![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarom zou dat een probleem zijn? Zie hier: Mannenbesnijdenis redt MILJOENEN levens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel voor medische redenen. Als ik naar Egypte zou gaan met mijn lief, zullen wij ook halal gekleed gaan; kwestie van respect. (en omdat ik mijn leven niet beu ben hahaha) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Ik heb er nog nooit ene zien opgepakt worden zenne Jan....
En het is zoals U zelf al aangaf: gedoogd. Dus toegelaten om buiten de wet te treden voor religieuze redens. Die religieuze redens zouden moeten wegvallen en iedereen dezelfde wetten. EUROPESE wetten die al wat wij bereikt hebben behouden zoals het is, en niet achteruit lanceren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haar uithuwelijken is illegaal? De signalen zijn er al van in het eerste middelbaar, maar nu allemaal "gedoogd". We overstijgen dat paradigma best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben ook geen voorstander van abortus als gemakkelijksoplossing voor ongewenste zwangerschappen. Er zijn middelen genoeg om dat te voorkomen. En ik spreek dus niet over zwangerschap na verkrachting.
De natuur zijn gang laten gaan zeker? Het heeft ook een andere kant. Wat doen bij vroeggeboortes, vroeger miskramen, die er nu 'doorgehaald' worden door de enorme evolutie van de medische wetenschap. Vaak zijn dat mensen die heel de rest van hun leven met alle mogelijke problemen zitten. Mag je dat een mens aandoen? Moet je dan de natuur ook niet eerder zijn gang laten gaan? Zou dat dan ook niet eerder consequent zijn?
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U blijft een beetje alles door elkaar gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
En toch zijn er religieuze strekkingen die liever hun kind laten ziek worden en zelfs sterven dwars van de mogelijkheden van de huidige medische wetenschap om de letter van een 2000 jaar oud geschrift naar hun interpretatie te respecteren.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 13 april 2015 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Gouverneur
|
![]() En hoe past u dezelfde theorie toe op het toelaten/vermijden van gegarandeerd ondraaglijk lijden?
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf aangeeft, er zijn groeperingen in europa die het wel doen. En omdat jij, of de meerderheid, het niet doet, waarom zou er dan een probleem voor die groepen moeten zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Dubbele moraal. Liever kinderen onmenselijk laten leven en lijden, dan hun ontstaan te laten voorkomen.
![]() |
#319 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat er een verschil is tussen de 2 situaties, dit is alles. En door dit verschil zijn de mogelijke keuzes anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |