Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Op wie zou je stemmen voor de gemeenteraad?
CD&V/NV-A 36 13,24%
Vlaams Belang 127 46,69%
SP.A/Spirit 18 6,62%
VLD/Vivant 17 6,25%
Groen! (of andere ecologische indien bestaat ) 12 4,41%
Lokale themapartij 8 2,94%
Belgicistische partij ( BUB, B-Plus, Nationale Unie, ... ) 18 6,62%
Nieuwe Liberale Partij ( Hugo Coveliers, L.A., ... ) 6 2,21%
Uiterst linkse partij ( PVBA, LSP, KP, ... ) 13 4,78%
Moslim Partij ( MDP of ander indien bestaat ) 2 0,74%
Ander ( ChristenUnie Belgie of ander indien bestaat ) 0 0%
Franstalige Partij ( voor onze vrienden uit Franstalig gebied ) 3 1,10%
Duitstalige Partij ( voor onze vrienden uit Franstalig gebied ) 1 0,37%
Blanco 2 0,74%
Weet niet 9 3,31%
Aantal stemmers: 272. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2005, 17:16   #301
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Voor wie er nog aan heeft getwijfeld, dit bont allegaartje van flaminganten, revisionisten en negationisten tot regelrechte neonazi's, en dat stemt allemaal voor het VB. Zeg mij wie je vrienden zijn en ik vertel jou wie jij bent, is hier zeker op zijn plaats.

Kijk wie er allemaal samen in dezelfde bruine/zwarte zak kruipt als ze moeten kiezen, en vervang met hen de bruine cholera door de zwarte pest:

Acid, ago, Amrod, ancapa, Asgard, AVV, Azal, BartP, Beagle, benji, Bert Bubber, Betweter, big bad wolf, Bitweiser, bk232214, Blauwvoetje, Bob, Bourne, Bullgod, chinees, chris k, christof, CHW, CLAESSENS Joris, Cosmo, Cynicus, daiwa, dakke, Dave, de flandrien, De Garde, De Knut, de mestkever, DeoSolis, Dina, Dinooke, Dixie, DJ Amiga, dominatrix, Don Quichote, Duvel, Dwaallicht, fernand, Freddie, garfield, Gargamel, Gorefest, Grellig, grossfaz, Guderian, herr fritz, Heten Tsjeef, ilfalco, Iwein, jan bekaert, jan hyoens, jef, Kerberos, Keteltje, khaled, KVE, Lone Wolf, luc broes, Luddo, luke dierick, Mecheleir, Menapius, Micha, Miguelito, Mosasaurus, MT, muys, John Betonne, Nitroke, Nobody, NSV!-Antwerpen, ongerustemens, pibo®, pistoléke, predator, prutske, PurpleQueen, R.Tollenaere, radicaal, Revolutie, Riksken, rookie, Rr00ttt, Savatage, separatist, Shizie, SirGalahad_, slegie, stab, Stubaf., Sundancer, TC, Tegendradigaard, The Great Old, Toontje, Truder, Tyr de Dietser, Vanderlinden d'Hoogvorst, VB'er, Vbj_Ieper, vercetti, Verhofstadthater, voicelesscharlie, ward, watashiwa, William, Wrong_info, Xnorf

Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 13 november 2011 om 22:48.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 17:40   #302
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Inderdaad, vrij haalbaar en realistisch, alleen zijn dit ideën die niet enkel van VB komen, veel partijen denken daar hetzelfde over. Alleen BHV-gespits vind ik niet helemaal kloppen, door dat zomaar door de strot te duwen van de mensen veroorzaak je meer geruzie dan wat anders... het zal toch gesplitst moeten worden tegen 2007, maar dit doe je best niet door een oorlog te verklaren aan iedereen die frans spreekt, maar op een serene, correcte manier, even weg van de media.
Als veel partijen daar hetzelfde over denken, waarom doen ze dan het tegenovergestelde?
Wij verklaren aan niemand de oorlog. Wij eisen enkel dat de mensen die in Vlaanderen komen wonen het Nederlands aanvaarden als de streektaal. Zoals vele Vlamingen altijd gedaan hebben als ze naar Wallonië gingen. Iedereen gelijk voor de wet, en dat heeft niets te zien met 'door de strot duwen'. Als je in Engeland gaat wonen dan wordt Engels je 'door de strot geduwd'. Nonsens. Juist wie dit alles niet aanvaardt 'verklaart de oorllog'
Maar men heeft ons wel het vreemdelingen stemrecht door de strot geduwd.
Nu verklaart het FDF dat men een strategie moet bedenken om in de Vlaamse gemeentes rond Brussel het aantal Franstaligen op te drijven. Niet bepaald een serene correcte manier. Is dat geen echte oorlogsverklaring?

Laatst gewijzigd door luc broes : 15 mei 2005 om 17:41.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 20:14   #303
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Voor wie er nog aan heeft getwijfeld, dit bont allegaartje van flaminganten, revisionisten en negationisten tot regelrechte neonazi's, en dat stemt allemaal voor het VB. Zeg mij wie je vrienden zijn en ik vertel jou wie jij bent, is hier zeker op zijn plaats.

Kijk wie er allemaal samen in dezelfde bruine/zwarte zak kruipt als ze moeten kiezen, en vervang met hen de bruine cholera door de zwarte pest:
ondanks dat dit forum niet representatief is voor de hele vlaamse bevolking noch kan dit de toekomst voorspellen is het u blijkbaar niet opgevallen dat het VB veruit de grootste is waarvoor de leden hier kiezen.
misschien zijn we allemaal in jouw ogen neo-nazi's maar in een democratie heeft een meerderheid het altijd voor het zeggen en dus als dit de toekomst is voor de vlaamse regering en later de federale zou ik zeggen:
get used to it, or leave!!!!!!!

En het is door die grote arrogantie van zulke linkse e... zoals jij dat we ons laten doen door een fascistische PS en we ons land niet kunnen fatsoenlijk kunnen regeren.

En voor al die namen die je opsomt kan ik maar in 1 ding zeggen

"goed gedaan"

slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 20:33   #304
groen!?
Provinciaal Statenlid

groen!?'s schermafbeelding

Standaard

hoe kun je nu zeggen goed gedaan...
bovendien is dit forum gelukkig nog altijd geen afspiegeling van onze maatschappij...
het VB is en blijft een minderheidspartij!
Oud 15 mei 2005, 20:43   #305
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
bovendien is dit forum gelukkig nog altijd geen afspiegeling van onze maatschappij...
Zullen we de kiesdrempel op 30% brengen ?
Oud 15 mei 2005, 21:53   #306
luc broes

Standaard

Citaat:
De grootste partij van 't land is een 'minderheidspartij'!?
Oud 15 mei 2005, 22:06   #307
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bubber
Zullen we de kiesdrempel op 30% brengen ?
Wat dit forum betreft, en deze peiling in acht genomen, zou ik zeggen: breng de kiesdrempel voor het VB op PB gerust op 46,89%. Het zal de kwaliteit van dit forum een heel stuk ten goede komen.
Oud 15 mei 2005, 22:08   #308
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het VB een minderheidspartij is, kan men zich eens afvragen wat de extremisten van Groen! dan zijn.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 22:08   #309
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
De grootste partij van 't land is een 'minderheidspartij'!?
Jeps, tenzij je niet goed kan rekenen. 24% van de stemgerechtigden hebben op het racistische VB gestemd. Dat is nog steeds geen meerderheid maar een flinke rekenkundige minderheid. Zal ik je een rekenmachientje toezenden Broes?

Laatst gewijzigd door thePiano : 15 mei 2005 om 22:09.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 22:11   #310
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jeps, tenzij je niet goed kan rekenen. 24% van de stemgerechtigden hebben op het racistische VB gestemd. Dat is nog steeds geen meerderheid maar een flinke rekenkundige minderheid. Zal ik je een rekenmachientje toezenden Broes?
Inderdaad, waarbij je dus om correct te wezen stelt dat ALLE politieke partijen minderheidspartijen zijn, en dat van alle minderheidspartijen het VB wel de grootste is. Of is het teveel gevraagd om dat toe te geven Van Minnenbruggen?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 22:14   #311
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Inderdaad, waarbij je dus om correct te wezen stelt dat ALLE politieke partijen minderheidspartijen zijn, en dat van alle minderheidspartijen het VB wel de grootste is. Of is het teveel gevraagd om dat toe te geven thePiano?

