![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb meer oog voor wat Coucke doet dan voor zijn gekakel in de media. De aandacht van zichzelf afleiden is een klassieker in communicatie.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Europees Commissaris
|
![]() Niveau toogpraat waar verder niks zinnige over te zeggen valt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk naar de gelijkschakeling van het arbeider- en bediendestatuut: de proefperiode bij bedienden wordt afgeschaft. Het resultaat is niet dat de bedienden meteen een vast contract krijgen. Het resultaat is dat bedrijven nu quasi iedere bediende eerst een aantal maanden via interims aannemen om te zien of de persoon in kwestie wel deugt.
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een aanslag van ambtshalve is de vrees van elke ondernemer die met zijn eigen centen speelt.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 10 november 2014 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coucke is geen man die nu alle dagen op z'n gat zal zitten. Hij zal met iets anders beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag neemt de BBI duidelijk standpunt bij monde van Karl Anthonissen in De Tijd. De meerwaarde zijn inkomsten die belastbaar zijn omdat ze niet vallen in het kader van beheer van een privé-vermogen.
Coucke kan best gaan praten met de fiscus om boetes te vermijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Coucke is media geil, en wil zo graag 'geliefd' zijn. Hij investeert in wielrennen en voetbal omdat dit volkssporten zijn. En zo kan hij veel op tv komen. En geïnterviewd kan worden. En dan wordt zijn ego gestreeld.
Het is ook duidelijk aan zijn giftige reacties hoe erg dat hij het vindt om negatief in de aandacht te komen. Niet dat ik dat zo erg vind, er zijn er een paar ergere dan hij. Maar hij moet toch beginnen oppassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de duurste fiscale advocaten laten hun klanten het risico lopen dat hun fiscale constructies verworpen worden door de BBI. Vraag maar aan Axel Haelterman die fiscale constructies opzette voor het ACW.
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou dat geld zelfs niet terug investeren in België. Het enige dat ik kan zeggen is dat die man een goed zakenman is en er veel mensen lang goed geleefd hebben van wat hij op poten gezet heeft.
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 13 november 2014 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil alleen zeggen dat Coucke geen kat is om zonder handschoenen aan te pakken. Ik denk dat hij (bijna) even sluw is als "boer Clerck". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de algemene aard van zakenlui, dat zijn geen krijgers die het conflict openlijk opzoeken. Als het te heet onder hun berekende voetjes wordt en ze kunnen de slag wel eens verliezen, pakken ze hun boeltje en gaan ze ergens anders heen.