![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Schepen
|
![]() Cargustaaf: inderdaad je grootmoeder trouwde dus op 18 jaar zeg je hé ongeveer??
Wel Mohammed vzmh leefde in het jaar 600 na christus dus als ze 60 jaar geleden al rond 18 jaar trouwden, hoe zou het dan nog eens 1000 zijn vroeger geweest zijn??????????????????????????????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De tolerantie druipt eraf.
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister
|
![]() Hoeveel koranieten zijn er zo?
![]() |
#304 |
Schepen
|
![]() Bart Lays.. zoek het eens op jongen, zes jaar zeg je... Je gokt er maar naar hé
En leugens? Heb hier nog niet zitten liegen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Owhja, ik had nog een klein vraagje die waar ik in de moskee niet aan toegekomen was; Hoe kunnen jullie Jezus een profeet noemen, terwijl hij zichzelf uitriep als zoon van God? Is dat niet hartstikke verboden volgens de Islam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jouw redenering volgende zou een meisje nog eens duizend jaar vroeger zelfs niet moeten geboren zijn om uitgehuwelijkt te worden?
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Schepen
|
![]() Online... Ik lees nooit selectief.. Als ik voor iets ga, lees ik het volledig...
En pas na het lezen van de Koraan was ik een 100% overtuigde Moslima geworden... Daarvoor had ik net zoals jij zo een beeld van de Islaam... maar ik weigerde om dom over te komen en dacht: ik ga toch een Koraan lessen volgen en de Koraan lezen, misschien dat ik dan eens echt de Islaam kan verafschuwen.. En met mijn eigen ogen lezen hoe vreselijk dat geloof is... Maar jammer, pas na het lezen zag ik alles in zijn context en begon ik liefde te krijgen voor de Islaam... Mijn vooroordelen waren weg en ik was kwaad dat ik lang zo trapte in die dingen dat mensen zoals "jij" hier ook komen beweren.. Misschien wil jij ook eens de Koraan lezen.. je zal anders piepen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel u voor dat ook wij terugkeren naar de oude wetten, gebruiken en gewoontes van de Frankische volks-stammen?Het zou nog al een gang gaan dan, er zou nogal wat bloed vloeien denk ik! En zie je, dat is nu net wat er aan de hand is met de moslims... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik ben dus niet als moslim geboren en wens het nooit te worden. Ik ben mijn ouders uiterst dankbaar dat zij mij niet religieus geindoctrineerd hebben. Naast incest en pedofilie is religieuze indoctrinatie de ergste vorm van kindermishandeling die er bestaat. Besef je dat jouw overtuiging louter op angst gesteund is? Jij gelooft dat want als je het niet doet zal je je hemel niet verdienen. Pure psychische chantage en je hebt het niet eens door !!! Kan je nagaan welke geestelijke schade er aan gericht werd. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik betrap je telkens weer op leugens, veelal een vorm van leugens die eigen zijn aan de mohammedaanse "denkwereld". Het is wel opvallend dat je nooit zelfs maar een poging onderneemt die te weerleggen.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 25 november 2006 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter was je eens in een kritisch debat getreden en had je wat lectuur ter hand moeten nemen van critici : goed voor wat hersengymnastiek en het aanscherpen van een kritische geest. Jouw vooroordelen zijn niet weg : je bent nu opgescheept met een karrevracht vooroordelen (en gedragscodes), tegen niet-gelovigen, katholieken, joden, whoever die niet-moslim is. En zelfs dat heb je niet door ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Online;2194929]
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 november 2006 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar het maakt niks uit eigenlijk, andere mensen zullen mischien van deze link profiteren om wat meer inzicht te krijgen in hoe de intellektuelen onder jullie te werk gaan...Taquija, ken je dat ook niet? Da's ook geen vlaams,maâlisj hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() Hoeveel decennia / eeuwen gaan de moslims nodig hebben om uit hun obscurantisme te geraken Basy Lys? Soms heb ik de indruk dat de islam de enige godsdienst is die het denken/de geest dermate kan kraken/ontwrichten, dat er een point of no return is.
Ik merk dat zelfs redelijk geseculariseerde moslims met een goed verborgen portie angst zitten die hen weerhoudt om voluit te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() [quote=liberalist_NL;2194956]Ik stel me niet aan. Doe jij niet zo idioot door die onzin te onderschrijven ! Dhimmie !
|
![]() |
![]() |