![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvg.melf |
|
![]() |
![]() |
#304 |
Minister-President
|
![]() N-VA nuanceert uitspraken De Wever over B-H-V
De N-VA nuanceerde maandag de uitspraken van partijvoorzitter Bart De Wever over het dossier Brussel-Halle-Vilvoorde in een debat op de Antwerpse regionale televisiezender ATV. Maar de partij blijft hameren op een oplossing voor het dossier en stelt vast dat haar ultimatum overschreden is. Volgens ATV dreigde De Wever ermee nog deze week de engagementen in een aantal Vlaamse VLD-dossiers op te zeggen als er op federaal niveau geen schot komt in het dossier B-H-V. De woordvoerder van de N-VA zei maandag dat het niet om een dreigement ging en dat de geprikkelde reactie van De Wever werd uitgelokt door VLD-kamerlid Ludo Van Campenhout. "Een en ander is voorbarig. Het belangrijkste is dat het Vlaams regeerakkoord wordt uitgevoerd", aldus de woordvoerder. zelfs dat kleie dreigementje slikt men in ... het vlaamse regeerakkoord en de postjes hebben prioriteit ... |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Ik zit op het randje van mijn stoel.
Te wachten. |
![]() |
![]() |
#306 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe bent u daar zo zeker over???????? Ook CDH heeft zich op het laatste ogenblik onthouden bij de stemming over de kiesdrempel. Eerst waren ze van plan tegen te stemmen. [SIZE=2]Of had het Blok afspraken gemaakt met CDH.[/SIZE] ???? Had CDH uiteindelijk toch tegengestemd zoals voorzien was de kiesdrempel ingevoerd dank zij de steun van het Blok aan Verhofstadt. Trouwens in het Blok partijprogramma stond dat het Blok tegen een kiesdrempel was. Maar ja om N-VA te jennen liet het Blok zijn principes vallen. Trouwens Blokker Laeremans heeft destijds geschreven dat hij zich Niet geroepen voelt om N-VA te plezieren naar aanleiding van de stemming over de kiesdrempel. Laatst gewijzigd door Clemens : 14 maart 2005 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
#307 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvg.melf |
|
![]() |
![]() |
#309 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door ilfalco : 14 maart 2005 om 20:42. |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volgende had ik hier gisteren al gepost. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() beste ifalco ...
u neemt dus 1 berichtje uit de media en aan de hand daarvan besluit u dat we niet eens dreigen en onze postjes prioriteit zouden hebben ... amai, als ik elk berichtje in de krant meteen zou geloven, of elk item in het nieuws. waarom bent u opeens niet meer zo kritisch ? als er iets negatiefs over het blok in het nieuws komt is er onmiddelijk van VB hoek de commentaar dat ze tegen u zijn, de media te links, ze de vb standpunten niet goed weergeven en ga zo maar door. Die tekstkritiek is opeens weg als u ermee op anderen kunt schieten, ik heb 2 vraagjes voor u: Kan u even uitleggen hoe u adh van die door u aangehaalde bron op u conclusie uitkomt ZONDER vooringenomenheid van uwentwege ? (en dat is niet beledigend bedoeld) Kan u nog bronnen aanhalen die dat zegden ? (misschien officiële nva standpunten en/of reacties ?) mvg.melf ps. ifalco, wil u misschien even reagerenop het citaat in het 261ste berichtje ? even kort uitleggen of u het ermee eens bent en zo nee op welke punten en waarom niet ? (ik ben daar echt nieuwsgierig naar) |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk is dit een zeer grote tegenspraak want in het vlaamse regeerakkoord staat juist onverwijld.het moet toch elfs voor een blinde duidelijk dat de n-va zowat al haar deadlines heeft laten passeren en dat nu zelfs de voorzitter wordt teruggefloten. jullie gebruiken het argument dat als de de n-va er niet meer is dat men da vrij spel heeft... Maar vormden jullie geen kartel met de cdenv , is er dan geen loyaliteit tussen beide partners. Ik herinner me nog de woorden samen uit , samen thuis ..
Dus neem ik aan dat de cdenv de n-va wel zal volgen , doen ze dat niet dan verliezen ze massa's kiezers aan Vb en n-va de volgende keer. Want de cdenv is enkel gereanimeerd door de vlaamse impuls van de n-va . Voor de rest is die partij een dood gewicht. het is de n-va die de cdenv nog een toekomstperspectief gegeven heeft en vice versa uiteraard. En wat de linkse media betreft die vinden de n-va best OK , verdeel en heers. Toen het Vb nog maar een paar % haalde was de media ook nog niet anti-vb. En dat de meida links is daar bestaan zelfs exacte cijfers van. |
![]() |
![]() |
#313 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
#314 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |
#315 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat is jullie 'eigen volk' dus. Maar jullie stellen het al te graag voor als een exacte copie.
![]() |
#316 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#317 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Koen De inhoud is de splitsing van de kieskring , Niet de Blok-slogan "Eigen Volk Eerst" De VVB had duidelijk opgeroepen partij symboliek op de meeting in Overijse achterwege te laten. Eens te meer kon het Blok zich niet aan die afspraak houden. Of was het de bedoeling van het Blok, zoals ten tijde op de IJzerbedevaarten de NIET Blokkers op de meeting weg te jagen. [SIZE=3]De Blok slogan is in werkelijkheid :[/SIZE] [SIZE=4]"Verdeel en Heers".[/SIZE] Laatst gewijzigd door Clemens : 15 maart 2005 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
#318 |
Minister-President
|
![]() Ah ik dacht juist dat dat de slogan van de n-va was die in linkebeek aparst wou opstappen en die steeds de uitgestoken hand weigert. Jullie zijn het knechtje van de cdenv ... het wippankje naar de macht en zelfs bart De Wever mag geen ultimtums niet meer stellen of beter gezegd de ministerpost van geert burger in gevaar brengen. Wat gaan jullie trouwens bij de gemeenteraadsverkiezingen in brussel doen ... nogeens lijstverbinding met BUB om het vlaams belnag tegen te houden.
Misschien dat jullie aan de paashaas eens een woordenboek moeten vragen met daarin de begrippen onverwijld , ultimatum , nooit... |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister
|
![]() Mag ik u er wijzen dat er een van mijn kenisen door een van uw partijgenoten bijna werd aangevallen.
|
![]() |
![]() |
#320 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |