![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 17 november 2004 om 23:36. Reden: Tekst aangevoeld als belediging |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo je niet al zover bent... In dat geval hoef je Ibeke en consoorten idd niet te vrezen. Mij wel, want ik moord enkel met woorden die niet door godsdienstwaanzin zijn ingegeven.
![]() |
![]() |
#303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
S: Inderdaad. Kardinaal Joos was een enkeling. Daar komt Dietsland aan (waar hoorden we d�*t nog?) S: Ik heb het helemaal niet over Dietsland. Sommigen hebben nu eenmaal een nazi obsessie en sleuren dit er steeds te pas en te onpas bij. Het werd niet gevraagd, het werd geplagiëerd. S: Wat wil je daar mee zeggen. Beweer je nu nog steeds dat een volk dat opkwam voor zijn eigenheid, door het franstalige juk van zich af te schudden en het recht opeiste om van nu af aan in hun eigen taal les te krijgen of boeken te lezen, van buitenlandse oorsprong is? U kent de geschiedenis van de vlaamse beweging niet goed. Mijn grootvader heeft in 14-18 nog aan de ijzer gevochten en kreeg al de bevelen in het frans. De beweging is van toen af begonnen en niet tijdens de collaboratie van sommigen tijdens de duitse bezetting in 40. Collaborateurs waren er overal. Ter illustratie, bij de laatste verdedigers van het duitse rijk in berlijn waren fransen. De vlaamse beweging heeft niks met hitler of uw nazi obsessie te maken. tegen vrijzinnigen?, tegen al wat niet rechts en "Vlaams" is? S: Daar gaan we weer. Lees hierboven. Omdat het een schimmig begrip is dat je invult naargelang het je uitkomt.. S: Ik herhaal. Iemand die dat nu nog niet snapt zal het nooit snappen... U zal het dus nooit snappen beste filo. Het resultaat is er toch, en de anarchie die na 1961 ginds werd achtergelaten is er het gevolg van (en toen was 'die koning met zijn witte baard' al lang dood...) S: Dus de belgen hebben na de dood van 'die met zijn witte baard' handjes van zwarte slaven blijven afhakken? En de anarchie na 1961 en het hele verval van alles wat de belgen in congo hadden opgebouwd is allemaal de schuld van de belgen? Of denkt u dat alles wat de belgen daar gedaan hadden slecht was? Kolonialisme en slavernij is fout dat weten de huidige westerlingen maar sommige anti westerlingen hebben anno 2004 nog steeds de idee dat slavernij moet kunnen. Dat daar niks verkeerds aan is. Ook in ons land lopen er mensen met zulk een ideeen rond. Saddam werd door de US aan de macht gebracht, bewapend en gehouden volgens het principe "He is a bastard but he is our bastard", S: Juist. De amerikanen steunden iedereen die maar tegen de communisten waren en later steunden ze ook al wie tegen de islamfundamentalisten waren, zoals tegenwoordig iran. Dit was inderdaad een vergissing van de amerikanen. Ze hebben dit nu in hun gezicht gekregen. De taliban en osama in afghanistan die ze steunden in hun strijd tegen de communisten keerden zich later tegen hen met hun jihaad. 9/11 was het resultaat. De amerikanen zijn nogal kortzichtig op dat gebied en kijken niet al te ver vooruit. Dat is waar. Ze hebben dictators steun gegeven net zoals de communisten overal linkse dictators ter wereld steunden in volle koude oorlog. tot de US hem lieten verstaan dat ze niet zouden ingrijpen bij een inval in Koeweit, en dit ook gebeurde..CIA of diplomaten vergissinkje?: S: Na de inval door saddam in koeweit twijfelde bush wat hij zou doen, hij was heus geen man die graag ten oorlog trok. Het was thatcher die bush over de streep trok om actie te ondernemen. Zulk een agressie valt niet te tolereren zei ze, kijk maar naar hitler in 1940. toen was voor de Saoedis de maat vol De geciteerde uitspraak van Albright werd wel degelijk zo genoteerd, zonder enige nuancering of logenstraffing en is op heel wat sites nog te vinden. S: Verkeerde interpretatie. Nadat Saddam een Koerdisch stadje vergast had bleven de US chemische ofbacteriologische wapens leveren.. S: Men keek destijds inderdaad de andere kant uit. Men beschouwde saddam als een dam tegen het islamfundamentalisme... iran. En iedereen, russen, chinezen, fransen, duitsers, amerikanen tot zelfs arafat waren beste vriendjes met saddam. Tijdens de oorlog met Irak leverden ze massaal en stuurden ze observatoren. Die oorlogen gingen om amerikaanse oliebelangen, niet om een dictator méér of minder: S: Het was inderdaad niet te doen om een dictator meer of minder. Maar wel over de dreiging die er van saddam die er sinds zijn inval in koeweit uitging voor zijn buurlanden en voor israel. En wat die oliebelangen betreft. Iedereen heeft belang bij een stabiel midden oosten. Saddam zorgde echter voor instabiliteit en zou ook na de opheffing van de sancties tegen zijn land een bedreiging gebleven zijn. Vandaar dat hij weg moest. Voor Pinochet, Somoza of Allende kwamen de "Westerse Waarden" niet boven. Voor de generaals in Griekenland ook niet...voor tientallen anderen ook niet S: Vandaag tracht men van irak een democratie te maken. Bent u daar tegen? Of zijn volgens u de al zarqawis wel degelijk verzetstrijders die strijden voor democratie en tegen de dictatuur? Scheiding Religie en Staat: zoals het recente "Te Deum"? S: Gaat u nu beweren dat vrijzinnige ministers zoals verhofstadt of de croo katholieken zijn omdat ze een traditioneel tedeum bijwoonden? Het koningshuis is samen met hun 'tedeum' een traditie. Dit doet werkelijk niets af aan de scheiding van religie en staat. Daarbij ik geloof dat diegenen die jij voor nazis uitmaakt voorstander zijn van een verkozen president ipv een koning. Dictatuur van een god verlangen, zoals Wojtola? S: Iedereen die naar een dictatuur van een god verlangt en elke andere dictatuur. Mensenrechten? Kijken we d�*�*r naar als we internationale handel drijven? S: Toch zo veel mogelijk. Zij die dat niet doen zijn fout en gaan in tegen hun eigen idealen en waarden. Dat zou u moeten weten. Als de US de "Code de la famille" in Irak laten afschaffen door hun Sjiïetische "puppets" S: De ayatollahs in iran zijn shiieten. Ik wist niet dat de iraniers de puppets van de amerikanen waren. Vrijheid van meningsuiting? Als Annemans rechters bedreigt? S: Hij wou volgens mij zeggen, politiek benoemde rechters. Dat sommige rechters vandaag de dag toch nog onder politieke invloed staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[/size][/font]tegen vrijzinnigen?, tegen al wat niet rechts en "Vlaams" is? S: Daar gaan we weer. Lees hierboven. IDD Omdat het een schimmig begrip is dat je invult naargelang het je uitkomt.. S: Ik herhaal. Iemand die dat nu nog niet snapt zal het nooit snappen... U zal het dus nooit snappen beste filo. Schimmige vaag gehouden "begrippen" zijn niet redelijk vatbaar: dat is iets als religie, je gelooft erin of niet... Het resultaat is er toch, en de anarchie die na 1961 ginds werd achtergelaten is er het gevolg van (en toen was 'die koning met zijn witte baard' al lang dood...) S: Dus de belgen hebben na de dood van 'die met zijn witte baard' handjes van zwarte slaven blijven afhakken? En de anarchie na 1961 en het hele verval van alles wat de belgen in congo hadden opgebouwd is allemaal de schuld van de belgen? Of denkt u dat alles wat de belgen daar gedaan hadden slecht was? Kolonialisme en slavernij is fout dat weten de huidige westerlingen maar sommige anti westerlingen hebben anno 2004 nog steeds de idee dat slavernij moet kunnen. Dat daar niks verkeerds aan is. Ook in ons land lopen er mensen met zulk een ideeen rond. België heeft dat land gewoon uitgezogen gedurend 100 jaar Er werd een universiteit opgericht daar, faculteit: "Godsgeleerdheid", alsof het d�*t was wat nodig was voor dat land! Voor 1961 mochten Kongolezen in principe België zelfs niet binnen Kaders opleiden? Vergeet dat maar.. da�*t was "vir blanke"... Saddam werd door de US aan de macht gebracht, bewapend en gehouden volgens het principe "He is a bastard but he is our bastard", S: Juist. De amerikanen steunden iedereen die maar tegen de communisten waren en later steunden ze ook al wie tegen de islamfundamentalisten waren, zoals tegenwoordig iran. Dit was inderdaad een vergissing van de amerikanen. Ze hebben dit nu in hun gezicht gekregen. De taliban en osama in afghanistan die ze steunden in hun strijd tegen de communisten keerden zich later tegen hen met hun jihaad. 9/11 was het resultaat. De amerikanen zijn nogal kortzichtig op dat gebied en kijken niet al te ver vooruit. Dat is waar. Ze hebben dictators steun gegeven net zoals de communisten overal linkse dictators ter wereld steunden in volle koude oorlog. tot de US hem lieten verstaan dat ze niet zouden ingrijpen bij een inval in Koeweit, en dit ook gebeurde..CIA of diplomaten vergissinkje?: S: Na de inval door saddam in koeweit twijfelde bush wat hij zou doen, hij was heus geen man die graag ten oorlog trok. Het was thatcher die bush over de streep trok om actie te ondernemen. Zulk een agressie valt niet te tolereren zei ze, kijk maar naar hitler in 1940. Tatcher? niet eerder BP ?? toen was voor de Saoedis de maat vol De geciteerde uitspraak van Albright werd wel degelijk zo genoteerd, zonder enige nuancering of logenstraffing en is op heel wat sites nog te vinden. S: Verkeerde interpretatie. Wil je de tekst? die heb ik op mijn schijf staan... Nadat Saddam een Koerdisch stadje vergast had bleven de US chemische ofbacteriologische wapens leveren.. S: Men keek destijds inderdaad de andere kant uit. Men beschouwde saddam als een dam tegen het islamfundamentalisme... iran. En iedereen, russen, chinezen, fransen, duitsers, amerikanen tot zelfs arafat waren beste vriendjes met saddam. Tijdens de oorlog met Irak leverden ze massaal en stuurden ze observatoren. Die oorlogen gingen om amerikaanse oliebelangen, niet om een dictator méér of minder: S: Het was inderdaad niet te doen om een dictator meer of minder. Maar wel over de dreiging die er van saddam die er sinds zijn inval in koeweit uitging voor zijn buurlanden en voor israel. En wat die oliebelangen betreft. Iedereen heeft belang bij een stabiel midden oosten. Saddam zorgde echter voor instabiliteit en zou ook na de opheffing van de sancties tegen zijn land een bedreiging gebleven zijn. Vandaar dat hij weg moest. Voor Pinochet, Somoza of Allende kwamen de "Westerse Waarden" niet boven. Voor de generaals in Griekenland ook niet...voor tientallen anderen ook niet S: Vandaag tracht men van irak een democratie te maken. Bent u daar tegen? Of zijn volgens u de al zarqawis wel degelijk verzetstrijders die strijden voor democratie en tegen de dictatuur? Ik voorspelde de complete chaos na een oorlog daar en krijg helaas gelijk Scheiding Religie en Staat: zoals het recente "Te Deum"? S: Gaat u nu beweren dat vrijzinnige ministers zoals verhofstadt of de croo katholieken zijn omdat ze een traditioneel tedeum bijwoonden? Het koningshuis is samen met hun 'tedeum' een traditie. Dit doet werkelijk niets af aan de scheiding van religie en staat. Ach zo.. Vervangen door een logeplechtigheid dan maar? ![]() Daarbij ik geloof dat diegenen die jij voor nazis uitmaakt voorstander zijn van een verkozen president ipv een koning.per toeval zijn ze ook antiroyalistisch Ze rijden ook aan de rechterzijde van de baan, zoals ik: en dan? Dictatuur van een god verlangen, zoals Wojtola? S: Iedereen die naar een dictatuur van een god verlangt en elke andere dictatuur. Mensenrechten? Kijken we d�*�*r naar als we internationale handel drijven? S: Toch zo veel mogelijk. Zij die dat niet doen zijn fout en gaan in tegen hun eigen idealen en waarden. Dat zou u moeten weten. ![]() Als de US de "Code de la famille" in Irak laten afschaffen door hun Sjiïetische "puppets" S: De ayatollahs in iran zijn shiieten. Ik wist niet dat de iraniers de puppets van de amerikanen waren. Niet de Iraniërs, de iraakse Sjiïeten... Vrijheid van meningsuiting? Als Annemans rechters bedreigt? S: Hij wou volgens mij zeggen, politiek benoemde rechters. Dat sommige rechters vandaag de dag toch nog onder politieke invloed staan. [font=Tahoma][size=2]Annemans heeft heel duidelijk het programma van het ZB op gerechtelijk gebied verklaard: politieke vervolgingen door politieke invloed op de loopbaan van rechters... We wisten het al, nu is het dus officiëel… [/size][/font][/quote] Laatst gewijzigd door filosoof : 17 november 2004 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
