Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: een meldpunt voor discriminatie en racisme op het internet is nodig !
Ik ben voor 22 36,67%
ik ben hiertegen 36 60,00%
ik weet het niet 2 3,33%
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2005, 22:52   #301
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Dat doet hier toch niet ter zake, feremans. Van de mensen die fantastische wetten maken om het volk te beschermen (en dan nog claimen dat dit allemaal democratisch is), mag ik toch verwachten dat ze boven propaganda staan. Waarlijk, parlementairen zijn toch Ubermenschen, die op democratische wijze kunnen beslissen om de meningsuiting aan banden te leggen?

Hé, maar wacht eens... als de parlementairen toén fout waren met hun machtiging om de grondwet op te schorten - dan zijn ze misschien nú ook fout met hun wetten die van negationisme een misdaad maken!
als je me zo begint te citeren nog een paar tips:
haal er alleen de o's uit, of de e's, da's ook mooi.
Veel plezier maar op zo'n foefjes reageer ik lekker niet.
Het is niet mogelijk om zonder woordjes te spelen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 23:30   #302
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans
als je me zo begint te citeren nog een paar tips:
haal er alleen de o's uit, of de e's, da's ook mooi.
Veel plezier maar op zo'n foefjes reageer ik lekker niet.
Het is niet mogelijk om zonder woordjes te spelen.
Waarom doet mij dit denken aan het kind dat een spelletje verliest, en huilt omdat de rest niet eerlijk speelde?
Oud 30 juli 2005, 23:31   #303
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Zozo Percalion, dus jij bent niet akkoord met het verdict van de Neurenbergprocessen hé.

Consequente smeerlappin!
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 23:37   #304
Percalion

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Zozo Percalion, dus jij bent niet akkoord met het verdict van de Neurenbergprocessen hé.

Consequente smeerlappin!
Ik ga akkoord met het antwoord op de schuldvraag, maar niet met de strafmaat, neen.

Hoe staat het intussen met je doctoraatsthesis over het gebruik van onderschikkende voegwoorden in het latere werk van Goethe?
Oud 30 juli 2005, 23:37   #305
the sum off al fears
Vreemdeling

Standaard

tegen iedereen moet een eerlijk proces krijgen.
the sum off al fears is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 23:46   #306
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga akkoord met het antwoord op de schuldvraag, maar niet met de strafmaat, neen.

Hoe staat het intussen met je doctoraatsthesis over het gebruik van onderschikkende voegwoorden in het latere werk van Goethe?
Goethe, dat was toch die concentratiekampleider he? Birkenau, ja dat was het.

Mijn thesis gaat trouwens over de invloed die Homeros uitoefende in Das Leiden des jungen Werthers van Rudolf Hess.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2005, 23:57   #307
Percalion

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Goethe, dat was toch die concentratiekampleider he? Birkenau, ja dat was het.

Mijn thesis gaat trouwens over de invloed die Homeros uitoefende in Das Leiden des jungen Werthers van Rudolf Hess.
Gij zijt nen echte strafmaat, gij.
Oud 31 juli 2005, 07:37   #308
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom doet mij dit denken aan het kind dat een spelletje verliest, en huilt omdat de rest niet eerlijk speelde?
Ik begin te snappen waarom iemand meningen wil reglementeren. Als je die reglementen zelf schrijft vergroot je je kans op winst, en daar is ericferemans hard aan toe. Zelfs met valsspelen lukte het tot hiertoe niet al te best.
Oud 31 juli 2005, 07:39   #309
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben voor de toepassing ervan. Dat is iets wat in feite doodnormaal is en jij ook beter zou doen. JE UITROEPEN TOT OVERTREDER VAN DE WET IS IETS WAT JE MIJ VERWIJT;
Een wet in vraag stellen, is perfect legitiem.
Zolang ik ze niet met een daad overschrijd, ben ik onschuldig.
Oud 31 juli 2005, 08:08   #310
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je komt er alleen maar theoretisch uit.

Practisch valt jouw standpunt niet vol te houden.
Ok.
Dan zal ik jou als kenner van de praktijk, als ambitieuze censor in the field' eens even een paar praktijkgevallen laten oplossen.

Een doordeweekse dag op feremans' meldpunt voor foute sites

FAX:
Beste oppercensor,

Zou u het niet opportuun vinden om bijsluiters te verbieden?
Daar staat immers vaak de lethale dosis op vermeld.
Dit is een regelrechte aansporing voor moordlustige debielen om hun naaste verwanten mee om het hoekje te helpen.
Het lijkt mij beter om deze mensen tegen zichzelf te beschermen. U als superbekwame oppercensor kan immers met de natte vinger voelen hoeveel u van het medicijn mag nemen, en als u toch de dosis overschrijdt, dan zal het ons worst wezen.

e-mail:
Geachte meningenverdelger,

Ik vraag u met aandrang om de sites van Gilette.com (scheermessen) en sabatier.com (keukenmessen) te verwijderen van het internet. Het is een regelrechte aanzet voor zwakzinnige zelfmoordenaars om hun polsen over te snijden.

Brief:
Waarde sitecrusher,

Zou u a.u.b. de talrijke Bijbel en Koran-sites van het internet kunnen halen? Deze boeken bevatten talloze oproepen tot geweld op ethnische basis, sexisme, homofobie, baarlijke nonsens, en klinkklare onzin.

Antwoordapparaat:
Hoogeëerde welweter,

"Kan u de site van SPIRIT a.u.b. van het internet verwijderen? Het is één brok leugenachtigheid.

SPIRIT claimt voorstander te zijn van integrale democratie en referenda, maar ik kan u aantonen dat de voorzitter Geert Lambert himself een uitgesproken tegenstander is van het gedachtengoed van SPIRIT.
Ik verwijs u daarvoor naar de site van dhr. Eric Feremans. Daarop kan u in eenfilmpje dhr. Geert Lambert publiekelijk horen verklaren dat hij tegen integrale democratie is, en enkel heil ziet in een representatief systeem. Tevens blijkt dat hij zijn verkiezing ook op minder frisse wijze manipuleerde, wat uiteraard binnen zijn clubje zijn goede recht is, maar het geeft toch te denken.

Natuurlijk is het ook best mogelijk dat dhr. Feremans hier met fake-filmpjes werkt, maar dat laat ik aan u over om uit te vlooien, dat is uw job.
Ik verwacht echter dat minstens één van de sites eerstdaags verwijderd wordt. Ofwel is de ene gelogen ofwel de andere. Beiden kunnen in het kader van uw actie voor een zuiver internet niet naast mekaar bestaan."

Graag uw beslissingen ASAP.
Vooral de laatste interesseert me........
Oud 31 juli 2005, 14:59   #311
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Met persoonlijke aanvallen bewijs je enkel je armoedige argumentatie.

Zo te zien zoekt soort zijn eigen soort, ook op dat vlak....
Knuppeltje, Knuppeltje aan de wand,
wie is de eerlijkste disputant van 't land?
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 15:10   #312
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Hoe laag kan iemand gaan in zijn vuige discussiewijze?
Dit is een schoolvoorbeeld van een klassieke demagogische truuk.
Eerst leg je iemand zaken in de mond, en dan ga je tekeer tegen wat die persoon niet eens gezegd heeft.
Smerig gewoon.
Inderdaad een klassieke truuk die Staaf al honderden malen zelf heeft toegepast. (Knuppel is daar ook sterk in.)
Dit is niet om een discussie met hem te openen (lepe Staaf is een meester in het verdraaien van andermans woorden en zinnen, dus dat zou oeverloos en hoogst vervelend worden) maar om hem en anderen te laten zien dat er nog meer forumbezoekers zijn die zijn methoden doorhebben en 99% van zijn tussenkomsten negeren.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Oud 31 juli 2005, 15:17   #313
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe[b
®[/b]Staaf]Citaat:
Oorspronkelijk bericht door ericferemans
Als jij morgen een (valse) informatie krijgt dat ik je klein broertje heb verkracht, dan gemarteld, dan vermoord, daarbij zet dat ik dat gedaan heb om de vrije meningsuiting af te schaffen, is de kans groot dat je, als in die email ook nog eens het adres staat van een goedkoop wapenleverancier naast mijn deur, jij of iemand van je familie mij een bezoekje komt brengen.
Er is ondertussen niets gebeurt: jouw broertje zit bij je tante, je wist dat niet.
Niets aan de hand?

Ik heb geen broertje.
Typisch voorbeeld van de eerlijke discussietrant van Staaf. En nu laat ik je gerust, geachte Supertreiteraar.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Salmon L.A. on 31-07-2005 at 16:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:
®[/b]Staaf]Citaat:
Als jij morgen een (valse) informatie krijgt dat ik je klein broertje heb verkracht, dan gemarteld, dan vermoord, daarbij zet dat ik dat gedaan heb om de vrije meningsuiting af te schaffen, is de kans groot dat je, als in die email ook nog eens het adres staat van een goedkoop wapenleverancier naast mijn deur, jij of iemand van je familie mij een bezoekje komt brengen.
Er is ondertussen niets gebeurt: jouw broertje zit bij je tante, je wist dat niet.
Niets aan de hand?

Ik heb geen broertje.
Typisch voorbeeld van de eerlijke discussietrant van Staaf. En nu laat ik je gerust, geachte Supertreiteraar.[/size]

[size=1]After edit by Salmon L.A. on 31-07-2005 at 16:22
Reason:

Citaat:
®[/b]Staaf]Citaat:
Niets aan de hand?

Ik heb geen broertje.
Typisch voorbeeld van de eerlijke discussietrant van Staaf. En nu laat ik je gerust, geachte Supertreiteraar.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
®[/b]Staaf]Citaat:
Niets aan de hand?

Ik heb geen broertje.
Typisch voorbeeld van de eerlijke discussietrant van Staaf. En nu laat ik je gerust, Supertreiteraar.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 31 juli 2005 om 15:23.
Oud 31 juli 2005, 15:21   #314
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A.
En nu laat ik je gerust, Supertreiteraar.
Qua argumentatie heb jij mijn rust nog niet echt verstoord.
Zelfs je zwakzinnige stemmingmakerij stoort me niet.
't Is tenslotte uwe censuurmaat zijn topic die gij helpt verkloten.
Blijkbaar is niemand veilig voor de gedachtenflikskes.
Oud 31 juli 2005, 15:24   #315
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad een klassieke truuk die Staaf al honderden malen zelf heeft toegepast.
Als ik op simpele vragen nooit een rechttoe-rechtaan antwoord krijg, dan speel ik gewoon verder in de trant van de andere debateurs.

Citaat:
Dit is niet om een discussie met hem te openen
Tuurlijk niet.
Om te discussiëren moet ge een argument in huis hebben.

Citaat:
(lepe Staaf is een meester in het verdraaien van andermans woorden en zinnen,
Sinds ericferemans zijn opwachting maakte ben ik met rasse schreden vooruitgegaan in die materie.

Citaat:
dus dat zou oeverloos en hoogst vervelend worden) maar om hem en anderen te laten zien dat er nog meer forumbezoekers zijn die zijn methoden doorhebben en 99% van zijn tussenkomsten negeren.
Het negeren van opinies maakt deel uit van diezelfde vrije meningsuiting waar jullie een broertje aan dood gemaakt hebben.
Ik heb gelukkig geen broertje...........
Oud 31 juli 2005, 15:25   #316
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad een klassieke truuk die Staaf al honderden malen zelf heeft toegepast. (Knuppel is daar ook sterk in.)
Dit is niet om een discussie met hem te openen (lepe Staaf is een meester in het verdraaien van andermans woorden en zinnen, dus dat zou oeverloos en hoogst vervelend worden) maar om hem en anderen te laten zien dat er nog meer forumbezoekers zijn die zijn methoden doorhebben en 99% van zijn tussenkomsten negeren.
Ja hij is heel raar, maar ik begrijp zijn trucen natuurlijk wel. Alleen: zijn motieven zijn zeer duister. Hij is royalist, maar tegelijk is hij voor een soort extreme vorm van democratie, heel direct maar heel ontuitvoerbaar. Blijkbaar aanvaardt hij geen enkele vorm van authoriteit, maar is juist het hevigst tegen mensen die het minst authoritair zijn. Je zou bijna durven denken dat hij sociopaat is maar in feite schrikt hij duidelijk erg en oprecht als je eens op zijn dildo trapt.
Het is een rare, wat niet wegneemt dat hij ook een hinderlijke kan zijn door zijn drang om te drammen. Raar zijn is plezant om mee te maken, fundamentalistische drammers werken inderdaad op de zenuwen.
Ik denk dat hij wat molenwiekt, niet?[edit]
[size=1]After edit by ericferemans on 31-07-2005 at 16:32
Reason:

