![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is het verschil evident, ik stel dat de mens het meest intelligente soort is binnen de dierenwereld. Ik heb nooit gesteld dat de mens één of andere centrale rol heeft want hij heeft dit m.i. totaal niet. Maar dit wil niet zeggen dat men moet ontkennen dat de mens een speciale plaats heeft. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Net zoals het geen toeval is dat de racisten op dit forum blanken zijn, en daarom eigenlijk zichzelf op een pied de stalle zetten door zich beter te voelen dan een zwarte, doet gij eigenlijk hetzelfde. Ge zijt een mens, dus ge vindt van u zelf dat ge een 'speciale plaats' hebt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de mens geen zegen is voor deze planeet valt moeilijk te ontkennen. Maar of deze planeet ,ook zonder mensen ,uiteindelijk niet naar de verdoemenis zou gaan is nog maar de vraag.Niks is voor eeuwig ...ook planeten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ondertussen is het me wel duidelijk wat je wil bekomen. Je wil gewoon de mens op hetzelfde niveau als alle dieren plaatsen en eender welk argument is voldoende, zelfs als er wat desinformatie moet komen bij kijken. Je bent echter niet consistent want je acht de mens in staat de wereld naar de verdoemenis te helpen, iets wat je een ander diersoort niet onmiddellijk ziet doen. Ik zou toch maar eens overwegen om een jointje te roken, mss zie je dan de wereld iets rooskleuriger. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Cannabis is een plant die de mens weet te misleiden. Het heeft een stof die een roes geeft. Maar tegelijkertijd ook giftig is. Ik blijf daar af. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Europees Commissaris
|
![]() Heel sterk argument. Inderdaad daar kan niets tegenop. En inderdaad grappig bovendien.
Je hebt in gans deze discussie gewoon alleen gelijk in je eigen hoofd, voor de rest heb je zero, noppes, nul, nadda gelijk. Doe maar verder zo, je hebt net de status van internettrol bereikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat belet ons om ruimteschepen te bouwen die ons naar andere plaatsen brengen en toelaten dat het leven alsnog verder gezet wordt? In dit geval zou de mens wel een zegen zijn. Nu, indien de mens niet zou ontstaan zijn zou een andere primaat of een andere diersoort dit m.i. wel vroeg of laat verwezenlijken. Miljarden jaren is zeer lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
|
![]() En wat is daar fout aan? Gij hebt in heel deze discussie enkel uw 'ongelijk' in je eigen hoofd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() PS : zijn ze nog alleen of heeft uw vriend ondertussen al een broertje of zusje ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() PS : zijn ze nog alleen of heeft uw vriend ondertussen al een broertje of zusje ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Ik wist eigenlijk van niets. Hij zat op kot in Brussel, ik zat nog in de middelbare in een Antwerps college. Ik was zo onschuldig toen. Ik wist zelfs niet dat cannabis bestond. Uw geheugen problemen zijn volgens mij ernstig! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe een totaal onwetend mens toch nog een ervaringsdeskundige kan worden....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het.
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het.
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik heb mij dan wel verdiept in de problematiek, en nu ben ik een grote tegenstander van drugs. Dus uiteindelijk is er toch iets goed uit gekomen. Al is dat een schamele troost voor de ouders. Die trouwens ook fervente tegenstanders zijn van legalisatie. Who can blame them? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind dat we op Christelijke wijze dienen te aborteren :
1. men late het kind ter aarde werpen (bevalling) 2. men besprenkele het kind met gewijd water (doop) 3. onmiddellijk na het dopen doorboren we de hersenen met een scherp voorwerp (abortus) Aldus verzekeren we ons ervan dat het kind zeker naar de hemel gaat. Dit is de meest christelijke en menselijke wijze om een kind van een plaatsje in de hemel te verzekeren. Dit is de traditie die dient herboren te worden. Een traditie van de Spanjaarden in Amerika. Of men doet het op de wijze die de heilige moeder Theresa gebruikte. Men laat kinderen creperen en dat lijden zuivert eveneens de ziel (toch niet zo goed als onmiddellijk na de doop de hersenen te doorboren alvorens ze ook maar één onreine gedachte kunnen voortbrengen maar het komt in de buurt, als je hard pijn hebt kan je aan niets anders denken dan aan die pijn, aan het ontkomen eraan en aan god) Alleszins, abortus zoals het nu is moet stoppen. De embryo heeft misschien net nog neuseke neuseke gedaan met de papa en is onrein wanneer het gedood wordt. Het ziet ook niet genoeg af om rein te worden. Beter is ze ongewenst of in armoede of ziek ter wereld te brengen. Een lang leven lijden zal worden beloond met de hemel. |
![]() |
![]() |