![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een deel van de iislam strategie ........... eerst zwak maaken en dan overheersen. En die zelfde strategie hebben jullie ook met west Europa in petto , en onze linkse volksverraders gaan daar nog in mee ook . Ik moet U seffens nog geloven , dat de islam uiteindelijk zal moeten ijveren tegen de Chinezen , Vietnamezen , Oreanen en Japannes . veel succes . Ik zou maar al wat gas terug nemen met uwen alah , wand die zullen zo soft niet zijn als het gastvrije westen dat ge voledig naar de kloten wil helpen . We hadden jullie veel beter met jullie zwarte vuile brandstof in het zand laten zitten ipv jullie te helpen ,want jullie zijn nog 1000 ontwikkeling achter , en dat is de reden waarom het ontspoort , onvoldoende ontwikkeld om met geld en welvaart om te gaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof daar geen lap van dat je als homo geboren bent , op mogelijk een paar enkelingen die problemen hebben met hun genen en ontwikkeling . Ik denk als je als jongeman van 14 tot 18 a 20 jaar een paar keer goed onderhanden genomen bent door een wulpse dame en elk paar van haar zwoele lippen het tot het point of no return hebben gebracht , dan er van het homo desire niet veel meer zal overblijven . Iedereen heeft wel eens aan zijn pietje getrokken om wat te experimenteren , maar nadat ik eens flink had kennis gemaakt met het zeezoute smaakje van een ejacuerende volwassen kut was mijn interesse meteen in de juiste positie gezet hoor . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het licht uit is, en je hebt een goed glas gedronken, dan weet je niet wie of wat er over je paal schuift.
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het nog altijd onder controle , en als ik zin heb om eens flink door te zuipen dan heb ik niet veel puf meer in sex . Maar ik heb nog altijd de voorkeur om mijn alcohol gebruik een beetje matig te houden , als er iets op de kust komt dat ik het kan binnen rijven en er ook nog kan van genieten . In ieder geval , k'heb al wel na een flinke nachtje stappen wakker geworen met 3 meiden in bed , maar met ne vent , nog nooit , gelukkig . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Dichter bij de waarheid kun je niet komen.
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() Bump.
Weg met de prostitutie. Moet overal waar daar een democratische meerderheid voor is tegenwerkend en beperkend geregulariseerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet. Totaal zinloos.
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Prostitutie is de beste ontwikkelingshulp.
![]()