Citaat:
Ja hij is heel raar, maar ik begrijp zijn trucen natuurlijk wel. Alleen: zijn motieven zijn zeer duister. Hij is royalist, maar tegelijk is hij voor een soort extreme vorm van democratie, heel direct maar heel ontuitvoerbaar. Blijkbaar aanvaardt hij geen enkele vorm van authoriteit, maar is juist het hevigst tegen mensen die het minst authoritair zijn. Je zou bijna durven denken dat hij sociopaat is maar in feite schrikt hij duidelijk erg en oprecht als je eens op zijn dildo trapt.
Het is een rare, wat niet wegneemt dat hij ook een hinderlijke kan zijn door zijn drang om te drammen. Raar zijn is plezant om mee te maken, fundamentalistische drammers werken inderdaad op de zenuwen.
Ik denk dat hij wat molenwiekt, niet?[/size]

Citaat:
Ja hij is heel raar, maar ik begrijp zijn trucen natuurlijk wel alleen zijn motieven zijn zeer duister. Hij is royalist, maar tegelijk is hij voor een soort extreme vorm van democratie, heel direct maar heel ontuitvoerbaar. Blijkbaar aanvaardt hij geen enkele vorm van authoriteit maar is juist het hevigst tegen mensen die dit het minst zijn. Je zou bijna durven denken dat hij sociopaat is maar in feite schrikt hij duidelijk erg en oprecht als je eens op zijn dildo trapt.
Ik denk dat hij wat molenwiekt, niet?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ericferemans : 31 juli 2005 om 15:32.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2005, 15:26   #317
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Qua argumentatie heb jij mijn rust nog niet echt verstoord.
Zelfs je zwakzinnige stemmingmakerij stoort me niet.
't Is tenslotte uwe censuurmaat zijn topic die gij helpt verkloten.
Blijkbaar is niemand veilig voor de gedachtenflikskes.
Ik heb gewoon een gezonde hekel aan provocateurs en valsspelers. En ik ben niet de enige, schat ik.
Nu ben ik echt weg.
Oud 31 juli 2005, 15:27   #318
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja hij is heel raar, maar ik begrijp zijn trucen natuurlijk wel
Citeer maar eens waar ik uwzeverderij uit verband haal.
Er is meestal niet eens een verband af te halen.
Pisnijdig omdat je uit verband gespeeld wordt?
Leer er mee leven.
Een forum is wat anders dan de toog onder uw kerktoren.
Daar wordt uw wattig gewauwel misschien geslikt als zoetekoek, als ge voldoende pinten betaalt.
Daar moet ge niet censureren.
Ge zijt misschien de enige die het woord neemt.
Oud 31 juli 2005, 15:28   #319
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu ben ik echt weg.
We janken tranen met tuiten.
Oud 31 juli 2005, 15:30   #320
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijkbaar aanvaardt hij geen enkele vorm van authoriteit maar is juist het hevigst tegen mensen die dit het minst zijn. Je zou bijna durven denken dat hij sociopaat is maar in feite schrikt hij duidelijk erg en oprecht als je eens op zijn dildo trapt.
Ik denk dat hij wat molenwiekt, niet?
In de Flair leest ge tegenwoordig betere pseudo-psychoanalyses.
Allemaal weinig terzake ericferemans.
Antwoord liever eens op mijn simpele vraagskes hierboven, meneer de praktijk-deskundige.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=310[edit]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 31-07-2005 at 16:31
Reason:

Citaat:
Blijkbaar aanvaardt hij geen enkele vorm van authoriteit maar is juist het hevigst tegen mensen die dit het minst zijn. Je zou bijna durven denken dat hij sociopaat is maar in feite schrikt hij duidelijk erg en oprecht als je eens op zijn dildo trapt.
Antwoord liever eens op mijn simpele vraagskes hierboven, meneer de praktijk-deskundige.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=310[/size]

Citaat:
Antwoord liever eens op mijn simpele vraagskes hierboven, meneer de praktijk-deskundige.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 31 juli 2005 om 15:31.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be