![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Wel als d�*t het Vlaams natiegvoelen is, dan zouden de Vlaams-nationalisten zich beter eens gaan bezinnen over hun strategie !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#303 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Luister Hansje, later wanner je een grote jongen wordt zullen we nog eens spreken. Nu spreek je de taal van mijn dochtertje van 4 jaar,altijd wil hij gelijk hebben. Een doordenkertje, wanneer je groot bent en gaat werken al 20 jaar lang, en je hebt ondertussen 200.000 oude belse franken naar de Walen gedragen, per jaar, hoeveel spaargeld mis je dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() Wie bent u om mij zo aan te spreken. U bent mijn vader niet, godzijdank !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Altijd weer dat Blok erbij sleuren omdat je geen andere agrumenten hebt! Dit toont enkel je zwakte aan, Hans! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat het eerder de zwakte van het Vlaams-nationalisme aantoont, maar goed, ik laat je het voordeel van de twijfel.
En wanneer een fusie met het Blok? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() Dat laatste zal nooit gebeuren.
Dat eerste, daar ben ik nog niet zo zeker van... (Och, gewoon zonder Bourgeois en Brepoels kan ook, hè). |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() Dan blijft het Vlaams-nationalisme wel hopeloos verdeeld, wat niet goed is voor jullie slagkracht.
Hoewel ik het helemaal niet eens ben met hun standpunten over België en de vreemdelingen, heb ik ook meer respect voor het Vlaams Blok dan voor de NVA aangezien het Vlaams Blok tenminste zegt wat het denkt. De NVA durft niet altijd spreken van een onafhankelijk Vlaanderen, schrik om een deel van haar kiezers te verliezen. Bovendien durven ze niet toegeven dat ze een rechtse partij zijn (zelfs extreem-rechts volgens mij). |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Inkaderen, jongens!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De N-VA is niet links nog rechts maar eerder centrum, kan je is zeggen waarom de N-VA extreemrechts zou zijn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal hem ver moeten zoeken. ![]() Of vraag aan onze Vlaamse belovers van de N-VA of ze op papier willen zetten bij wie we, na eventuele secessie, die halve wagen per jaar mogen komen afhalen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wakker worden, Superstaaf. De N-VA is NOOIT voorstander geweest om de transfers af te schaffen. De N-VA wil gewoon een open debat over dit thema, zodat de transfers doorzichtig worden en gecontroleerd kunnen worden.
Of ben je daar tegen omwille van de Heilige Ontastbare Onbestaande Belgische Eenheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Corrigeer me maar als ik ernaast zit. Dat de transferten er zijn, zal je me niet horen ontkennen, maar de Vlaams-Waalse is er slechts één van de vele die volgens andere 'breuklijnen' verlopen. En deze andere transferten zal je nooit wegwerken door het verwezenlijken van de dada van de die-hard separatisten................ Overigens zijn helderheid en doorzichtigheid voor mijn part nastrevenswaardige deugden. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, het zou interessant zijn de transfers te kennen naar Limburg en West-Vlaanderen, die van rijk naar arm en van Brussel naar de rand.
Het VBO heeft zojuist de noord-zuid-transfers flink naar beneden herzien. Wat mij zo opvalt, is dat dat bijna niet in de pers komt. Vlaams-nationale censuur? 't Zou kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Eerst zit je te jubelen dat alle Vlaamse vlaggen werden afgenomen door de politie, nu kom je stellen "Nogmaals, spontane leeuwevlaggen voor mij mogen" (die tweetaligheid is nog veraf duidelijk!)! Er werd niet gevraagd of de vlag spontaan was of niet, ze werd afgepakt! EN JIJ HEBT GESCHREVEN DAT JE DAT HEEL ERG GOED VOND! Durf dat eens te ontkennen? Zou een kleeeeiiiin beetje consequentie van jouwentwege echt teveel gevraagd zijn, onverbeterlijke tweezak?[/b] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |