![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#304 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Naar wat moet ik precies kijken? Kortom wat is de stelling die je wil aantonen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jullie komen niet verder dan dat jullie op al-dan-niet genationaliseerde grond een caravan willen krijgen . Sja, ik kan jullie droom niet afpakken (zou niet willen), maar als het even kan ga ik er niet voor opdraaien...
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er mij om dat sociale woningen een noodoplossing zouden moeten zijn. Maar ze worden noodzakelijkerwijs gemeengoed omdat woningen onbetaalbaar worden door de kapitaalvlucht van beurs naar vastgoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zoekt inderdaad een zondebok om al hun eigen gebreken op te projecteren. Ik zie dagelijks voorbeelden van mensen die veel meer inkomsten hebben als ik en het niet kunnen bolwerken. Stop eens met altijd te kijken naar wat anderen hebben en leer roeien met de riemen die je hebt. Mijn buurvrouw leeft van het OCMW en kan daar nog van sparen. Wees gerust dat ze veel minder inkomen heeft als u.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#314 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het ging erover dat privébezit van de Natuur onrechtmatig is en leidt tot machtsconcentratie waardoor de niet-bezitters gedwongen worden om harde valuta neer te tellen voor iets waar ze nota bene een natuurlijk recht op hebben. Die scheefgetrokken machtsverhouding betekent tevens vrijheidsberoving en gedwongen loonslavernij met als enig alternatief de hongerdood sterven. Gelukkig hebben de bezitters een doekje voor het bloeden bedacht en keren ze aalmoezen uit, die betaald worden door andere niet-bezitters, om een revolutie te voorkomen en hun eigen vel te redden.
Laatst gewijzigd door @lpha : 5 maart 2005 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#317 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 maart 2005 om 23:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |