![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou gezegd hebben: ‘we weten het niet’, maar dat was hij eigenlijk al minutenlang aan het zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MVR is geen wetenschapper, maar politicus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetenschappers gaan als ze in de hoek gedreven worden soms toch een antwoord proberen te geven. Meer mediatraining dringt zich op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het opstarten van een NIEUWE vliegtuigmaatschappij, die voor mijn part ook in zeppelins kan & mag investeren lijkt me nog altijd beter dan belastinggeld weggooien om een buitenlands bedrijf nog een tijdlang aan een faillissement te laten ontsnappen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent dagelijks bezig met gemiddelde, standaardafwijking, betrouwbaarheidsinterval, kruiscorrelatie en dan zit een journalist minutenlang te zeuren over ‘is het nu Ja of Neen’. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeiden ze over het kroonjuweel, Sabena, ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig wil de PS dat niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet dat ergens bewaren om na 2024 boven te halen... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 mei 2020 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het communautaire moet in de diepvries, want het VB..." Zal dat electoraal een succesrijke strategie blijken? We gaan zien, bij leven en welzijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De tegenstanders van steun hier hebben in de politiek alleen de PVDA als partner. De voorstanders van steun is inclusief de NVA ![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Ik ben blij dat de communisten zoveel aanhang hebben op dit forum !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALs je Kaproen en mij over dezelfde kam wil scheren dan mag dat, maar dan moet je wel beseffen dat je de discussie wel degelijk verloren hebt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna toon ik aan dat er helemaal geen delta van 16000 jobs is, en dat blijf je dan maar negeren. Vervolgens scheer je me over dezelfde kam als Kaproen omdat... Ergo, schaakmat Tavek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PVDA is tegen, maar de redenen waarvoor ze tegen zijn staan lijnrecht tegenover mijn redenen. En de rest van de politiek is enkel maar voor omdat het een high profile zaak is waarmee ze proberen te scoren op emo gebied. Toont alleen maar aan wat voor een tamzakken onze politici zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zie: https://twitter.com/lectrr/status/1260436836805234690
Voor al diegenen die het niet zo hebben op 'subsidieslurpers'. Recht in de roos, die cartoon. Edit: Brussels Airlines kan voor mijn part ook aan 'crowd funding' doen. Hoe ver zouden ze daar mee vliegen, eigenlijk?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 mei 2020 om 05:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom spreekt men nog steeds over Belgisch-Congo?
Ik dacht dat daar in de jaren '60 al een einde aan gekomen was aan die Belgische kolonie. Is er iemand die nog een boodschap heeft aan het Belgisch-Congo van vroeger? Moeten wij het Covid-19 danken dat het de gelukzoekers die van die kanten komen aangevlogen/gevaren het even wat moeilijker maakt? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 mei 2020 om 06:59. |
![]() |
![]() |