![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
In dat verband las ik zopas iets heel toepasselijks. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#302 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier in Aalst is wel een Turk neergeschoten omdat hij weigerde te stoppen voor een controle. Lijkt me vrij normaal dat politieagenten op zo'n moment extreem op hun hoede zijn, hun leven staat ook op het spel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Lynchen, is het zonder vorm van proces afmaken van een misdadiger — of van iemand die om andere redenen de volkswoede opwekt — door een woedende volksmenigte. Dus in jou linkse droomwereld is het verdedigen van een mens die door een groep uitschot wordt doodgetrapt gelijk aan lynchen ? Wie is hier de idioot ?
![]() |
![]() |
#304 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#305 |
Burger
|
![]() Of geen enkele...je bent op je eentje gewoon machteloos als je aangevallen wordt door een agressieve groep. Iemand met een wapen op zak zou nog een minimale kans hebben gehad. Jammer, maar zo zit de maatschappij nu eenmaal in elkaar.
![]() |
#306 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen, laten we het even bij het oorspronkelijke onderwerp houden "man doodgeslagen op lijnbus".
Wat betreft het verband tussen de slagen en het overlijden, graag het volgende: Mij maak je niet wijs dat een treinbestuurder van 54 jaar plots overlijdt aan een hartaanval. Ik vermoed dat mensen met een dergelijke verantwoordelijke job regelmatig medisch worden gekeurd, en dat bij eventuele hartproblemen zij zeker geen trein zullen mogen besturen. "Slagen en verwondingen met de dood tot gevolg" is hier dan ook geen optie. Dit is regelrechte MOORD Hopelijk worden deze moordenaars dan ook als dusdanig bestraft, en komen ze er niet vanaf met minder dan levenslang. Voor wat betreft de afkomst van de daders, lijkt het me toch duidelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Van themsche zei 'ik ga een hoop makkaken afknallen' DAT mijn beste is racisme. Als dat groepje had gezegd 'nu gaan we een blanke neerslaan' of als uit het onderzoek blijkt dat dat ook de reden was, DAN pas kan je ook van racisme spreken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Vreemdeling
|
![]() Als blijkt dat de daders inderdaad van vreemde afkomst zijn (getuigen spreken "toevallig" over Noordafrikanen) - zou het bij deze wel gepast zijn dat betrokkenen in hun land
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Vreemdeling
|
![]() van afkomst hun straf mogen uitzitten. Kwestie van dichtbij de roots te blijven, en de brave burger hier niet nodeloos op kosten te jagen om hun luxe-gevangenisleventje te bekostigen.
In Marokko zullen ze wel beter gesoigneerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het moeilijk om je tekst te volgen, 'k word steeds afgeleid naar ... links.
![]() |
#313 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat verhaal van luxe-gevangenissen is ronduit onwaar. Ik ben zelf al in verschillende gevangenissen op rondleiding geweest en heb er ook foto's van gezien. Die celletje zijn ontzettend klein, moeten per twee gedeeld worden en je mag maar een uur per dag buiten. Ook een vroeger kennis van mij heeft in de gevangenis gezeten en ik kan u garanderen dat hij het alles behalve luxe noemde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er al verschillende nachten ingezeten. Allesbehalve comfortabel, de airco te koud, het bed te hard, de deken te dun, geen drank. Zwaar kut, bij Marie! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Te hardnekkig proberen uw zelfgebreide trui aan Albert 2 te willen geven?
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar ben ik het mee akkoord. Als die man niet was neergeslagen dan had hij die hartaanval, als dat het is, ook nooit gekregen.
|
![]() |
![]() |