Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2017, 11:40   #301
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja wat zijt ge met een dwaze onnozelaar op uw kot als vrouw gene vetten hé ?
Ik weet genoeg; vrouwen met huisdieren komen op de zwarte lijst.
Oud 12 april 2017, 13:13   #302
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Want ik heb niet de indruk dat ze hier gewenst zijn.
klopt, dus hup, terug achter uw fornuis!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 15:02   #303
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Denk jij nu echt dat ik op dit dom spelletje van u ga ingaan en mijn tijd ga verdoen!!! Mens toch, je haat tegen den Hoomer blijft de bovenhand halen, is het niet?
Haters zullen haten, er is zelfs een miniscuul forumpje opgericht om je haat te spuien ga daar wat zeveren.
Als Hoomer op zijn stokpaardje zit, houdt hij niet op met "haten". 't Is zijn lievelingswoordje.
Oud 12 april 2017, 15:05   #304
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Neen. Maar ik durf wedden dat als een vrouw hier de touwtjes in handen had mijn mening binnen 2 dagen werd gecensureerd en ik een ban aan mijn broek had. Kinderachtig gedrag alom. Hihihi.

Dan als hier alleen vrouwen op dit forum aanwezig waren omdat alle mannen geband werden buiten enkele gecasteerde types werd het hier 1 achterbaks feestje van jaloezie en geroddel.

Maar troost u; de mannen hier aanwezig zijn nog de slechste niet en willen je nog wel iets bijleren hoe de vork juist aan de steel zit...
Lees nu eens gewoon de teksten in dit en aanverwante draadjes, jammer dat het niet kan zonder de namen te zien.
Kom me dan eens vertellen wie de ergste roddelaars zijn en het meest gefrustreerde praat verkopen.
Oud 12 april 2017, 15:09   #305
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat enkele idioten daar misbruik van maken is geen reden om alle tweeverdieners in dat hoekje te duwen.

Het is ook erg bizar dat het vooral (oudere) vrouwen zijn die vinden dat jongere vrouwen thuis moeten blijven voor hun kinderen.

Ik voel toch wat jaloezie en wrok dat ze zelf geen carriere hebben kunnen uitbouwen omdat in hun tijd het de gewoonte was om de man voor te laten gaan en thuis te blijven.

Mijn vrouw mag evenveel als ik. Als ik carriere mag uitbouwen,mag zij dat ook. En guess what, dat is de meest gezonde situatie die je je kan inbeelden, een relatie onder gelijken.
Zever! Ik ben toch ook gaan werken! Ik ben thuisgebleven tot mijn jongste 2 1/2 was (maar zelfs daarvoor deed ik af en toe een interim) en ik herhaal dat ik op die manier mooie jaren beleefde. Zelf zien hoe het kindje begint te kruipen, zijn eerste stapje meemaken, zijn eerste woordje horen ... dat zijn momenten die ik liever zelf beleefde dan ze te moeten horen vertellen van een oppas!
Oud 12 april 2017, 15:11   #306
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De vrouw kon ook niet verliefd worden op een mannelijke collega.
Of op hare baas.
Niet overdrijven, hé! De fakteur en de melkboer waren er nog en er waren bakkers die brood aan huis brachten
Oud 12 april 2017, 15:17   #307
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat ligt vooral aan de wereldvreemde rechters, die de vrouwen blijven voortrekken bij voogdij, verdeling en toekenning van alimentatie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dit !

+ waar is de vader van de kinderen in Marie's verhaal ?
Als het over de vader van mijn kinderen gaat, blij dat ik er vanaf was, een grote last!
En wat dat voortrekken betreft, ik kreeg meer geen alimentatie dan wel. Het duurde meer dan 2 jaar voor ik eindelijk die toestand met een kortgeding in orde kreeg. t.t.z. er werd een minnelijke schikking getroffen waarbij ik minder dan de helft van de verschuldigde alimentatie toegewezen kreeg.
A propos, die alimentatie was enkel en alleen voor de kinderen berekend, voor mezelf was daar geen frank bij. Daar ben ik nog altijd blij om, het idee dat ik merci had moeten zeggen voor een maandelijks zakcentje ... bah!
Oud 12 april 2017, 15:18   #308
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Vrouwen zijn meesters in het manipuleren.

Janken en het slachtoffer spelen kunnen ze als de beste, iedereen trapt er ook in.
Daar zie, spuit elf
Oud 12 april 2017, 15:30   #309
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als het over de vader van mijn kinderen gaat, blij dat ik er vanaf was, een grote last!
En wat dat voortrekken betreft, ik kreeg meer geen alimentatie dan wel. Het duurde meer dan 2 jaar voor ik eindelijk die toestand met een kortgeding in orde kreeg. t.t.z. er werd een minnelijke schikking getroffen waarbij ik minder dan de helft van de verschuldigde alimentatie toegewezen kreeg.
A propos, die alimentatie was enkel en alleen voor de kinderen berekend, voor mezelf was daar geen frank bij. Daar ben ik nog altijd blij om, het idee dat ik merci had moeten zeggen voor een maandelijks zakcentje ... bah!
Zal een erg warme thuis geweest zijn daar bij jullie met twee conflicterende ouders...

En dan maar afgeven op ouders die hun kinderen naar een crèche brengen.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 15:30   #310
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 12 april 2017 om 15:34.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 15:31   #311
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet dieper graven, dalibor.

Waarom zijn relaties moeilijker dan voorheen?

Er is niet louter een financieel luik, maar de vrijgevochten, feministische vrouw, daar is gewoon geen beginnen meer aan.

Wat jij maar niet schijnt te beseffen is dat veel mannen hierdoor in ongeziene problemen komen.
Héwel voor wij vrijgevochten waren, hebben wij millennia lang het gevoel gehad dat er aan de mannen geen beginnen aan was!
Eindelijk mogen wij zelf beslissen over ons eigen leven en nu hebben bepaalde mannen (gelukkig niet allemaal maar Demper en consoorten zeker wel) voortdurend kritiek op de moderne vrouwen. Omdat de vrouw ook gewaardeerd wenst te worden hebben die mannen een complex zo groot als een berg want vrouwen kleineren en bevelen is toch zoveel eenvoudiger en comfortabeler.
Demper, trek naar één of ander islamland, daar kan u de pasja uithangen!
Oud 12 april 2017, 15:37   #312
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar het gaat helemaal niet om onderwerping aan de man!
Je hebt duidelijk nog nooit een relatie gehad met een feeks.
Maar anderen wel, en zo zijn er velen.

Wat de islam inderdaad goed beseft is dat vrouwen veel vrijheid geven niet goed is.
Dat zie je nu in het Westen: veel singles en weinig kinderen omdat de vrouw kiest voor een carrière.
Politiek compenseert door de import van moslims, terreur tot gevolg.
Veel bedrog, echtscheidingen, extreme seksuele uitspattingen met algemeen wantrouwen als gevolg.

MAAR hoe ze daar mee omgaan tout court, is net zoals de rest van de islam compleet achterlijk.
Demper's kromme redenering is dus : vrouwen die vrij zijn, veroorzaken terreur
Oud 12 april 2017, 15:45   #313
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rustig in en uitademen Marie, veeg het schuim even van je lippen en herlees even wat onze vriend Demper schrijft.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 15:49   #314
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Zal een erg warme thuis geweest zijn daar bij jullie met twee conflicterende ouders...

En dan maar afgeven op ouders die hun kinderen naar een crèche brengen.
Toen ik merkte dat het niet ging, heb ik een einde aan het huwelijk gemaakt. Eer ik zover was, heb ik heel lang getwijfeld, dat was een proces van enige jaren.
Ik was katholiek opgevoed, een echtscheiding was voor mij geen kleinigheid.
Ook dacht ik lang dat het voor de kinderen beter was in een evenwichtig huishouden met een vader en een moeder op te groeien. Eigenlijk is dat nog altijd mijn mening. Soms zie ik hoe gescheiden echtparen echt hun best doen om overeen te komen waar het de kinderen betreft, dat vind ik mooi. Bij ons was dat onmogelijk. Toen ik zag hoe de kinderen open bloeiden nadat mijn ex het huis verlaten had, wist ik dat ik verstandig gehandeld had. Mijn ex was geen goede echtgenoot en zeker geen goede vader, in geen enkele situatie zouden zijn kinderen gelukkig zijn geweest bij hem, ook niet als we nu jonge mensen zouden zijn en kinderen kregen.
Oud 12 april 2017, 15:52   #315
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Rustig in en uitademen Marie, veeg het schuim even van je lippen en herlees even wat onze vriend Demper schrijft.
Hier zie, na spuit 11 komt spuitje 12
Oud 12 april 2017, 15:54   #316
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier zie, na spuit 11 komt spuitje 12
Oei dat moet je eens uitleggen, dat begrijp ik niet goed, je zit toch niet aan de spuit of zoiets.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 16:00   #317
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Zever! Ik ben toch ook gaan werken! Ik ben thuisgebleven tot mijn jongste 2 1/2 was (maar zelfs daarvoor deed ik af en toe een interim) en ik herhaal dat ik op die manier mooie jaren beleefde. Zelf zien hoe het kindje begint te kruipen, zijn eerste stapje meemaken, zijn eerste woordje horen ... dat zijn momenten die ik liever zelf beleefde dan ze te moeten horen vertellen van een oppas!
En alweer draait het om uzelf en wat jij denkt dat het beste is voor jezelf. En je projecteert dat op alle andere vrouwen.

Vrouwen zoals u zijn wat ter mis is met de maatschappij.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 16:09   #318
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toen ik merkte dat het niet ging, heb ik een einde aan het huwelijk gemaakt. Eer ik zover was, heb ik heel lang getwijfeld, dat was een proces van enige jaren.
Ik was katholiek opgevoed, een echtscheiding was voor mij geen kleinigheid.
Ook dacht ik lang dat het voor de kinderen beter was in een evenwichtig huishouden met een vader en een moeder op te groeien. Eigenlijk is dat nog altijd mijn mening. Soms zie ik hoe gescheiden echtparen echt hun best doen om overeen te komen waar het de kinderen betreft, dat vind ik mooi. Bij ons was dat onmogelijk. Toen ik zag hoe de kinderen open bloeiden nadat mijn ex het huis verlaten had, wist ik dat ik verstandig gehandeld had. Mijn ex was geen goede echtgenoot en zeker geen goede vader, in geen enkele situatie zouden zijn kinderen gelukkig zijn geweest bij hem, ook niet als we nu jonge mensen zouden zijn en kinderen kregen.
Toen ik samenwoonde met de moeder van mijn zoon heb ik jaren op mijn tanden moeten bijten van de schrik dat ze het met hem zou afstappen. Zelfs al ligt het niet in mijn aard heb ik veel over mij moeten laten gaan. Toen ik op zakenreis was is ze het vanzelf afgebold en mijn toen 15 jarige zoon heeft voor mij gekozen. Hij kon ze bij wijze van spreken soms vermoorden niettegenstaande hij anders rustig is. Altijd alles niet bij de mannen leggen.

Dat zijn jaren om te vergeten. Al de andere jaren met uitzondering van de 3 laatste heb ik nooit een vrouw in huis gewild. Mijn motto is altijd geweest, een vrouw is schoon gerief maar niet in huis pakken. Als ze aanstalten maakten om langer dan een paar nachten te blijven dan zette ik de puntjes op de i.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 18:02   #319
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Demper heeft daarin 100% gelijk.
Als westerse mannen niet gefeminiseerd waren geraakt, zou de massa-immigratie van miljoenen mannen uit vreemde en agressieve culturen nooit zijn toegestaan.
Westerse mannen hebben keuzevrijheid gegeven aan westerse vrouwen.
En nu kiezen westerse vrouwen wie deze vrijheid weer van hen gaat afnemen.
Feminisme = ondergang van het westen.
Het betrekken van vrouwen bij de politiek is een DRAMA geweest voor het westen.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2017, 18:05   #320
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je kent je vrouw toch al langer voordat je ermee trouwt he.

Feeksen haal je er zo tussenuit.
Vroeg of laat zal je die mening herzien. Omdat ze onjuist is.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be