![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat zo is geef je eigenlijk toe dat die fouilleringen niet nuttig en dus overbodig zijn niet ? Waarom blijven jullie dan fouilleren ? Op zo'n manier kunnen dus ook drugs binnengesmokkeld worden niet ? Dus nogmaals , waarom besparen jullie jezelf geen hopen werk door feilloze ademtesten in te voeren in plaats van al die fouilleringen te doen , en waarom gebruiken jullie geen metaalscans om wapens en GSM's op te sporen ? Het zal dan vlug gedaan zijn met deeltjes binnen te smokkelen niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat er in werkelijkheid gebeurt binnen de muren is dat ieder aan zijn lot is overgelaten tot de dag dat hij/zij vrijkomt om dan als het vuil van de straat te worden overgelaten aan ...zijn lot. Moderne slavernij in ouderwetse werkkampen is het! Over heel de wereld hetzelfde verhaal. In vele landen nog vele keren erger dan hier en dat komt omdat de mensen van buiten de gevangenis hun altijd maar laten doen. Kijk naar china waar nu aan het licht komt dat de gevangenen dienen als orgaandonor, niet met hun akkoord wel te verstaan, voor de rijke mensen een nieuwe nier of hoornvlies te bezorgen of een lever of weet ik veel wat. Geen mens die er naar omziet!
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 november 2006 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Concreet doen ze echter alles samen....niks! Ik dacht wel dat ze er toch wel een loon of zo voor ontvingen? Nou ja....weeral geld in het water.
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in de gevangenis doen ze wel drugcontrole natuurlijk. Telkens men bv bezoek heeft gehad mag men zich uitkleden. Pietje bloot met de handjes naar omhoog eens een rondje draaien, de kleren worden eens uitgevlooid en voila. Is het iets grondiger dan kan het al eens zijn dat men wat nauwkeuriger kijkt naar uw pietje en in uw oortjes, in uw mondje en voor wie veel haar heeft zelfs in zijn haar en dergelijke. Ge moogt zelfs eens op uw huk zitten en kuchen om te zien of er niks uitvalt.
Bij vermoedens kan het al eens zijn dat je een pipi moogt doen in een potje, ze kijken wel gans de tijd naar uw waterleiding natuurlijk om enig wisseltrucs te verhinderen. En toch, men kan die testen ook alweer (en veel gedaan) vervalsen. Of ze dat nu al ook al eens weten..dat weet ik ook niet. Nochtans simpel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is daar zelfs een sociale dienst. Ik zal eens zeggen wat die zoal geeft, in hun oneindige grootmoedigheid. Het kan al eens gebeuren dat er iemand binnenkomt zonder letterlijk één euro.
Wel die kan krijgen; één postzegel, één briefpapier maar geen envelop, één stylo, één cinema ticket (echt waar), één klein zakje tabak van het negertje en wat blaadjes. Dat zal het zowat zijn. Dus schrijven doe je op wc papier en je blad papier moet je zelf plooien in een envelopje en dichtplakken met confituur. En het werk nog ook. Toch edelmoedig hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan daar werken ook. Joepie eindelijk werk + kost en inwoon.
De meesten verdienen daar en val niet omver zo ongeveer 25€ per week. Kunnen ze met enig geluk hun geld gebruiken om een tv van te huren en zijn ze meteen de helft weer kwijt. De rest kunnen ze spenderen op de kantine lijsten waar je enig lekker eten kunt kopen gelijk een zak chips. Wie lang genoeg zit kan heel mss net gepast een bus betalen als hij buitenkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() één van de voorwaarden om vrij te komen is; werk hebben!
kan je beginnen solliciteren en uw brief afsluiten met "cel nr xxx Nieuwe Wandeling Gent" Kan ook Vorst of ergens anders zijn natuurlijk. Jaja, ze gaan er voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet ook een geldig adres opgeven. Makkelijk zat, "vluchthuis voor gevallen mensen die geen stuiver hebben om aan hun gat te krabben".
Tss wat zeggen ze...wij staken ook voor jullie? Jawadde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men ooit een uitverkoop doet van hun meubels moet je zeker bieden. Allemaal antiek en met een verhaal. Ooit ergens aangekocht omstreeks 1920 of z o en nog steeds in gebruik.
Zelfs hun pispotten. Kan wel zijn dat er een lek in zit maar ja daar gaf dat ook niks. Kan dus geen bezwaar zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() Citaat kaffer/mambo
Trouwens in jullie cachot als men volgens de regels ligt en gebruikt wordt, ligt men naakt vastgebonden op bloot beton. Blok in het midden van de cel met riemen voor de armen en benen. Heb ze zelf nog gezien. Trouwens hou oud ben jij wel ,als ik ook als mijn collega vragen mag? Beste vriend, Ja hoe oud zou kaffertje/mambo Werner Crucke zijn? Waarom zulke haat? Kijk beste vriend, ik zou voorstellen dat u eens in schuifjes u probleem op tafel legt en misschien kan er dan door u medewerking aan deze problemen gewerkt worden, problemen door u aangekaart. •Zeg eens eerlijk, om welke redenen bent u in contact gekomen met het gerecht •Wat was je ervaring met de rechtbank •Wat was je straf •Waar hebt u opgesloten gezeten •Hoe was je opsluiting, hebt u ook door u schuld op de blok gelegen •Hoe was je houding tegenover de bewakers en medegevangenen •Wat heb je gedaan na je vrijlating ( hulp gezocht? ) •Waarom nu zulke grote haat ACOD -VSOA – ACV gevangenis Brugge Ledenvergadering Donderdag 30 november 2006 • De vergadering voor de ochtendploeg en de dagdiensten vindt plaats om 13.00 u. • De vergadering voor de avondploeg vindt plaats om 18.00 u. Deze vergaderingen gaan door in de cinemazaal. Gelieve massaal aanwezig te zijn op de vergadering. Op die dag zijn ook vergaderingen gepland met de plaatselijke directie en de vakbonden. Agenda o.a. • Technische problemen • Verlofregeling Jurgen Zutterman VSOA Marc Van Haverbeke ACOD Patrick Aerbeydt ACV openbare diensten |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Banneling
|
![]() Wel kaffer/ mambo waar wacht je op?
Ja beste vriend, u wordt constant in de gaten gehouden! Hoe zit het nu, zijn jullie (zijt gij) nu met 38 of met 42 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() Dereien , u logica klopt niet .
Je zit hier ellenlange pagina's af te ratelen zonder echte kennis van de gerechterlijke wereld . Alles wat je zegt is overgeschreven uit de pers of van andere sites . Je bent zo'n typ die gefrustreerd rondloopt omdat hij al 10 keer geflast is voor zijn eksamen politieinspecteur en zichzelf een rol toemeet . Voor je weer aan persoonswissel doet ( Sangria , Dorefientje , Odillon , Mambo , Karma ) , ik heb nog niet gezeten , Mambo blijkbaar wel . In welke gevangenis werk je eigenlijk Dereien , ik geloof je gelijk niet meer . |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik, Werner Crucke diende ooit voor de correctionele rechtbank van Gent te verschijnen wegens smaad aan een politiecommissaris en het aanvallen van Politieambtenaren met mijn knipmes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja, met 42 spelers is het moeilijk te selecteren hé Crucke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() Beste vriend,
Ja hoe oud zou kaffertje/mambo Werner Crucke zijn? Waarom zulke haat? Kijk beste vriend, ik zou voorstellen dat u eens in schuifjes u probleem op tafel legt en misschien kan er dan door u medewerking aan deze problemen gewerkt worden, problemen door u aangekaart. •Zeg eens eerlijk, om welke redenen bent u in contact gekomen met het gerecht •Wat was je ervaring met de rechtbank •Wat was je straf •Waar hebt u opgesloten gezeten •Hoe was je opsluiting, hebt u ook door u schuld op de blok gelegen •Hoe was je houding tegenover de bewakers en medegevangenen •Wat heb je gedaan na je vrijlating ( hulp gezocht? ) •Waarom nu zulke grote haat |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge moet mij niet geloven hoor, de regels zijn nochtans duidelijk: enkel de onderzoeksrechter kan zo'n afnames bevelen, behoudens een aantal wettelijke uitzonderingen (zoals in de verkeerswet).
Een bloed- of urineafname door de gevangenis is dus een ongeldig bewijs van druggebruik. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in afwachting, ik ben mambo en geen kaffer of iemand anders. Ieder post voor eigen rekening. Hopelijk dringt dat nu eindelijk eens door en herval je niet meer in oude zonden, anders begin ik te denken aan enig opzettelijk recidivisme. ![]() En dat ze me in de gaten houden tot de pieren uit hun neus vallen voor mijn part.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 november 2006 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Krijg ik korting de volgende keer? Welwel kom dat tegen. Na het steken in hokjes, nu in schuifjes.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 november 2006 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |