![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() Besnijdenissen, ritueel slachten, uithuwelijken, meisjes onder niveau duwen, subsidies toekennen, homoseksuelen verstoten, ...
Katholicisme bulkt uit van pedofilie... Misschien daar ook eens een grote kuis houden? Operatie Kelk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert wanneer voorziet de wet hierop uitzonderingen? In welk land leeft u eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vat op: In de wereld herken je jezelf en dat is belange niet overal zo. Welke progressieve geest zou nu zijn dochter liever uithuwelijken tot kinderfabriek dan ze te laten afstuderen voor dokter? Dit is dagelijkse kost he Jan. Net daarom zou er een systeem moeten komen dat boven alles stijgt en iedereen de kansen die ze verdienen toeschenkt. De ouders zouden machteloos moeten staan tegen de studierichting van het kind. Als iemand geschikt is voor ASO moet je die niet in BSO knallen he. En sorry Jan, ik heb dat AL TEVEEL van zéér dichtbij mogen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als u toch argumenten voor abortus wil vinden, doe dit dan niet via een deontologische ethische argumenten. Want godsdienst is eigenlijk een uitgebreide deontologie hoe men zich moet gedragen. Die discussie kan u nooit winnen met een gelovige als JvdB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus joden besnijden hun jongens hier niet? Dus meisjes worden hier niet uitgehuwelijkt nog voor ze afstuderen? Ik leef tussen Christenen, Joden en Moslims. En gij? Laatst gewijzigd door Peche : 13 april 2015 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vat verkeerd op. Er staat immers "ouders". En dat is nu eenmaal zo: ouders bieden hun kinderen steeds een bepaald waardenpatroon aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verwart uitzonderingen op de wet met illegale handelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kind uithuwelijken op haar 18 of vanaf ze geslachtrijp is is illegaal? Dat kind mag nu al van haar 14 uitgehuwelijkt worden... Ze kan niet voor onze wet trouwen, maar wat is onze wet vergeleken met een fundamentalist? Ziet U wel het groter plaatje dat zich verschuilt achter het secularisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat het de kansen van het kind danig beperkt? Begrijpt u dat wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Ik schrijf de realiteit uit zoals ze zich manifesteert rondom mij Jan.
In alle consequentie.... maar je kan me wel eens betrappen op hypocriet gejauwel, hoewel ik dit secularisme doodernstig neem. Ik hoop het ooit als mens te mogen maken, een republiek Europa dat handelt vanuit een secularisme.... Dat is mijn droom als Europeaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, het zou een plaatsje mogen hebben, maar geen plaats in de opvoeding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Op het moment dat abortus een optie is, is er helemaal nog geen sprake van een kind. Dus de populistische benadering van Léonard waar hij naar een hele stad kinderen die zijn 'vermoord' verwijst is pure emotie vanuit zijn geloof.
Wat het gortig maakt is dat een clubje van levenslange vrijgezellen meent zich te mogen bemoeien met de moeilijke keuzes die anderen moeten maken in hun leven. |
![]() |
![]() |