![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet genoeg; vrouwen met huisdieren komen op de zwarte lijst.
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt, dus hup, terug achter uw fornuis!
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom me dan eens vertellen wie de ergste roddelaars zijn en het meest gefrustreerde praat verkopen.
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#307 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat dat voortrekken betreft, ik kreeg meer geen alimentatie dan wel. Het duurde meer dan 2 jaar voor ik eindelijk die toestand met een kortgeding in orde kreeg. t.t.z. er werd een minnelijke schikking getroffen waarbij ik minder dan de helft van de verschuldigde alimentatie toegewezen kreeg. A propos, die alimentatie was enkel en alleen voor de kinderen berekend, voor mezelf was daar geen frank bij. Daar ben ik nog altijd blij om, het idee dat ik merci had moeten zeggen voor een maandelijks zakcentje ... bah!
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan maar afgeven op ouders die hun kinderen naar een crèche brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 12 april 2017 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk mogen wij zelf beslissen over ons eigen leven en nu hebben bepaalde mannen (gelukkig niet allemaal maar Demper en consoorten zeker wel) voortdurend kritiek op de moderne vrouwen. Omdat de vrouw ook gewaardeerd wenst te worden hebben die mannen een complex zo groot als een berg want vrouwen kleineren en bevelen is toch zoveel eenvoudiger en comfortabeler. Demper, trek naar één of ander islamland, daar kan u de pasja uithangen!
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#313 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was katholiek opgevoed, een echtscheiding was voor mij geen kleinigheid. Ook dacht ik lang dat het voor de kinderen beter was in een evenwichtig huishouden met een vader en een moeder op te groeien. Eigenlijk is dat nog altijd mijn mening. Soms zie ik hoe gescheiden echtparen echt hun best doen om overeen te komen waar het de kinderen betreft, dat vind ik mooi. Bij ons was dat onmogelijk. Toen ik zag hoe de kinderen open bloeiden nadat mijn ex het huis verlaten had, wist ik dat ik verstandig gehandeld had. Mijn ex was geen goede echtgenoot en zeker geen goede vader, in geen enkele situatie zouden zijn kinderen gelukkig zijn geweest bij hem, ook niet als we nu jonge mensen zouden zijn en kinderen kregen.
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#316 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrouwen zoals u zijn wat ter mis is met de maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn jaren om te vergeten. Al de andere jaren met uitzondering van de 3 laatste heb ik nooit een vrouw in huis gewild. Mijn motto is altijd geweest, een vrouw is schoon gerief maar niet in huis pakken. Als ze aanstalten maakten om langer dan een paar nachten te blijven dan zette ik de puntjes op de i. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als westerse mannen niet gefeminiseerd waren geraakt, zou de massa-immigratie van miljoenen mannen uit vreemde en agressieve culturen nooit zijn toegestaan. Westerse mannen hebben keuzevrijheid gegeven aan westerse vrouwen. En nu kiezen westerse vrouwen wie deze vrijheid weer van hen gaat afnemen. Feminisme = ondergang van het westen. Het betrekken van vrouwen bij de politiek is een DRAMA geweest voor het westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |