![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandaman komt ook zelden in traditoneel katholieke milieus met zijn kroostrijke gezinnen waar de kinderen wel vertrouwd zijn met religieuze terminologie die hij om de een of andere bizarre reden niet meer wil horen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is een invasie van Turken en Marokkanen aan de gang in Vlaanderen, zoveel is wel duidelijk.
Als we al hun nakomelingen als Vlamingen gaan bestempelen omdat ze hier geboren zijn, zal Vlaanderen nooit het bestuur krijgen dat de echte blanke Vlaming wilt, zijnde een rechts conservatief. Vergeet niet dat al die vreemdelingen en hun nakomelingen stemmen op volksverradende en linkse partijen. De omvolking moet gestopt worden, Vlaanderen moet opnieuw Vlaams en blank worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
|
![]() Citaat:
Hoe meer men afwijkt van de Vlaamse norm, hoe minder kans men heeft om Vlaming te worden. Je zou eventueel de definitie kunnen verstrengen en zeggen dat een persoon een Vlaamse vader en moeder moet hebben om als Vlaming erkend te worden... Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 13 december 2020 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
Maar ook een flexibiliteit die door enggeestig nationalistisch rechts wordt weg gezet als negatief, ja zelfs "volksvijandig". Een flexibiliteit die ons door de rechtse spruitjesluchtverspreiders wordt afgenomen zodat wij op enkele decenia tijd de "Vlaming" hebben zien verworden tot een vadsig zootje ongeinspireerde dafalgan codeïne gebruikers wiens hoogste betrachting elke avond naar "familie" of "thuis" kijken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoveel haat man. Dat kan niet gezond zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En waarom zo kappen op rechts dit en Vlaming dat? Het lijkt wel je stokpaardje. Laatst gewijzigd door Weyland : 13 december 2020 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
|
![]() Iedereen heeft blijkbaar wel een paardje op stok in het weyland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw integratie zal trouwens niet geslaagd zijn. Ik ben ook lange tijd in North Carolina geweest. Mijn engels is verre van slecht, maar ik kreeg toch geregeld te horen dat ik een leuk accent had. Ik veronderstel dat ik om dat weg te werken een paar jaar extra daar zou moeten doorbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je laat veel blinde haat zien. Wild schieten op alles wat beweegt zonder al te veel argumenten. Dat sorteren van tandenstokers op lengte lijkt me voor u een betere bezigheid dan het gebruik van een computer die u door de rva is verstrekt met de bedoeling om online te kunnen solliciteren voor een job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Genetisch gezien heb ik dus volgens de rechtse logica voorrang op vele 'Europeanen'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
Of anders huppelt u mij wat na door mijn eigen woorden te gebruiken. Inventiviteit en originaliteit behoren duidelijk niet tot uw Vlaemsche identiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan mij moeilijk verwijten dat ik mij aanpas aan uw beperkte enge leefwereld. En de wereld van de werkloze ken ik niet. Maar ik leer elke dag bij door uw posts te lezen. Zelden zo'n vat vol frustraties gezien. |
|
![]() |
![]() |