![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar als ik de titel eens lees..
Tegenstrijdig te noemen.. Je zegt maar "ja" als je 'voor' het homohuwelijk bent en niet 'tegen' het homohuwelijk. Dus wilt dit concreet zeggen dat ze ja hebben gestemd tegen het homohuwelijk en dus in realiteit eigenlijk een verbod is op het homohuwelijk...lastig om de voorstanders hiervan een veeg te geven..dat ze voor het homohuwelijk zijn maar eigenlijk tegen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit schreef ik, waarop u nu reageert met de uitspraak dat mijn "werkelijkheid een beetje blind is" en dat dit mijn "verkeerde beeldvorming is". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vis begint altijd te stinken bij de kop. Gebrek aan moraliteit en de verwildering van de zeden leiden nu eenmaal tot de ondergang, vooral als er een andere bevolking klaar staat het over te nemen. Een bevolkingsgroep die wel nog dynamisch is, er nog heldere denkbeelden en klare moraal op nahoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(nuja, ik vind de Bijbel ook belangrijker dan de Belgische grondwet, maar qua hypocrisie kan het wel tellen van onze antifascistjes) Laatst gewijzigd door Drukazz : 25 mei 2015 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Europees Commissaris
|
![]() En dat is maar één voorbeeld. Maar dat doen ze constant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, als de vis begint te stinken bij de kop, dan geldt het dat dit bij de Kerk bij de paus is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de basisconcepten niet meer duidelijk zijn en de verwarring in het hoofd de overhand krijgt, ontstaan de meeste ontsporingen. Dan neemt het relativisme de overhand en valt er met geen enkele morele standaard nog te meten. Alles kan en mag. De vorige paus heeft het er meer dan eens over gehad. En ook de huidige paus heeft het onlangs in een toespraak benadrukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U kletst tevens naast de kwestie, want u spreekt uzelf tegen: de vis begint de stinken aan de kop. Toegepast op de Kerk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en het hunne niet door de strot willen rammen van andere , mogen ze blijven , maar niet op andere uitwerken en/of bekeren !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan wordt het pas plezant ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals eerder gezegd: U bent verontschuldigd want U gelooft. Citaat:
Dat weet ik wel, samen met vele anderen. Voila: ik ben uitgepend over uw geloof omtrent Demos & Kratis. U maakt er met succes een synonien van hypocrisie van. Tu quoque. Nog een vruchtbare dag gewenst.
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nog een klein detail dat uitgeklaard moet worden:
heeft iedere Ier die pro het homo-huwelijk gestemd heeft, nu een zonde begaan ? En is dat dan een doodzonde of een dagelijkse zonde ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is bij jou trouwens een voortdurende spanning waar te nemen tussen jou katholiek-autocratische ideeën enerzijds en je pleidooi voor een radicale, directe democratie. Vind je het, gegeven de dramatische toestand waarin het westen volgens jou verkeert, nog wel aangewezen om het volk aan te wijzen als degene die finaal oordeelt over kwesties als de openstelling van het burgerlijk huwelijk voor homokoppels, of ben je van oordeel dat het de taak is van de Kerk de mensheid te "redden", desnoods tegen de volkswil en de democratie in? Is dat voor jou geen dilemma? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |