![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig idee hoeveel die zever daar vandaag in Brugge gaat gekost hebben aan de maatschappij ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Europees Commissaris
|
![]() En nu we toch bezig zijn met kasbonnetjes naar mekaar te sturen moet mij nog even van het hart dat beweringen gedaan op dit forum worden afgedaan als onnozele praat wanneer sommigen; om mij niet bekende redenen; niet kunnen verdragen dat dergelijke beweringen open en bloot op een forum komen. Het onnozel geachte plebs mag ze niet te weten komen.
Daarom zijn ze dan zonder enige verantwoording of debat onnozel te noemen. En is daarom degene die ze openbaar maakt een onnozelaar. En dan is er weer geen persoonlijke aanval. Die is er pas wanneer anderen zulke beweringen doen. Wat is in feite de "omerta"; de zwijgplicht van de maffiosi dus. Wat betekent dan nog het begrip "democratie"? Wordt dat woord hier in feite niet dagelijks verkracht? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat komt er pas als we geen democratie meer hebben: de domme kiezer is nu eenmaal een voetbalgekke carnavalist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus die interesseert zich al helemaal niet aan pensioenen.....enkel aan goals en strafschoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar sorry; ik ga er niet verder op ingaan. Mijne kop staat er niet naar. Ze hebben Winnetou op oorlogsvoet gekregen. Hier wordt vandaag een match uitgespeeld. Ofwel vliegt Winnetou hier buiten ofwel gaan we door tot het bittere eind. De moderator zal bepalen wie de strafschoppen mag nemen. En de supporters mogen vieren als de match is uitgespeeld. Er valt altijd wel wat te vieren. Supporters doen niet liever. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Rustig werkman.
Neem het niet te serieus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor. Maar het moet mij toch van het hart dat ik vooral spijt heb van één zaak in mijn leven. En dat is het feit dat ik ooit een overtuigd Vlaming ben geweest. "Never again" dus!
De tijd is door dat ik mij nog inspan voor drolgedrochten allerhande. De oude vijanden zijn dood en de nieuwe die zich hebben aangediend gedragen zich niet als beschaafde wezens. Het wordt tijd dat ze stoppen met feesten en die plaat afzetten. Hun zaak is dus de mijne niet meer. En dat is hun keuze geweest en niet de mijne. Dat ze hun "reserven" maar opstellen. Er zijn voldoende nieuwelingen die momenteel niet door hebben dat er met hun kl.... wordt gespeeld. Een mens heeft schokkende ervaringen nodig alvorens de maturiteit komt. En voor die maturiteit moet en zal ik niet zorgen. Na mij de zondvloed! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 mei 2016 om 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 mei 2016 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het record is overschreden. Hoeveel keer er op het driehoekje werd gedrukt weet ik niet. Maar mogelijk is hier ook een record in de maak. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar er zijn er op dit forum waarin de context van uw bijdrage voldoende kan zijn om weeral op driehoekjes te drukken. Whatever! Ze doen maar. ![]() Ze hebben dat gisteren en vandaag ook al gedaan voor mij. Bah! Er kan nog wel een beurtje bij. Knopjes drukken moet plezant zijn. Bekijk maar het gedrag van de peuters. Een gekleurd knopje en er wordt gedrukt! En een driehoekje lijkt nog leuker. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 mei 2016 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij niet maar U wel! Dat is reeds bewezen! ![]() Zou je er niet mee stoppen vent. Wat blijft er over van de optie van de topic? Mag Crevits nog bestaan van U? En wordt de achtergrond van haar stellingnames nog bestudeerd en uitgebeend? Of ga je als antwoord misschien vragen of ik al ooit vlees heb uitgebeend? Of zal je die onnozel vraag weerom stellen omdat je mij onnozel vind? Oke! Je mag dat weeral zeggen dan. Maar mag ik ook eens iets zeggen? Wel; ik vind jou een dikke nek die veel te pretentieus is in omgang met anderen. Oeps! Je kan weeral eens op het driehoekje drukken dus. En ik ga TV kijken. We zien wel wat ervan komt. En ben ik er morgen niet meer; ook goed. Maar iedereen op dit forum zal dan weten wie of wat de oorzaak is. En dat is dus niet mijn wijze van deelname aan het debat. Het is dan wel een gevolg van manipulatie door U en onze Jan die het niet kunnen verdragen dat dit forum er is voor anders gezindten. En nooit eens zullen toegeven dat ze niet bestand zijn tegen wederwoord van mensen die ondermaats geacht worden. Jullie zijn dus deftig trollend volk. Proficiat dus. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 mei 2016 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() Maar goed, ik hoop dat Crevits haar best gaat doen om ons edele beroep in ere te herstellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zet hier de volgende stap en ijvert voor de afschaffing van de salariswagen met bijhorende tankkaart? Of van allerlei bonussen? En nog meer eigenheden bij bepaalde beroepen en sectoren?
|
![]() |
![]() |