zoals ik schreef wel véél enkelingen..Joos, Van Roey etc.. S: Wel veeeeel meer enkelingen zijn tegen deze veel enkelingen. Zo kunnen we wel door gaan niet ![]() Of denkt u dat kardinaal Daneels ons blaaskes wijs maakt. Daarbij, denkt u dat er iemand die zich nog katholiek noemt in dit land alles wat de paus zegt voor waar aanneemt of zich daar geen vragen bij stelt? De meeste katholieken zijn de middeleeuwen wel voorbij ! Jij koppelt ook niet toevallig die gedacht aan het nazisme...IK schreef dat woord niet S: Je hoefde dit woord niet te schrijven. Ik weet zo wel waar je heen wilt. 100 jaar geleden liep er veel mis, meer dan enkel taal toestanden!! Jij fixeert op die taal en volk mythe, kijk toch ruimer!! S: Wat liep er toen nog meer mis, net na 14-18 ..toen alles nog in het frans te doen was.. verklaar. Mijn grootvader had ook frontstrepen, maar daarom werd niet gecollaboreerd: d�*t is iets van de vlaamse beweging: S: Bij mijn weten heeft de grondlegger van de vlaamse beweging niet gecollaboreerd. Men heeft hem in 1939 voor het uitbreken van de oorlog in frankrijk doodgeschoten. Het zijn anderen die na hem de leiding op zich hebben genomen die met de duitsers gecollaboreerd hebben nadat ze vele beloften van de duitsers hadden gekregen. De duitsers hadden van de vlaams/waalse situatie/tegenstelling in dit land gebruik gemaakt. [QUOTE Karel Dillen]"de kern van de zaak is de onomstootbare waarheid dat de collaboratie niet mag, niet kan losgemaakt worden van de Vlaamse Beweging, er een beslissend onderdeel van uit maakt" Karel Dillen (VB) S: Wat kan mij nu karl dillen schelen en zijn uitspraken. Ik deel de mening van karl dillen helemaal niet. Wat u zegt gaat de partij NVA en SPIRIT even zeer aan. Met uw uitspraken valt u ook die partijen aan. Wij hebben veel aan de vlaamse beweging te danken. En ik voel mij eerst vlaming en dan pas belg en europeaan. Moet ik mij daarom misschien een nazi voelen? Ik heb niks met nazis te maken ! België heeft dat land gewoon uitgezogen gedurend 100 jaar Er werd een universiteit opgericht daar, faculteit: "Godsgeleerdheid", alsof het d�*t was wat nodig was voor dat land! Voor 1961 mochten Kongolezen in principe België zelfs niet binnen Kaders opleiden? Vergeet dat maar.. da�*t was "vir blanke"... S: Ja ze hebben dat land uitgezogen. En dan? Ik heb daar niks mee te maken. En ze hebben die congolezen goed frans leren spreken. Maar nederlands? Ho maar ! Frans stond duidelijk nog altijd boven het nederlands .. die vlaamse boerkes nietwaar ![]() ![]() Tatcher? niet eerder BP ?? S: Neen BP is pas na aandringen van thatcher saddam uit koeweit gaan schoppen. Niet andersom. Wil je de tekst? die heb ik op mijn schijf staan... S: Doe maar. Je hebt die waarschijnlijk gekregen van de cia. Ik voorspelde de complete chaos na een oorlog daar en krijg helaas gelijk S: Ik weet dit niet. Ik ben hier niet zo dikwijls op dit forum. Maar als u dit voorspelde had u gelijk. Ik was ook tegen de inval van irak en niet alleen maar omdat die onwettig was maar ook omdat ik een complete chaos verwachtte (ik had het trouwens veeeel erger verwacht...) nadat ik jaren (na 9/11 omdat ik mij afvroeg hoe het mogelijk is dat mensen tot zoiets in staat zijn) gesprekken tussen moslims van uit alle hoeken van de wereld op yahoo forums had zitten volgen. De haat jegens de amerikanen droop er toen al af, nog voor de inval in irak. Nu is het nog erger. per toeval zijn ze ook antiroyalistisch Ze rijden ook aan de rechterzijde van de baan, zoals ik: en dan? S: Iemand die voor een verkozen president is is een democraat. Nazis zijn bij mijn weten geen democraten. Niet de Iraniërs, de iraakse Sjiïeten... S: Dus u denkt dat de iraakse sjiieten puppets zijn van de amerikanen? Fout. Dat dachten de amerikanen net zoals ze dachten dat de taliban en osama puppets waren goed om tegen de communisten te strijden. Ik voorspelde voor de inval van irak dat de sjiieten zich net zoals de taliban en osama destijds, zich tegen de amerikanen zouden keren. En het is uitgekomen. Jihad nietwaar... de enige echte bondgenoten van de amerikanen in irak zijn de koerden en die hebben er alle reden toe. Want zonder de amerikanen zouden zij in het nieuwe irak dat dan onder het islamitische juk zou gezeten hebben (2de iran), ook geen recht van spreken hebben gehad. Annemans heeft heel duidelijk het programma van het ZB op gerechtelijk gebied verklaard: politieke vervolgingen door politieke invloed op de loopbaan van rechters... We wisten het al, nu is het dus officiëel… S: In een democratie hebben rechters zich niet uit te spreken over politieke partijen. Dat doet de kiezer. De vorige rechters hebben zich daarom allemaal onbevoegd verklaart. In Gent hadden ze er toch eindelijk een gevonden die de vuile klus wilde klaren. Toevallig was die rechter wel lid van een franstalig clubje in gent en onckelinckx had er natuurlijk ook niks mee te maken. Dit is de situatie vandaag. Laatst gewijzigd door smiley : 17 november 2004 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() zoals ik schreef wel véél enkelingen..Joos, Van Roey etc..
S: Wel veeeeel meer enkelingen zijn tegen deze veel enkelingen. Zo kunnen we wel door gaan niet ![]() Of denkt u dat kardinaal Daneels ons blaaskes wijs maakt. Daarbij, denkt u dat er iemand die zich nog katholiek noemt in dit land alles wat de paus zegt voor waar aanneemt of zich daar geen vragen bij stelt? De meeste katholieken zijn de middeleeuwen wel voorbij ! Jij koppelt ook niet toevallig die gedacht aan het nazisme...IK schreef dat woord niet S: Je hoefde dit woord niet te schrijven. Ik weet zo wel waar je heen wilt. Goed dat je een kristallen bol hebt: gemakkellijk voor je beleggingen ![]() 100 jaar geleden liep er veel mis, meer dan enkel taal toestanden!! Jij fixeert op die taal en volk mythe, kijk toch ruimer!! S: Wat liep er toen nog meer mis, net na 14-18 ..toen alles nog in het frans te doen was.. verklaar. Al sinds de Industriële revolutie: ooit van sociale onrechtvaardigheden en problemen gehoord, of ken je enkel taalproblemen? Ja, daar zit wel HET probleem met die vlaamse beweging, idd... Mijn grootvader had ook frontstrepen, maar daarom werd niet gecollaboreerd: d�*t is iets van de vlaamse beweging: S: Bij mijn weten heeft de grondlegger van de vlaamse beweging niet gecollaboreerd. Men heeft hem in 1939 voor het uitbreken van de oorlog in frankrijk doodgeschoten. Het zijn anderen die na hem de leiding op zich hebben genomen die met de duitsers gecollaboreerd hebben nadat ze vele beloften van de duitsers hadden gekregen. De duitsers hadden van de vlaams/waalse situatie/tegenstelling in dit land gebruik gemaakt. in WO1 ook? Het VNV liep al achter het nazisme voor de oorlog... Dat iemand die in 1939 overleed niet gecollaboreerd kan hebben is pure logica...Wat hij zou hebben gedaan is giswerk. Zijn medestanders... cfr Dillen.. Dus als de vlaamse beweging collaboreerde was 't de schuld van de Duitsers... [QUOTE Karel Dillen]"de kern van de zaak is de onomstootbare waarheid dat de collaboratie niet mag, niet kan losgemaakt worden van de Vlaamse Beweging, er een beslissend onderdeel van uit maakt" Karel Dillen (VB)[/UNQUOTE] S: Wat kan mij nu karl dillen schelen en zijn uitspraken. Ik deel de mening van karl dillen helemaal niet. Wat u zegt gaat de partij NVA en SPIRIT even zeer aan. Met uw uitspraken valt u ook die partijen aan. Wij hebben veel aan de vlaamse beweging te danken. En ik voel mij eerst vlaming en dan pas belg en europeaan. Moet ik mij daarom misschien een nazi voelen? Ik heb niks met nazis te maken !IK schreef dat woord niet. België heeft dat land gewoon uitgezogen gedurend 100 jaar Er werd een universiteit opgericht daar, faculteit: "Godsgeleerdheid", alsof het d�*t was wat nodig was voor dat land! Voor 1961 mochten Kongolezen in principe België zelfs niet binnen Kaders opleiden? Vergeet dat maar.. da�*t was "vir blanke"... S: Ja ze hebben dat land uitgezogen. En dan? Ik heb daar niks mee te maken. En ze hebben die Congolezen goed frans leren spreken. Maar nederlands? Ho maar ! Frans stond duidelijk nog altijd boven het nederlands .. die vlaamse boerkes nietwaar ![]() ![]() Zo men in Congo Vlaams zou spreken was alles opgelost? Of het voornaamste? ![]() ![]() ![]() Tatcher? niet eerder BP ?? S: Neen BP is pas na aandringen van thatcher saddam uit koeweit gaan schoppen. Niet andersom.Stuurde BP een regiment of de luchtmacht? En op aandringen van Tatcher:o dat is nieuws!!! Wil je de tekst? die heb ik op mijn schijf staan... S: Doe maar. Je hebt die waarschijnlijk gekregen van de cia. ![]() Ik voorspelde de complete chaos na een oorlog daar en krijg helaas gelijk S: Ik weet dit niet. Ik ben hier niet zo dikwijls op dit forum. Maar als u dit voorspelde had u gelijk. Ik was ook tegen de inval van irak en niet alleen maar omdat die onwettig was maar ook omdat ik een complete chaos verwachtte (ik had het trouwens veeeel erger verwacht...) nadat ik jaren (na 9/11 omdat ik mij afvroeg hoe het mogelijk is dat mensen tot zoiets in staat zijn) gesprekken tussen moslims van uit alle hoeken van de wereld op yahoo forums had zitten volgen. De haat jegens de amerikanen droop er toen al af, nog voor de inval in irak. Nu is het nog erger. Sinds de eerste Golfoorlog...(en in verband met Israel) Het ergste moet nog komen, in Irak.Het Westen is vergeten hoe het de wereld veroverde door gebruik van geweld, de wereld niet (ene Huntington, schijnt het) per toeval zijn ze ook antiroyalistisch Ze rijden ook aan de rechterzijde van de baan, zoals ik: en dan? S: Iemand die voor een verkozen president is is een democraat. Nazis zijn bij mijn weten geen democraten.IK schreef dat woord niet, en niet alle presidenten zijn democraten (OK, koningen ook niet allemaal) En dan? per toeval, idd... ![]() Niet de Iraniërs, de iraakse Sjiïeten... S: Dus u denkt dat de iraakse sjiieten puppets zijn van de amerikanen? Fout. Dat dachten de amerikanen net zoals ze dachten dat de taliban en osama puppets waren goed om tegen de communisten te strijden. Ik voorspelde voor de inval van irak dat de sjiieten zich net zoals de taliban en osama destijds, zich tegen de amerikanen zouden keren. En het is uitgekomen. Jihad nietwaar... de enige echte bondgenoten van de amerikanen in irak zijn de koerden en die hebben er alle reden toe. Want zonder de amerikanen zouden zij in het nieuwe irak dat dan onder het islamitische juk zou gezeten hebben (2de iran), ook geen recht van spreken hebben gehad. Akkoord: ze gebruiken en manipuleren elkaar en dat gaat nog "vodden geven" Annemans heeft heel duidelijk het programma van het ZB op gerechtelijk gebied verklaard: politieke vervolgingen door politieke invloed op de loopbaan van rechters... We wisten het al, nu is het dus officiëel… S: In een democratie hebben rechters zich niet uit te spreken over politieke partijen. Dat doet de kiezer(Er was geen politieke partij gedagvaard!!). De vorige rechters hebben zich daarom allemaal onbevoegd verklaarD. In Gent hadden ze er toch eindelijk een Méér dan één!! gevonden die de vuile klus wilde klaren. Toevallig was die rechter wel lid van een franstalig clubje in gent en onckelinckx had er natuurlijk ook niks mee te maken. Dit is de situatie vandaag. Wat een misdaad! Lid zijn van een franstalige veregiging!!![/quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() als islam vrede predikt... waarom zijn er dan zoveel zelfmoor- en bomaanslagen, waarom worden dan mensen gekeeld als varkens, waarom schieten ze mensen neer om een mening of uitlating... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rare gedachtenkronkels hebben jullie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 november 2004 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar hebben zij (meervoud, aangezien je het over "hun" hebt) rechters bedreigd? Meer dan een keer zelfs ("bedreigingen")? Zelfs met veel grote lettertjes kom je niet bepaald geloofwaardig over.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
. Al sinds de Industriële revolutie: ooit van sociale onrechtvaardigheden en problemen gehoord, of ken je enkel taalproblemen? Ja, daar zit wel HET probleem met die vlaamse beweging, idd... S: Inderdaad. Of is het aangesproken worden in je eigen taal wanneer je naar het gemeentehuis, de dokter, de notaris of advocaat enz. gaat volgens jou echt niet zo belangrijk? Dus jij zou er vandaag nog steeds geen probleem mee hebben als je geen nederlandstalige boeken in de boekenwinkel zou kunnen vinden of als er vandaag nog steeds geen nederlandstalig onderwijs zou bestaan waar je je kinderen zou kunnen naartoe sturen. Dit is volgens jou geen onrechtvaardigheid? En ook nooit gehoord over de beloftes die toenmalig en fransgezinde koning albert aan de vlaamse soldaten in de loopgraven had gedaan en die hij later niet is nagekomen? in WO1 ook? Het VNV liep al achter het nazisme voor de oorlog... Dat iemand die in 1939 overleed niet gecollaboreerd kan hebben is pure logica...Wat hij zou hebben gedaan is giswerk. Zijn medestanders... cfr Dillen.. Dus als de vlaamse beweging collaboreerde was 't de schuld van de Duitsers... S: Nazis in Wo1? Zever niet man. Er was toen van nazis helemaal geen sprake. ![]() En neen hij werd niet neergeschoten omdat hij nazi zou geweest zijn maar omdat de koning en al zijn meelopers hem als staatsgevaarlijk beschouwde. Je kan wel raden waarom. Dus als de vlaamse beweging collaboreerde was 't de schuld van de Duitsers... S: Als de vlaamse beweging collaboreerde om eindelijk onder het 'franstalige juk' uit te geraken dan was het de schuld van de leider van die beweging, maar hij deed dit wel aangelokt door de vele duitse beloften die hem werden gedaan en helemaal niet omdat hij toch o zo graag alle joden wilde uitroeien. En niet alle 'flaminganten' zijn/waren collaborateurs. Daarbij, alsof er geen franstalige collaborateurs waren? De meeste collaborateurs waren franstaligen. Maar ja.. de vlamingen hebben de naam nietwaar... "Ja ze hebben dat land uitgezogen. En dan? Ik heb daar niks mee te maken." S: Als je iets in het rood kleurt moet je wel alles in het rood kleuren. Jij wil blijkbaar laten uitschijnen dat ik dat niet erg zou vinden. Ik wou alleen maar zeggen dat men mij (onze generatie) daar niet van kan beschuldigen. Men moet de huidige generatie belgen niet beschuldigen van wandaden die door voorouders zouden zijn begaan. Of gaan de congolezen die eindelijk eens hun eigen verantwoordelijkheid zouden moeten gaan opnemen voor de maleize in hun land daar (kolonialisme) steeds mee voor de dag komen? Als het vandaag fout loopt in hun land is het hun eigen fout en niet die van de huidige belgen. Zo men in Congo Vlaams zou spreken was alles opgelost? Of het voornaamste? S: Dit is helemaal niet wat ik wilde zeggen. Ik wou alleen maar aantonen dat het nederlands nog steeds niet voor vol werd aangezien. Dat zij die in 'Belgenland' vlaams spraken toen nog steeds 2de rangsburgers waren. (vlaamse boerkes) Stuurde BP een regiment of de luchtmacht? En op aandringen van Tatcher:o dat is nieuws!!! S: Misschien is er hier sprake van een misverstand. Wie is BP volgens jou? Ik veronderstel papa busch. ![]() Twijfelende Busch werd inderdaad door het 'advies' van thatcher over de streep getrokken om saddam toch maar uit bezet koeweit te gaan schoppen. Thatcher was iemand die er nogal vlug invloog. Ze had niet voor niets de naam 'iron lady' Sinds de eerste Golfoorlog...(en in verband met Israel) Het ergste moet nog komen, in Irak.Het Westen is vergeten hoe het de wereld veroverde door gebruik van geweld, de wereld niet (ene Huntington, schijnt het) S: Juist Israel. Dat is de voornaamste voedingsbodem van de haat tegen het westen. Van dit conflict maken die 'fundis' stevig gebruik van, of beter gezegd misbruik ! De eerste golfoorlog had er niet zozeer mee te maken. Iedereen wist dat saddam fout was door koeweit binnen te vallen. Het bracht alleen maar dolgedraaide osama, die het niet kon verdragen dat een in zijn ogen 'christenen hond' voet op zijn heilig arabisch zand kwam zetten. En dit, nota bene, op aanvraag en goedkeuring van de saoedische koning zelf, op zijn 'jihad' gedachten waarvan men later de gevolgen kon merken. Waar religie toch allemaal niet goed voor is nietwaar. Wat een misdaad! Lid zijn van een franstalige veregiging!!! S: Wat doet vermoeden dat die rechter niet echt onpartijdig is... niet al te vlaams gezind dus. Maar ja... dat zou in zijn beslissing niet mogen meespelen... doch rechters zijn ook maar mensen nietwaar... Laatst gewijzigd door smiley : 19 november 2004 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#314 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wel, Mohammed moest zich blijkbaar tegen alle Arabieren verdedigen, want toen hij stierf had hij op 10 jaar tijd zich zo hard moeten verdedigen, dat quasi geheel Arabie in zijn handen gevallen was. Na zijn dood moesten de kaliefen zich dan weer verdedigen tegen Perzen en Romeinen. Ze moesten zich zo hard verdedigen dat ze op 50 jaar tijd van Spanje tot India vijanden hadden die op hun loerden. Heel de wereld was bijna tegen hen. En nu is inderdaad de hele wereld vijandig gezind tegenover de moslims en moeten ze zich gaan verdedigen met passagiersvliegtuigen in New York, of moeten ze zich gaan verdedigen met passagierstreinen in Spanje, of moeten ze zich gaan verdedigen met schoolkinderen in Rusland, of moeten ze zich gaan verdedigen tegen de vrije meningsuiting in het Europese Holland... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 19 november 2004 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Is dit alles wat rest van de Theo Van Gogh Thread?
OK daar gaan we dan. Hier een cartoontje. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
|
![]() Oh en dan is er dit nog: nieuws over hoe goed het gaat met de killer Mohammed B. en zijn companen in de gevangenis.
Aangezien ze volop de Nederlandse tv en de kranten mogen zien, zou ik zeggen mensen sla uw slag en schrijf, columns, ingezonden brieven. Ook hoop ik dat de cabaretiers en komieken op tv hun met humor van kant maken. ¨¨Mohammed B. voorzien van krant en TV¨¨¨¨ Bron: NOS Teletekst Gepubliceerd: vrijdag 19 november 2004 @ 23:46 Mohammed B., de man die wordt verdacht van de moord op Theo van Gogh, heeft weer de beschikking over een krant en televisie. Hij en de zes andere medeverdachten mogen allen Nederland 1,2 en 3 zien en Nederlandse literatuur lezen. Dit is door de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam besloten, zo meldt een woordvoerster van de rechtbank. Een "ongebreidelde kennisname" van kranten en tv-programma's zou volgens de raadkamer niet verantwoord zijn, omdat het onoverziene risico's met zich meebrengt. Eerder op de dag werd al besloten dat de zeven verdachten toegang mochten hebben tot alle in het huis van bewaring beschikbare media. Het Openbaar Ministerie (OM) wilde dat de verdachten geen kranten kranten konden lezen of tv konden kijken in het belang van het onderzoek. Hiertegen werd een zogenaam spoedappel aangetekend, wat uiteindelijk door de rechter is verworpen. Tegen de beslissing van de raadkamer kan het het OM niet meer in beroep. "Wij zullen hierin moeten berusten", aldus een woordvoerder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |