstarter een verkeerde titel heeft gekozen. De loterij is een kansspel, waarbij de deelnemers de uitslag niet kunnen bepalen, en er meestal aan verliezen. Politiek daarentegen is een behendigheidsspel, waarbij zij die er goed in zijn (zoals mevr Vogels) met de hoofdprijs gaan lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() Mieke wil haar vertrekpremie niet laten vallen uit solidariteit met haar collega's. Ze hebben afgesproken om allemaal hun premie op te nemen.
Mieke valt naast deze premie ook niet zonder inkomen. Ze gaat onmiddellijk op pensioen (ze is 60 jaar) en heeft het hoogste pensioen van België iets van een 6.000 Euro/maand. Dit wijf is uitschot!!! http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._reyers%2Blaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() Mieke Vogels staat terug op de lijst in Deurne op 14 oktober, stemt allen op haar!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() https://kics.sport.vlaanderen/doelgr...nitor_2014.pdf
DE Vlaamse Armoedemonitor hanteerde in 2014 een bedrag van 1.002€/m Pagina negen(van de 136) |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Banneling
|
![]() Simpel maar totaal mis.
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 oktober 2018 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Die afscheidspremie van 432.000€zal toch nog niet op zijn? Arme Mieke, hopelijk wordt ze terug verkozen...rondkomen met zo'n pensioentje van 6000€ is ook niet alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een tijdje toch, en dan weer een afscheidspremie zeker...
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moet wel buiten de LEZ blijven met haar ouwe volvo.
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang er geen politieker opstaat uit dat moeras die nu eens eindelijk wat positiefs voor het land zelf onderneemt ga ik niet meer kiezen. Die huidige bende profiteurs zullen m'n zondag niet verprutsen.
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze wordt verkozen, moet ze die oprotpremie dan niet teruggeven? Anders wil ik hier vandaag ook mijn ontslagvergoeding trekken en morgen opnieuw beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | ||