![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() Er is godsdienstvrijheid. Zowel voor kleine als voor grote. Wie daarbinnen de wet overtreedt, krijgt straf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel, indien een muzel tijdens de zelfmoord onschuldingen dood, is het weer koek en ei met allah de vergevingsgezinde. Citaat:
Citaat:
Mag U dhimmies Jizah afpersen? Slaven en slavinnen houden? Mag u als tent rondwandelen, slechts 1 oog bruikbaar vanachter een gehaakt gaasje? Wanneer mogen we U uitwuiven?
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/2014_P...chool_massacre http://mens-en-samenleving.infonu.nl...geschoten.html
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 16 juni 2015 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eno2. Het gaat om gemengde werkomgevingen. Dit heeft weinig met basisnoden te zien, behalve goed onderwijs, niet zozeer met armoede, wel met een gezonde mix en weerspiegeling van de samenleving. Ondertussen gaan zowel mannen als vrouwen buitenshuis werken. Ik kan mij voorstellen dat jij als arme vent een probleem hebt met ambitieuze vrouwen.
Laatst gewijzigd door Rudy : 16 juni 2015 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschouw haar/zijn schrijfsels als leerrijk . Omdat jij vind dat die schrijfsels niet in "maatschappij en samenleving" thuishoren ? Wel ,dat is nu net het punt . De gelovigen vinden dat de "maatschappij en samenleving" rekening moeten houden met hun "gevoeligheden" . Ik val ze daarop aan , ik ben niet akkoord , maar ze hebben recht op hun mening . Er is geen discussie als je alleen maar gelijkgezinden toelaat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons inderdaad hopen dat deze staat daar snel paal en perk aan stelt. Het beleven van de Islam druist in tegen heel wat wetgeving in dit land en het wordt tijd dat die ook effectief eens tot uitvoering wordt gebracht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en? U kunt toch begrijpend lezen, hoe vaak herhalen we nog maar eens..u mag geloven wat u wilt...maar moet wel de seculariteit respecteren...weer rondje draaien Jan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, de mens is de hoogste referentie, en niet uw God of die van anderen, dat is uw keuze om daarmee bezig te zijn, maar niet de fundamenten ( meer) van deze samenleving. Precies toch lastig om mee te leven he Jan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juni 2015 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wakker worden Guini, het merendeel van mensen hier gelooft niet, of niet actief, en vinden religie niet echt belangrijk, daarom heeft religie geen inmenging in de organisatie van de samenleving, dat verandert niet, ongeacht scheiding kerk en staat zit de splitsing veel dieper, religie heeft geen macht, punt uit. Fijn dat je nog nergens gehinderd wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daar blijft het ook bij . Als "christelijk" volger van Jezus betekent , dan ben ik er ook één . Die heeft trouwens nooit zijn kinderen opgezet tegen anderen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets te maken met een mening die ik verberg waarbij u nu aantoont dat ik " het achterste van mijn tong laat zien". Maar indien u maatschappelijk zo sterk zou worden dat u raakt aan de bouwsteen van de seculiere samenleving ( het zelfbeschikkingsrecht los van religieuze dogma's anders is uw volgende zet, wat is die bouwsteen dan, ) dan zou ik me inderdaad ook verenigen om die invloed in te dijken. Zie niet in wat daar mis mee zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() Zogenaamde scheiding tussen kerk en staat. Maar wel nog een politieke partij met "christen" in zijn naam. Waarom niet de Moslim Volkspartij?
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juni 2015 om 15:27. |
![]() |
![]() |