Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 13 april 2006, 20:17   #301
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Kan ik eraan doen dat de flikken in antwerpen bijna allen Vlaams-Belangers zijn en ze dus baat hebben bij een hoge criminaliteit zodat hun partij groeit...
Juist, we komen er nog. Het is de schuld van het VB dat allochtonen jongeren neersteken voor een MP3!
Het is de schuld van het VB dat er een plaag van roofovervallen in het Brusselse woedt!
Knorretje is offline  
Oud 13 april 2006, 20:18   #302
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Ambiorix, dat doet er me aan denken dat ik het een schande vind dat de dapperste der Galliërs met minstens 200 hebben staan toekijken, hoe de lafsten der Berbers hun slag konden slaan.

Ik stel er weinig hoop op dat men de daders gaat vinden. En als men ze vindt, zullen ze er met een lichte straf vanaf komen, gezien hun leeftijd en afkomst.

Wat ik echt wraakroepend vind bij dit onderwerp, is dat er hier nog mensen de daders goedpraten, wegens kansarmoede, omwille van hun afkomst.

Dat geloof je toch zelf niet! Het is normaal dat het vooral allochtonen zijn die zulke misdaden plegen. Zij weten dat Belgen plichtsgetrouw de wetten volgen en daarom slachtvee zijn voor hen. De kans dat ze een autochtoon tegen komen, die het mes tegen hen druft te trekken, is te verwaarlozen tegen de buit.

Onze linkse pamperaars mogen fier zijn op zichzelf. Ze veroordelen collaborteurs van WO ll en hun nageslacht tot op heden met ontzegging van burgerrechten, maar zijn wel de eerste om de landsverrader te zijn tegenover moslimcrapuul.
Oud 13 april 2006, 20:27   #303
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man, man, man... Er gebeuren dagelijks bijna 3 moord; zo'n 800 per jaar...

Er komt er dan eens één van in het nieuws, gepleegd door een allochtoon, en alles staat op stelten...
Inderdaad. De afkomst van de daders is weinig choquerend. Maar roofmoord is wel het laagste van het laagste, vandaar misschien de verbijstering bij sommigen...
longhorn is offline  
Oud 13 april 2006, 20:29   #304
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht

Onze linkse pamperaars mogen fier zijn op zichzelf. Ze veroordelen collaborteurs van WO ll en hun nageslacht tot op heden met ontzegging van burgerrechten, maar zijn wel de eerste om de landsverrader te zijn tegenover moslimcrapuul.
Consequent zijn ze niet die linkse allochtonenknuffelaars. Ze schelden ieder die het multiculfabeltje niet genegen is uit voor nazi, en tegelijkertijd verdringen ze elkaar om partners in crime van het islamofascisme te worden. Het gemak waarmee ze hun broek afsteken voor het moslimcrapuul blijft me verbazen.
Knorretje is offline  
Oud 13 april 2006, 20:34   #305
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ja tuurlijk, negeer het maar. Er is ook helemaal niets aan de hand wanneer een 16-jarige jongen zomaar wordt neergestoken in een overvol station.

Waar maken wij ons toch in godsnaam zorgen om? Alles gaat toch supergoed in de samenleving!
Juist Kim je hoeft geen racist te zijn om dit af te keuren,ik snap trouwens niet waarom dit te verdedigen valt.
Oud 13 april 2006, 20:35   #306
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Consequent zijn ze niet die linkse allochtonenknuffelaars. Ze schelden ieder die het multiculfabeltje niet genegen is uit voor nazi, en tegelijkertijd verdringen ze elkaar om partners in crime van het islamofascisme te worden. Het gemak waarmee ze hun broek afsteken voor het moslimcrapuul blijft me verbazen.
Mij verbaasd niets. Zij denken: if you can' t beat them, join them.

Eigenlijk blinken ze beiden uit in lafheid. Ik vind het wraakroepend met wat ze zich bezig houden. Als ze mijn dachten konden lezen, zit ik sneller in de gevangenis dan die roofmoordenaars en krijg ik nog een zwaardere straf, gewoon omdat ik het met hen niet eens ben.

Het is dus duidelijk dat de mensenrechtenverdedigers hun eigen regels opzij gooien voor een beetje kritiek. Ze lijken erg goed op moslims, die ook de dictatuur boven de democratie verkiezen. Als het aan mij lag, mochten ze er samen mee migreren.
Oud 13 april 2006, 20:35   #307
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quatch; de kans dat je op straat overvallen wordt is misschien lager dan 1% in gans uw leven...
Ik heb dan die 1% al meegemaakt.

Komt daar zo'ne *knip* naar mij toe: "Menier, menier ed u gin vuur"?

En een paar seconden later was ik omringd door 4 jonge *knip*. Ene positioneerde zich en lap! Ne ferme karatestamp met zijn voet midden op mijn gezicht. Bril kapot op de grond.

Ik dacht alleen nog "Seffens beginnen ze met hun messen die *knip*". Dus heb ik spontaan direct mijn portefeuille bovengehaald en gevraagd wat ze wilden hebben. Als ik zeker wist wie die gastjes waren en ze kwamen voor de wielen van mijn wagen, ik reed ze morsdood. En nog eens een paar keer terugdraaien en goed patineren tot hun vuile makakkenlijven uiteengereten zijn.

Van de volksverraders die hen in bescherming nemen moeten we het toch niet hebben.

Geachte,

Gelieve het gebruik van scheldwoorden in een discussie achterwege te laten.

Mvg,

Diatonos.

Gemakkelijk te zeggen als ge dat nog niet hebt meegemaakt. Ge voelt u alsof elke moment uw laatste kan zijn. Dan hebt ge niet de neiging om de boel wat afstandelijk te bekijken.

De blik in de ogen van dat krapuul was trouwens iets om écht bang van te worden. Die bezagen mij echt als een stuk wild waarop gejaagd kon worden, niet meer als mens. Het echte gezicht van de islam was dat. Ik haat die mensen, dat is niet te beschrijven.

Van mij mogen ze ze allemaal één voor één levend in de verbrandingsoven werpen. Ik zal er geen ene traan voor laten.

Laatst gewijzigd door Darwin : 13 april 2006 om 20:52.
Darwin is offline  
Oud 13 april 2006, 20:45   #308
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht

Komt daar zo'ne ... naar mij toe: "Menier, menier ed u gin vuur"?

En een paar seconden later was ik omringd door 4 jonge ... . Ene positioneerde zich en lap! Ne ferme karatestamp met zijn voet midden op mijn gezicht. Bril kapot op de grond.

Ik dacht alleen nog "Seffens beginnen ze met hun messen die ... ". Dus heb ik spontaan direct mijn portefeuille bovengehaald en gevraagd wat ze wilden hebben. Als ik zeker wist wie die gastjes waren en ze kwamen voor de wielen van mijn wagen, ik reed ze morsdood. En nog eens een paar keer terugdraaien en goed patineren tot hun vuile makakkenlijven uiteengereten zijn.

Van de volksverraders die hen in bescherming nemen moeten we het toch niet hebben.
Toevallig dat ze met zoveel waren. Alleen zijn ze echt niets. Geef ze enkele kiloos in hun handen, die ik, als vrouw nota bene, zonder moeite optil en ze vallen er regelrecht mee achterover. (spreek uit ervarig, heb ooit een container met zulke pipo' geladen)
Dat ze messen trekken is ook normaal, gezien de spierkracht die ze dan blijken te hebben. Met hun vuisten zijn ze in hun eentje ook niet sterk genoeg om de confrontatie aan te gaan. Dan kunnen ze op hun bek gaan en dat is slecht voor hun ego.
Ik woon in een buurt met overwegend moslims en indien ze 3 of meer autochtonen bij elkaar zien, die hun mening grondig zeggen, steken ze ook over. Blijkbaar hebben ze meer schrik van ons dan wij van hen en dat steekt tegen. Dat maakt hem radeloos. Hun jihad en de angstpsychose die ze in het Westen willen teweegbrengen, slaagt jammer genoeg alleen maar aan bij de wetdictators in Brussel, maar niet bij de gewone man in de straat. Die wordt eerder boos dan bang.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 13 april 2006 om 20:45.
Boadicea is offline  
Oud 13 april 2006, 20:46   #309
Boadicea

Standaard

En wat de scheldwoorden betreft, de laatste keer dat ik iemand het had horen uitspreken, was het een allochtoon tegen een autochtoon.

Ter verduidelijking: die autochtoon was mijn man, die in mijn bijzijn ook niet wou toegeven aan de grillen van de tegenpartij.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 13 april 2006 om 20:47.
Boadicea is offline  
Oud 13 april 2006, 20:55   #310
Morduk
Parlementsvoorzitter

Morduk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er komt er dan eens één van in het nieuws, gepleegd door een allochtoon, en alles staat op stelten...

Ja, maar...
Wat een voor moord.
Op klaarlichte dag.
Tijdens het spitsuur.
In een druk treinstation.
Met tientallen getuigen.
Voor een mp3speler van wat, een paar 100 euro?

Ik heb liever dat dit mensen nog choqueert dan dat iedereen gewoon de schouders ophaalt.

Het achteloze, goedkope en onverbiddelijke karakter van deze moord vind ik dus choquerend.
Oud 13 april 2006, 21:11   #311
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Moest het een vergelijkbare moord zijn gepleegd door ne autochtoon op ne allochtoon, alles zou nog veel meer op stelten staan.
Bob is offline  
Oud 13 april 2006, 21:18   #312
Devi8
Vreemdeling

Standaard

Evolutie van een kleine gemeente/stad.
Wij hebben hier en daar nog onze eigen autochtone criminelen, waarvan de meest volhardende reeds contacten hebben gesloten met de veel hardere en van een grotere achterban genietende allochtone jongeren.
De kleine autochtone crimineel wordt zo vervangen door niets ontziende en goed georganiseerde allochtone jongeren met een sterke onderlinge band.

Bij de autochtone en allochtone criminelen gaat het telkens om kansarmen van wie de cultuur zijn attitude bepaalt ten opzichte van de andere.
Of zoals het in de Rode Ridder strips zo mooi is weergegeven : zwijg Christenhonden !
Devi8 is offline  
Oud 13 april 2006, 21:21   #313
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Okay,
Geef dan eens in procenten de 'sociale' samenstelling vd gevangenisbevolking in dit landje.

En hier zijn dan de ''snelbelgen'' nog niet mee geteld.

01/03 Vier op tien gevangenen zijn buitenlanders

Op 26 september 2005 zaten er 9.083 mensen in de Belgische gevangenissen. De grootste groep onder hen zijn de Belgen: zij zijn met 5.160.

Meer dan 40 procent heeft een andere nationaliteit dan de Belgische. De cijfers zijn afkomstig van statistieken van Justitieminister Laurette Onkelinx (PS). Tweede in rij zijn de Marokkanen, met 1.071, of meer dan één op de tien. Daarna volgen de Algerijnen met 323, de Turken met 250 en de Italianen met 249.

Laatst gewijzigd door daiwa : 13 april 2006 om 21:21.
daiwa is offline  
Oud 13 april 2006, 21:23   #314
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De grootste groep onder hen zijn de Belgen

wat een eufemisme !!

NATÚUURLIJK, we leven toch in België dacht ik hé..

maar dat is zo een enorm eufemisme van de werkelijkheid, namelijk 40% échte vreemdelingen in ons gevangenissen. En wees maar gerust dat van die 60% "Belgen" een heel deel "snel-belgen" zijn.
Ambiorix is offline  
Oud 13 april 2006, 21:26   #315
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat heb ik nergens beweerdt. Ik stel enkel dat het normaal is als je de sociale context bekijkt. Armere sociale lagen die een uitzichtloze toestand kennen vormen zowiezo een voedingsbodem voor criminaliteit. De oorzaak ligt dus bij de sociale situatie van die noord-afrikanen, niet bij hun huidskleur.

Om even te laten beseffen; hoeveel procent van de villawijke rond antwerpen wordt betrokken door allochtonen denk je? Hoeveel allochtonen hebben een universitair diploma? Welk percentage heeft vast werk en een degelijke job? Hoeveel zijn nog nooit op zij geduwd wegens hun huidskleur?...
Wil je mij dan eens uitleggen waarom ik, als oudste dochter uit een gezin van negen kinderen, totaal kansarm dus want zonder één enkel diploma, toch werkte, niet in de criminaliteit terechtkwam maar drie kinderen grootbracht die ook een job hebben, zij het mét een diploma?

En denk je nu écht dat ik nooit werd 'opzij geduwd' omdat het overduidelijk was dat ik uit een gezin kwam dat straat arm was? Denk jij écht dat je alleen maar uitgestoten wordt wegens je huidskleur? Mijn zussen en ik werden op een afschuwelijke manier gediscrimineerd omdat we arm waren én omdat ons LIMBURGS DIALECT teveel op DUITS leek! Niemand van ons negenen is echter de criminele toer op gegaan!

Toen mijn vader zijn job als kleermaker moest opgeven omdat de confectie opkwam en in een Limburgse mijn ging werken woonden we zelfs een tijdlang in een barak die voor de Russische krijgsgevangen had gediend die onder de oorlog verplicht werden om in de mijn te werken.

Zeg mij waarom ik geen crimineel ben geworden!

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 april 2006 om 21:29.
Knuppel is offline  
Oud 13 april 2006, 21:28   #316
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht

wat een eufemisme !!

NATÚUURLIJK, we leven toch in België dacht ik hé..

maar dat is zo een enorm eufemisme van de werkelijkheid, namelijk 40% échte vreemdelingen in ons gevangenissen. En wees maar gerust dat van die 60% "Belgen" een heel deel "snel-belgen" zijn.
Van die grootste groep komt niet van mij maar van het paarse ministerie.
En zoals u zegt zal dat percentage vreemdelingen veel hoger liggen als men al de snelbelgen er bij neemt.
daiwa is offline  
Oud 13 april 2006, 21:28   #317
stephen-
Gouverneur

stephen-'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar stephen-
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Moest het een vergelijkbare moord zijn gepleegd door ne autochtoon op ne allochtoon, alles zou nog veel meer op stelten staan.
Inderdaad... Je zou als Belg niet meer op straat durven komen.
stephen- is offline  
Oud 13 april 2006, 21:32   #318
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Neen jij blinde mol, ik zeg enkel dat sociale afkomst zeker een veel grotere impacht heeft dan zogenaamde huidskleur.

De enigste blinde mol ben jij dan wel, of ben je dit al vergeten?

Zeven jongens mishandelden motorisch gehandicapt klasgenootje

vr 24/03/06 - In Antwerpen zijn zeven minderjarigen opgepakt omdat ze een motorisch gehandicapte klasgenoot van veertien in elkaar geslagen zouden hebben.

Het voorval gebeurde al vorige week, maar is nu pas bekendgemaakt.
De zeven stonden de jongen na schooltijd op te wachten in de Anselmostraat omdat hij geklikt zou hebben. De gehandicapte jongen was een tijdje in levensgevaar, maar is nu aan de beterhand.

Laatst gewijzigd door daiwa : 13 april 2006 om 21:32.
daiwa is offline  
Oud 13 april 2006, 21:36   #319
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht

Komt daar zo'ne *knip* naar mij toe: "Menier, menier ed u gin vuur"?

En een paar seconden later was ik omringd door 4 jonge *knip*. Ene positioneerde zich en lap! Ne ferme karatestamp met zijn voet midden op mijn gezicht. Bril kapot op de grond.

Ik dacht alleen nog "Seffens beginnen ze met hun messen die *knip*". Dus heb ik spontaan direct mijn portefeuille bovengehaald en gevraagd wat ze wilden hebben. Als ik zeker wist wie die gastjes waren en ze kwamen voor de wielen van mijn wagen, ik reed ze morsdood. En nog eens een paar keer terugdraaien en goed patineren tot hun vuile makakkenlijven uiteengereten zijn.

Geachte,

Gelieve het gebruik van scheldwoorden in een discussie achterwege te laten.

Mvg,

Diatonos.

Gemakkelijk te zeggen als ge dat nog niet hebt meegemaakt. Ge voelt u alsof elke moment uw laatste kan zijn. Dan hebt ge niet de neiging om de boel wat afstandelijk te bekijken.

De blik in de ogen van dat krapuul was trouwens iets om écht bang van te worden. Die bezagen mij echt als een stuk wild waarop gejaagd kon worden, niet meer als mens. Het echte gezicht van de islam was dat. Ik haat die mensen, dat is niet te beschrijven.

Van mij mogen ze ze allemaal één voor één levend in de verbrandingsoven werpen. Ik zal er geen ene traan voor laten.
nYeee nyeeee nyeeee watch up duck.....

Heel erg wat je meegemaakt hebt, maar moet je dan toch zo boos zijn ??
Oud 13 april 2006, 21:42   #320
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wil je mij dan eens uitleggen waarom ik, als oudste dochter uit een gezin van negen kinderen, totaal kansarm dus want zonder één enkel diploma, toch werkte, niet in de criminaliteit terechtkwam maar drie kinderen grootbracht die ook een job hebben, zij het mét een diploma?

En denk je nu écht dat ik nooit werd 'opzij geduwd' omdat het overduidelijk was dat ik uit een gezin kwam dat straat arm was? Denk jij écht dat je alleen maar uitgestoten wordt wegens je huidskleur? Mijn zussen en ik werden op een afschuwelijke manier gediscrimineerd omdat we arm waren én omdat ons LIMBURGS DIALECT teveel op DUITS leek! Niemand van ons negenen is echter de criminele toer op gegaan!

Toen mijn vader zijn job als kleermaker moest opgeven omdat de confectie opkwam en in een Limburgse mijn ging werken woonden we zelfs een tijdlang in een barak die voor de Russische krijgsgevangen had gediend die onder de oorlog verplicht werden om in de mijn te werken.

Zeg mij waarom ik geen crimineel ben geworden!
Hetgeen volgens onze moraal crimineel is, is voor de mohammedaan een religieuze plicht.

69. Eet van de buit die u ontvangt als wettig en goed en vreest Allah. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

Zo staat het er letterlijk in en ook de plicht om te emigreren en te vechten:

72. Voorzeker, degenen die hebben geloofd en hun huizen verlieten en met hun bezittingen en hun persoon voor de zaak van Allah hebben gestreden en degenen die schuilplaats verstrekten en hielpen, zijn vrienden van elkander. Maar degenen die geloven en die hun huizen niet verlieten, u bent in het geheel niet verantwoordelijk voor hun bescherming tenzij zij hun huizen verlaten. Maar als zij hulp inzake het geloof zoeken dan is het uw plicht hen te helpen behalve tegen een volk, met welk u een verbond heeft. Allah ziet, wat u doet.

65. O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.

De islam is een criminele cultuur in onze ogen. Maar voor de Mohammedanen is wat zij doen helemaal niet crimineel. Zij worden in hun daden geruggesteund door de HEILIGE KORAN.

En natuurlijk ook door de autochtone collaborateurs van het islamo-fascisme. Zonder deze laatste maakte de islam hier 0,0% kans. Het is slechts door toedoen van het eigen volk dat de islam hier überhaupt kan overleven.

Zodra de elite van de volksverraders van de macht verdreven wordt, is het hier meteen gedaan met heel die islam in onze streken.
Darwin is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be