Jeps, van alle kleine garnalen is het VB de minst kleine. Wie gaat dat kleine racistische sch*tpartijtje aan een meerderheid helpen zodat ze eindelijk met hun vingers in de vetpotten kunnen graaien? Zie jij iemand? Ikke nie. Dus blijven ze maar zitten waar ze zijn.
Oud 15 mei 2005, 22:17   #312
luc broes

Standaard

Citaat:
Goed, alle partijen zijn minderheidspartijen. Uitgenomen BUB natuurlijk, dat is een meerderheidspartij.
Oud 15 mei 2005, 22:19   #313
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Goed, alle partijen zijn minderheidspartijen. Uitgenomen BUB natuurlijk, dat is een meerderheidspartij.
Nee, BUB is een hééél kleintje, en net zoals het VB een minderheidspartij die duidelijk een stuk groter is dan BUB.
Oud 15 mei 2005, 22:20   #314
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat dit forum betreft, en deze peiling in acht genomen, zou ik zeggen: breng de kiesdrempel voor het VB op PB gerust op 46,89%. Het zal de kwaliteit van dit forum een heel stuk ten goede komen.
Piano,met alle respect,maar als u Annemans heeft zien spreken in de kamer vorige week,en hoe Verhofstadt het vertikt om ook maar 1 keer te luisteren naar wat de Vlaming op het hart ligt,dit is toch niet normaal?!

Verhofstadt ging gewoon aan het schrijven terwijl Annemans zijn betoog aan het houden was,dit was echt een zeer ordinaire,a-sociale vertoning van onze eerste minister!Dit werkt alleen maar in de kaart van het VB,zien jullie dat nu echt niet in???????

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 22:23   #315
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Piano,met alle respect,maar als u Annemans heeft zien spreken in de kamer vorige week,en hoe Verhofstadt het vertikt om ook maar 1 keer te luisteren naar wat de Vlaming op het hart ligt,dit is toch niet normaal?!

Verhofstadt ging gewoon aan het schrijven terwijl Annemans zijn betoog aan het houden was,dit was echt een zeer ordinaire,a-sociale vertoning van onze eerste minister!Dit werkt alleen maar in de kaart van het VB,zien jullie dat nu echt niet in???????
Ik vond Verhofstadt nog erg beleefd, en krijgt van mij alle respect. Want geef het maar toe: alle dagen op het racistische mombakkes te moeten zien van Annemans.... ik zou het niet kunnen, zeker weten!
Oud 15 mei 2005, 22:25   #316
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vond Verhofstadt nog erg beleefd, en krijgt van mij alle respect. Want geef het maar toe: alle dagen op het racistische mombakkes te moeten zien van Annemans.... ik zou het niet kunnen, zeker weten!
Word wakker Piano..........Het was gewoon een kinderachtige vertoning.Mijn vader is geen VB-er,verre van,maar hij vond de manier van Verhofstadt ronduit belachelijk!

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 22:27   #317
cortelinckx
Schepen

Standaard

Ik stem niet. Ik blijf thuis. Niemand heeft het recht mij te "regeren".
cortelinckx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 22:33   #318
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie gaat dat kleine racistische sch*tpartijtje aan een meerderheid helpen zodat ze eindelijk met hun vingers in de vetpotten kunnen graaien? Zie jij iemand? Ikke nie. Dus blijven ze maar zitten waar ze zijn.
Mss zal het Vlaams Belang in Antwerpen wel niemand nodig hebben om "in de vetpotten te kunnen graaien"?
Oud 15 mei 2005, 22:41   #319
cortelinckx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Mss zal het Vlaams Belang in Antwerpen wel niemand nodig hebben om "in de vetpotten te kunnen graaien"?
Dus daarom hebben hun voorgangers al snel de vetpotten leeggeroofd
cortelinckx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2005, 22:42   #320
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Word wakker Piano..........Het was gewoon een kinderachtige vertoning.Mijn vader is geen VB-er,verre van,maar hij vond de manier van Verhofstadt ronduit belachelijk!
Verhofstadt heeft die positie aan zichzelf te danken. Dat hij zijn weerzin voor Annemans en het VB niet kan wegsteken maar er toch mee in het zelfde parlement moet zitten... ik heb er geen gram compassie mee.

De VLD had de kans om na cassatie in november 2004 de dodaties van het VB af te pakken maar heeft het niet gedaan, alhoewel de franstalige partijen en ook Groen! er wel voor te vinden waren. Een gemiste kans en Verhofstadt beseft dat ook wel natuurlijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be